Btw, tuo juttu on ihan hyvä, mutta muuten sott.net menee kategoriaan röllikkä.Linkin juttu sivuaa ainakin osittain aihetta.
http://fi.sott.net/article/19-Viisi-yleista-kognitiivista-vaaristymaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Btw, tuo juttu on ihan hyvä, mutta muuten sott.net menee kategoriaan röllikkä.Linkin juttu sivuaa ainakin osittain aihetta.
http://fi.sott.net/article/19-Viisi-yleista-kognitiivista-vaaristymaa
Minä en ole suvaitsevainen. En minä ole sellaisessa asemassa, josta voisin katsoa muita alaspäin ja valikoida suvaitsevani toisia ja olla suvaitsematta muita.
Minä olen vapaamielinen (kuten joku jo sanoikin). Muutenkin olen aatteellisesti jossakin klassisen liberalismin kukkaruukussa. Olen myös nationalisti sanan klassisessa merkityksessä.
Btw, tuo juttu on ihan hyvä, mutta muuten sott.net menee kategoriaan röllikkä.
miten voit olla molempia? Selitä toki.
Miten ihmeessä liberalismi (yksilöiden itsemääräämisoikeus) ja nationalismi (kansojen itsemääräämisoikeus) olisivat keskenään ristiriidassa?
Miten ihmeessä liberalismi (yksilöiden itsemääräämisoikeus) ja nationalismi (kansojen itsemääräämisoikeus) olisivat keskenään ristiriidassa?
Hyvä, että otit tämän esille. Koen olevani hyvin samanlainen kuin sinä olet suhteessa "toisiin". Ja silti olen paha kaappinatsionalisti. Miten ihmeessä nämä kaksi asiaa sulkevat toisensa pois?????
Nyt Baikal loi niin hyvän termin, että on pakko ilmoittautua olevansa kaappinationalisti.
Ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista on SUOMALAISIA. Nyt eletään vaan sellaista aikaa, että julkisesti ei uskalleta ilmoittautua sellaiseksi. Kun se loukkaa niin kovasti muita ja toiseksi nationalistit halutaan mediassa esittää kaljupäisinä juutalaisia ja koiranpentuja pieksävinä uusnatseina....ei ole kovin helppoa olla tavisnationalisti tänään. Minä en ole koskaan tehnyt mitään rettelöä kaduilla enkä toreilla, en ole pieksänyt huvikseni ketään, kunnioitan ihmisiä heidän väristään, uskonnostaan tms. riippumatta. Ihmisiä. Silti koen olevani suomalainen ja haluan katsoa Suomen etua kaikessa, koska sen PITÄ ISI olla myös minun etuni. Eikö niin.
Mutta 21 vuoden yrityksistäni huolimatta vaimo ei ole vieläkään tajunnut mistään yhtään mitään, vaan on eri mieltä.
Vaimon olen sentään saanut koulutettua / pärjään jotenkin. Mutta nuo teinit
Taas tänään jos olisin ollut patterin PU kuten joskus 90-luvun alussa niin poistumiskieltoa olisi vähintään siunaantunut niskoitteleville teineille
Pelkkä retardi ja dille normi-isä teinille on, jos lapsessa on yhtään virtaa ja normaali kehityskulku.