susi1.netin mukana kadonnut aineisto

Rnri

Alokas
Löytyneet tiedostot:
Katutaistelu
Ilmamaihinlaskun torjuntaopas

Terve,

Kiinnostuin jälleen pitkästä aikaa psykologiasta. Susi1.netissä oli jokin .pdf-tiedosto tai linkki sellaiseen, jossa oli selvitettynä (suomalaisten?) ammattiupseerien persoonallisuuksien jakauma Myers–Briggs-tyyppi-indikaattorin mukaan. Muistaakseni ammattiupseerikunta koostui lähes täysin kahden tyyppisistä persoonallisuuksista, eli melko homogeeninen joukko siinä mielessä. Onko kellään tallessa tuota aineistoa?

Kyselkää tässä ketjussa muistakin hävinneistä aineistoista.
 
Hyvä, että tällainen topiikki avattiin !
Luulen ja toivon, että ainakin jotkut meistä ottivat talteen Susi1.netissä käytyjä keskusteluja.
Siellä on ollut aikoinaan useita aiheita, joita pitää/voi keskustella myös tällä uudella saitilla.
 
Mul on muuten koko susi1 tallessa, mutta liitetiedostot ei ole. Peilasin WinHttrack ohjelmalla kun ilmoitus sulkemisesta oli tullut. Itse jäin kaipaamaan paria kopiota vanhoista opaskirjoista. Toinen oli desantintorjunnasta ja toinen muistaakseni katutaisteluja käsittävä. Nämä eivät siis tallentuneet, mutta viestiketjut ovat omassa käytössäni ja mukavaa referenssiaineistoa. :confused:
 
flyer kirjoitti:
Mul on muuten koko susi1 tallessa, mutta liitetiedostot ei ole.

Ilmeneekö kopiostasi liitetiedostojen nimet? Tiedostonnimien avulla noita saattaisi löytyä verkosta. Kokeile etsiä se persoonallisuusketju jos pystyt jotenkin helposti käymään läpi niitä.
:a-rolleyes:
 
Siin on se ongelma, että tos kopiossa ei toimi hakuominaisuus niin muistatko yhtään millä alueella ja minkä nimisessä ketjussa toi suurin piirtein ois ollu muuten on aika toivotonta kahlaamista?
 
flyer kirjoitti:
Siin on se ongelma, että tos kopiossa ei toimi hakuominaisuus niin muistatko yhtään millä alueella ja minkä nimisessä ketjussa toi suurin piirtein ois ollu muuten on aika toivotonta kahlaamista?

http://replay.web.archive.org/20090204200949/http://susi1.net/e107_plugins/forum/forum.php näyttää vain alueiden etusivut, joten en voi käydä läpi tarkemmin tuota keskustelupalstaa. Kenties yleisen keskustelun tai turvallisuuspolitiikan alta löytyi - muistikuvat ovat melko hataria, enkä nyt vappusimoissa ainakaan paremmin muista. Oletinkin että sen etsiminen kopiostasi on haasteellista, se etsimäni aineisto palvelee lähinnä kyltymätöntä kiinnostustani kaikesta.
 
flyer kirjoitti:
Itse jäin kaipaamaan paria kopiota vanhoista opaskirjoista. Toinen oli desantintorjunnasta ja toinen muistaakseni katutaisteluja käsittävä.
Jos tarkoitat sitä ilmamaihinlasku torjuntapasta niin multa muistaakseni löytyy se. Katutaisteluja käsitteleviä tais olla siellä useampikin. Tarkoitakohan mahdollisesti sitä "Complete Guide by Armada - Urban Warfare Sytems" kirjasta?
Se olis niistä ainakin ajallisesti lähin tallennus mulla noista ake-jutuista.
 
Se ilmamaahanlaskun torjuntaa käsittelevä on varmasti sama mikä sinulta löytyy(kiinnostaa). Ja löysin sen katutaistelu opasta käsittelevän threadin. Lainaus Susi1.netistä kirjoittaja "ultra": "Terve!
Sainpa käsiini opuksen (alkuperäinen): KATUTAISTELUT ja yksinkertaisia katutaistelutehtäviä ratkaisuehdotuksineen. Painettu Helsingissä 1920 ja Tilaajana Yliesikunta S (Suojeluskunta). Laatinut evl. Stahel. Onkos tälläinen opus tuttu teille asiantuntijoille. Mielenkiintoinen opus ohjeineen. Voisin vaikka joskus skannata, jos on kiinnostusta opukseen. ".
 
flyer kirjoitti:
Ja löysin sen katutaistelu opasta käsittelevän threadin. Lainaus Susi1.netistä kirjoittaja "ultra": "Terve!
Sainpa käsiini opuksen (alkuperäinen): KATUTAISTELUT ja yksinkertaisia katutaistelutehtäviä ratkaisuehdotuksineen. Painettu Helsingissä 1920 ja Tilaajana Yliesikunta S (Suojeluskunta). Laatinut evl. Stahel. Onkos tälläinen opus tuttu teille asiantuntijoille. Mielenkiintoinen opus ohjeineen. Voisin vaikka joskus skannata, jos on kiinnostusta opukseen. ".

Minä löysin tälläisen PDF-muodossa olevan tiedoston, jonka nimi sattuu olemaan "Katutaistelut ja yksinkertaisia katutaistelutehtäviä ratkaisuehdotuksineen".
Ja ei, älä kysy miten...

[attachment=512]
 

Liitteet

  • Katutaistelu.pdf
    1.1 MB · Luettu: 148
Se on zipattunakin yli 2G(2.31). Koitin sitä tonne, mutta sanoi sen olevan isompi kuin palvelun enimmäisraja. Lisäksi mun käsityksen mukaan toi täytyy avata sitten sen WinHTTrack ohjelman kautta jolla sen peilasin. Olen kuitenkin yhteistyöhaluinen jos joku paremmin tietotekniikkaa osaava osaa jotenkin opastaa. Just sen takia muuten(tumpulojn jotenkin peilatessa sitä) ne viestiketjut on neljässä osassa siin paketis , mut toi WinHTTrack näyttää ne neljä palaa erikseen ja selaamalla kaikki ketjut kyl löytyy. Se peilaus kesti mun 1Megan yhteydel aikoinaan 2.5 vrk.

Ps. Ainoa mikä tässä epäilyttää on alkuperäisen ylläpitäjän kanta siihen et se ois julkisesti saatavilla.
 
flyer kirjoitti:
Se on zipattunakin yli 2G(2.31). Koitin sitä tonne, mutta sanoi sen olevan isompi kuin palvelun enimmäisraja. Lisäksi mun käsityksen mukaan toi täytyy avata sitten sen WinHTTrack ohjelman kautta jolla sen peilasin. Olen kuitenkin yhteistyöhaluinen jos joku paremmin tietotekniikkaa osaava osaa jotenkin opastaa. Just sen takia muuten(tumpulojn jotenkin peilatessa sitä) ne viestiketjut on neljässä osassa siin paketis , mut toi WinHTTrack näyttää ne neljä palaa erikseen ja selaamalla kaikki ketjut kyl löytyy. Se peilaus kesti mun 1Megan yhteydel aikoinaan 2.5 vrk.

Ps. Ainoa mikä tässä epäilyttää on alkuperäisen ylläpitäjän kanta siihen et se ois julkisesti saatavilla.

On ainakin kohteliasta ja sopivaa selvittää Korpisoturin kanta asiaan. Oma käsitykseni on se, että voitte sitä tiedostoa keskenänne syylätä paikasta toiseen, mutta että pukata se esim. jollekin foorumille.....Kannattaa kysyä mielipidettä.
 
Korpisoturilla on muistaakseni tunnus tälläkin foorumilla ja myös resnetissä. Jommasta kummasta tai molemmista yv:llä kaiketi voi yrittää.

Ja tuossa tuo toinen opas.
 

Liitteet

  • ilmamaihinlaskun_torjuntaopas.pdf
    1.3 MB · Luettu: 95
Resnetistä ei löytynyt kuin "korpi" ja tällä foorumilla hän on viimeksi kirjautunut tammikuussa joten voi olla vaikeaa tavoittaa. Ei ole tarkoitus pimittää tätä aineistoa sen enempää, mutta hänen mielipiteensä olisi kyllä kiva kuulla. Erään foorumilaisen kanssa yritin muuten ftp siirtää tän hänelle, mutta asun sen verran onnettoman nettiyhteyden päässä(korvessa), että se varmaan kestäis ikuisuuden saada perille. Niinpä jos tän nyt sit foorumilaisil haluais eteenpäin niin mieluiten polttaisin sen dvd:lle ja postittaisin ihan perinteisesti jollekin luotettavalle joka osaa toimia sen kanssa paremmin.
 
flyer kirjoitti:
Resnetistä ei löytynyt kuin "korpi" ja tällä foorumilla hän on viimeksi kirjautunut tammikuussa joten voi olla vaikeaa tavoittaa. Ei ole tarkoitus pimittää tätä aineistoa sen enempää, mutta hänen mielipiteensä olisi kyllä kiva kuulla. Erään foorumilaisen kanssa yritin muuten ftp siirtää tän hänelle, mutta asun sen verran onnettoman nettiyhteyden päässä(korvessa), että se varmaan kestäis ikuisuuden saada perille. Niinpä jos tän nyt sit foorumilaisil haluais eteenpäin niin mieluiten polttaisin sen dvd:lle ja postittaisin ihan perinteisesti jollekin luotettavalle joka osaa toimia sen kanssa paremmin.

No, kyllä me Korpisoturikin vielä tavoitetaan !
Mutta jos haluat, niin voin toki toimia linkkinä eli ellei parempaa vaihtoehtoa ilmene, niin laita mulle yv:tä.
 
Juu useempi foorumilainen (ja resnettiläisistä vielä useampi) tuntee hänet in person, niin kyllä häneen yhteys saadaan. Hänellä tosiaan taisi olla resnetissä joku toinen tunnus mutten muista mikä. Tosin saatan muistaa väärin hänen siellä oleimisenkin, kun en ole sitä foorumia seurannut kuin yhden päivän aikoinaan.
 
Tämä selvä! Eli ihan julkisena pyyntönä nyt esitän, että kuka vaan hänet tuntee informoisi häntä, että eräs foorumilainen kuultuaan Susi1:n sulkemisesta tallensi viestiketjut omalle koneelleen ja nyt on ilmennyt halukkuutta saattaa tuo aineisto jollain tavalla saataville. Pohjaksi tällä uudella foorumilla käytäville keskusteluille.

Tästä sitten jos ja kun päästään hyvällä omallatunnolla siihen, että pystyn jakamaan tätä aineistoa(zip file 2.41Gt) tarvitsen neuvoja mikä on paras tapa saattaa se saataville.
 
Back
Top