Totta muuten. Selkeästi valkoihoisia. Oliko muuten edes lentohaalarit päällä videossa? Minulle video on ennen näkemätönjuu niin on mutta jos on uutisankka niin mistä tää video sitten on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Totta muuten. Selkeästi valkoihoisia. Oliko muuten edes lentohaalarit päällä videossa? Minulle video on ennen näkemätönjuu niin on mutta jos on uutisankka niin mistä tää video sitten on?
Totta muuten. Selkeästi valkoihoisia. Oliko muuten edes lentohaalarit päällä videossa? Minulle video on ennen näkemätön
Kyllähän Israel on käyttänyt valkoista fosforia Gazassa, ja jenkit myös käyttivät esimerkiksi Fallujahissa. Tietysti se on totta että Israelin tekosista on noussut paljon isompi melu.
Valkoisen fosforin käyttö on kielletty "siviilialueita vastaan" mutta asevoimilla on tapana tulkita tätä niin että jos jollain alueella soditaan niin se ei ole enää 'siviilialue'. Sama pätee rypäleammuksiin, mattopommituksiin yms...
Kyllähän Israel on käyttänyt valkoista fosforia Gazassa, ja jenkit myös käyttivät esimerkiksi Fallujahissa. Tietysti se on totta että Israelin tekosista on noussut paljon isompi melu.
Valkoisen fosforin käyttö on kielletty "siviilialueita vastaan" mutta asevoimilla on tapana tulkita tätä niin että jos jollain alueella soditaan niin se ei ole enää 'siviilialue'. Sama pätee rypäleammuksiin, mattopommituksiin yms...
Kesäkuun 4. tuhottiin venäläisten raskas liekinheitinjärjestelmä TOS-1A. Näyttäisi videon mukaan pitävän paikkansa.
http://24today.net/open/671134
Syyriassa olisi mahdollisuus maailmanrauhan osittaiseen paranemiseen jos ja kun Venäjä että USA löisivät kättä päälle hoitaen homman yhdessä. Vaatii varmaan Trumpin.
Kyllä alan ja helkkarin moni amerikkalainenkin.Joo, joo. Kyllä Trump hoitaa. Älä edes ala...
Kyllä alan ja helkkarin moni amerikkalainenkin.