Suuri "saatananpalvonta" paniikki

Teräsmies

Respected Leader
BAN
Hejsan kun kirjoittelee noita uskovaisten juttujaan (salaliittoja unohtamatta), niin minä ajattelin tehdä tämmöisen ketjun vastineeksi.


Yhdysvalloissa alkoi 1980-luvun alussa leviämään huhuja siitä kuinka saatananpalvojat ja satanistit uhrasivat lapsia, mutta todisteita moiselle ei tietenkään ikinä löytynyt. Samainen paniikki levisi myös Eurooppaan ja täälläkin lapsia pakkohuostaanotettiin jne, yleensä vielä ilman minkäänlaisia todisteita.
http://en.wikipedia.org/wiki/Satanic_ritual_abuse

Youtubesta tosin löytyy paljon videoita joista käy ilmi että ihmiset uskovat tähän vielä nykyäänkin. Kuten tästä videosta käy ilmi.

Ei varmaan tule yllätyksenä että samat ihmiset uskovat myös muihin salaliittoihin.



Youtube on oikea aarreraitta kun haluaa löytyää tietoa tästä paniikista, niinpä päätin postata tänne muutamia dokumenttejä aiheesta.

Tässä erään yksityishenkilön tekemä dokumentti aiheesta, ehkäpä jopa paras dokumentti mitä löytyy.

Godlesspanther's Satanic Panic Part I
This is the first in a series of videos describing the "Satanic Panic of the 1980s-early90s.

Godlesspanther's Satanic Panic Part II

Godlesspanther's Satanic Panic III

Godlesspanther's Satanic Panic Part IV

Godlesspanther's Satanic Panic Part V
Part five deals with the history of the anti-rock and roll crusade. This episode starts with the racist organization of the 1950s and goes up to the mid '60s and that communist scare.

Godlesspanther's Satanic Panic Part VI
In this episode of Godless Panther's Satanic Panic Series we continue with the anti-rock and roll crusade. Starting with Bob Larson's idea of satanic influence on the music. There is a discussion of the outrage caused by John Lennon's "[The Beatles are] more popular than Jesus" remark.

Godlesspanther's Satanic Panic Part VII
In this episode I continue talking about backmasking and hidden satanic messages. This one includes clips from skeptic, Michael Shermer and Illuminati conspiracy nutcase John Todd aka Lance Collins. I also discuss record burnings, the Judas Priest case, and I touch on contemporary instances of Satanic Panic that will be the main topic of part 8.

Godlesspanther's Satanic Panic Part VIII


Tässä toinen hyvä dokumentti "Saatanan nimessä" jossa on suomitekstitys. Tässä haastatellaan myös vanhempia joiden lapset huostaanotettiin koska naisen sisko (jolla oli mielenterveys ongelmia) väitti vanhempien olevan saatananpalvojia.









60 minuuttia ohjelman juttu "Dungeons & Dragon" roolipelistä. :a-grin:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Dungeons_%26_Dragons


Postaan lisää myöhemmin.
 
Last edited by a moderator:
Kysyppä noista saatananpalvojista joltakin psykiatrilta joka on töissä mielisairaalassa. Voi tulla aikamoinen vastaus..
 
Varmaan niitä löytyy kuten kristittyjäkin, mutta mitään todisteita tuollaisista maailmanlaajuisista kulteista ei ole. Tuossa "Saatanan nimissä" dokumentissä sen toteaa FBI agenttikin.
 
Hyvä tråådi aloitus Teräsmies, tästäkin olen kiinostunut.

Teräsmies...uskotko sinä helvetiin? että on olemassa yks helvetti?

Minä muistan että suomessa oli joku satanistimurha ja ne sai elinkautista.
Muistako joku?

Mulla on yks cyberkaveri joka sanoi että hän oli nähnyt saatanan ( The devil)
Hän houkutteli häntä hyppämään ikkunsata ulos ja frestasi hänta kaunella naisilla ja sen jälkeen hän tuli kristitty. Hän ei hyppänyt.

Ja muistako joku Nena? saksalainen laulaja (nana nana luftballong) 80 luvulta se laulu.

Hän on myös nähnyt The devil ja on tullut kristitty, se oli 80 luvulla ja hän otti silloin LSD huumeita.
 
Hejsan kirjoitti:
Hän on myös nähnyt The devil ja on tullut kristitty, se oli 80 luvulla ja hän otti silloin LSD huumeita.

Olisikohan kyse ollut pikemminkin hallusinogeenien käytöstä kuin paholaisen todellisesta ilmestymisestä? Et kai itse ole käyttänyt ko. aineita?
 
Eikös ne jotkut ole kuulleet jumalienkin puhuvan? Vähintäänkin yhtä huolestuttavalla asteella kuin saatanoiden näkeminen. RPG83 tuossa jo yhden mahdollisen syyn löysikin.
 
RPG83 kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Hän on myös nähnyt The devil ja on tullut kristitty, se oli 80 luvulla ja hän otti silloin LSD huumeita.

Olisikohan kyse ollut pikemminkin hallusinogeenien käytöstä kuin paholaisen todellisesta ilmestymisestä? Et kai itse ole käyttänyt ko. aineita?

On kai se hallosisuunia.

en ole käytänyt aineita...
 
Satan is so Great - I masturbate!
God is not so great - Again I masturbate!
 
Minä en ymmärrä kuinka Saatanasta on saatu näinkin keskeinen hahmo kristinuskoon, Aatamia ja Eevaa viekoitteli käärme, Jeesusta taas kiusaaja, Gadarenesilaista miestä Luukkaan evankeliumissa riivaa koko Leegio pahoja henkiä, Ilmestyskirjassa ihmiskuntaa johtaa harhaan Peto. Saatana ei esiinny kuin Jobin kirjassa ja siinäkin hän näyttää olevan suht koht ystävällisissä puheväleissä Jahven kanssa.

Taitaa olla Manikealaisilta lainattua harhaoppia.
 
Creidiki kirjoitti:
Minä en ymmärrä kuinka Saatanasta on saatu näinkin keskeinen hahmo kristinuskoon, Aatamia ja Eevaa viekoitteli käärme, Jeesusta taas kiusaaja, Gadarenesilaista miestä Luukkaan evankeliumissa riivaa koko Leegio pahoja henkiä, Ilmestyskirjassa ihmiskuntaa johtaa harhaan Peto. Saatana ei esiinny kuin Jobin kirjassa ja siinäkin hän näyttää olevan suht koht ystävällisissä puheväleissä Jahven kanssa.

Taitaa olla Manikealaisilta lainattua harhaoppia.

Saatana on pahojen voimien ja ihmisten herra.
 
En jaksa nyt alkaa asiaa tarkistamaan, mutta eihän alkuperäisissä juutalaisten teksteissä edes mainita saatanaa ollenkaan. Taisipa jopa olla niin, että tämä meidän tuntema "saatana" on käännöskukkasten tuloksia.
 
Teräsmies kirjoitti:
En jaksa nyt alkaa asiaa tarkistamaan, mutta eihän alkuperäisissä juutalaisten teksteissä edes mainita saatanaa ollenkaan. Taisipa jopa olla niin, että tämä meidän tuntema "saatana" on käännöskukkasten tuloksia.

Saatana on kyllä heprealaisessa tekstissä, mutta hän on yksi enkeleistä joka toimii ihmiskunnan koettelijana ja syyttäjänä.

Lucifer on taas latinaa ja tarkoittaa valontuojaa, aamun tähteä eli Venusta. Nimitystä käytetään Jesajan kirjassa Babylonian hallitsijasta.
 
The devil on ainakin mukana uudessa testamentissa.
 
Creidiki

Minä lujen Raamattua ja olen päässyt Toinen kunigaskirjaan niin minä voin kirjoitaa tänne sitten kun the devil ilmestyy.
 
Om myös yks kirja joka tuli ennen Raamattua missä luke niistä Fallen angelista Book of Enoch
http://en.wikipedia.org/wiki/Book_of_Enoch

Western scholars believe that its older sections (mainly in the Book of the Watchers) date from about 300 BC, and the latest part (Book of Parables) probably was composed at the end of the 1st century BC

the idea of the origin of the evil caused by the fallen angels, who came on the earth to unite with human women. These fallen angels are considered ultimately responsible for the spread of evil and impurity on the earth
 
Sehän alkoi näin että ensin oli Lucifer Jumalan paras enkeli, ja sitten kun Jumala perusti ihmiset niin Lucifer tykkäsi että Jumala oli niiden kanssa enemmän ja hän tuli katelias niin tuli tappelu ja Jumala lähetti Lucifer ja 1/3 enkelista maan alle ja Lucifer tuli se "Devil" ja ne enkelit tuli ne demoonit
 
aika hyvin kun trolliksi laitettu ketju ei näytä trollilta kohteensa silmissä :D
 
adam7 kirjoitti:
aika hyvin kun trolliksi laitettu ketju ei näytä trollilta kohteensa silmissä :D

Se vaatii ketjun aloittajalta tiettyä pelisilmää.......
 
Valitse kaksi:

A) Jumala loi Luciferin ja Helvetin
B) Jumala on kaikkivaltias ja kaikkitietävä
C) Jumala on hyvä
 
Back
Top