Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tässä kyseinen video.Onko Haminan sus-hukkanen huomioitu täällä?
Noi trofeen-metsästäjät toivotan manalan alimpaan kuiluun. Vittu mitä touhua, viel tänäkin päivänä.Hiukan ketjuun vaihtelua susien sijaan.
Leijonanmetsästystä vuodelta 1955.
Toiselta nimeltään: Ei näin! Ei ikinä näin!!
Mitä meinaat/meinaatte suden käytöksestä? Oliko leikkisä, utelias vai pelokas? Vai normaalia suden touhua kin yrittää saada saalista? Kaikkia näitä ehdotettiin fb:n keskusteluissa..Tässä kyseinen video.
![]()
Lenkkeilijä kuvasi videon sudesta, joka kierteli hänen ja koiran ympärillä – asiantuntijat eri mieltä siitä, halusiko se tehdä tuttavuutta vai tappaa
Koiranulkoiluttaja kuvasi videon suden kohtaamisesta Haminassa.yle.fi
Kohtaamispaikka on kauempana oikealla näkyän postilaatikkorivin kohdalla.
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Eivät pelkää enää ihmistä kuin nimeksi. Selvästi mietti, että pullea norski olisi varsin oiva aamupala. Ei aivan uskaltanut kokeilla, koiran omistaja korotti sen verran ääntään.Mitä meinaat/meinaatte suden käytöksestä? Oliko leikkisä, utelias vai pelokas? Vai normaalia suden touhua kin yrittää saada saalista? Kaikkia näitä ehdotettiin fb:n keskusteluissa..
Jos tuossa olisi ollut lapsi taluttamassa, niin sesse olis lähtenyt suden matkaan, luulen mä.Mitä meinaat/meinaatte suden käytöksestä? Oliko leikkisä, utelias vai pelokas? Vai normaalia suden touhua kin yrittää saada saalista? Kaikkia näitä ehdotettiin fb:n keskusteluissa..
koiran omistaja korotti sen verran ääntään
Saa ne koiran irti hihnasta tai riimusta ominkin voimin. Netissä on riistakameravideoita, jossa susilauma sattuu tontille.Jep, kuten olen tainnut aiemmin loilottaa, niin ääntä pitää käyttää, jos kohtaa hukkasen. Jos siis haluaa sen pysyvän kauempana tai jopa poistuvan. Jos sitä haluaa silittää, niin voi tarjoilla ensin hihnasta irroitetun puudelinsa.![]()
En nyt äkkiseltään keksi mitään huonompaa ratkaisuehdotusta kuin tämä, paitsi keltaisen lehdistön lööppien kannalta. Susiongelma ratkeaa yhdessä talvessa metsästäjien toimesta eleettömästi, kunhan susille vain saataisiin metsästysaikaa vaikka 1.11. - 31.3. Jalkava mies tai useampi petoverinen koira yhtäaikaa tuoreille lumijäljille ja äijät passiin, that's it.Paras ratkaisu susiongelmaan olisi hankkia tieto susilaumojen sijainnista, ja sen jälkeen haetaan joukkue varusmiehiä vähän viihteelle ja laulattamaan rk:ta susille.
Joku venäläinen susi söi koiran pihasta-video tuli kerran katsottua, niin siinä äkkiseltään sanottuna samankokoinen susi vei koiraa kurkusta retuuttamalla kuin sitä litran mittaa. Ja sitä ennen se oli pienen tuttavallisen leikittelyhetken jälkeen käynyt koiran kurkkuun kiinni kuin yleinen syyttäjä.. Ei niissä karkeloissa ole koiralle kuin hopeaa jaossa. Ja häntä heilui..Saa ne koiran irti hihnasta tai riimusta ominkin voimin. Netissä on riistakameravideoita, jossa susilauma sattuu tontille.
Koirat kylmäksi, (siinä ei laumalta pitkään nokka tuhise) ja raadot on lauman völjyssä alle minuutissa. Vetävät pään pannasta läpi tai purevat pannan poikki.
Juuri näin ajattelin itsekkin kun Helsingin seudun sudesta uutisoitiin. No viaton koira siinäkin omistajan tyhmyydestä kärsisi, taitaa ne kärsiä ihan muutenkin sellaisten ihmisten käsissä.Edit Niitä susi-uutisten keskusteluja ei oikein pysty lukemaan, tulee vain niin vastustamaton tarve kirjoittaa toivovansa että susi söisi muutamalta kommentoijalta koiran tai jonkun muun läheisen.
Maksaa melkoisesti tämä ylisuuren susikannan kanssa pelleily. Miljoonia/v.Eurajoella havaittiin aamulla susi – Huhdan koululla päätettiin aloittaa koulukyyditys kaikille halukkaille https://ls24.fi/uutiset/eurajoella-...n-aloittaa-koulukyyditys-kaikille-halukkaille
No metsästäjien vikahan se tietenkin on, kun susikanta kasvaa ennätys nopeaan.Eikö metsästäjät itse ole, aiheuttanut susi ongelman.
He itse pilasivat asian, salakaadoilla, kelkalla ajaen jne.
Aivan samoin kuin nyt tuon luonnonpuistoissa metsästyksen.
Ilmeisesti ihmisillä ja päättäjillä on pieni luottamuspula metsästäjiin.
Eikö metsästäjät itse ole, aiheuttanut susi ongelman.
He itse pilasivat asian, salakaadoilla, kelkalla ajaen jne.
Aivan samoin kuin nyt tuon luonnonpuistoissa metsästyksen