Tällä hetkellä soi .....

Ensimmäinen näkemäni musiikkivideo. Teki silloin vaikutuksen. Erittäin lyhyellä elämänkokemuksella siihen ei tosin paljoa tarvinnut:

 
Radiosta tuli yllätyksekseni Dead Kennedysin biisi too drunk to fuck, laitan kuitenkin toisen samalta orkesterilta:

 
Ilmeisesti juhannus juhlia aikana ennen betoniporsaita..

Rakas ystäväni kertoi tarinan, että aikanaan ryyppäsivät joen varressa koko päivän Topin kanssa ennen keikka pussikaljaa, tapasivat siwassa, ei kauan kuolemasta tämä ollut mutta muutama vuosi ehkä. Joten, Eva, Topi oli uusi Olavi if you know what I mean ;)

Seuraava taas tuo itse kullekin erilaisia muistoja
 
Anteeksi @Mikoyan ja @EK että unohdin teikäläiset...

tässä vähän jotain perussettiä, Creedenceä jota rakastan laulaa karaokessa:

Nokitan yhdellä Suomen ykkösartisteista ja yhdellä Suomen haikeimmista (oikeasti) kappaleista. Jotkut pystyvät kertomaan isoja tarinoita pienillä sanoilla.
Aikoinaan Joensuun Popparit halusivat kunnioittaa Jaakko Teppoa. Hra Teppo vastasi, ettei niin kunnoituksen perään ole, mutta jotakin konkreettista ehkä. Sai sitten talven halot pinottuna pihalleen. Arvostin.
 
Fucking hell to the fucking yeah man... tääkin kolahtaa aina.

Minä tiedän. Minä olin siellä. :p
Mutta CCR:stä tulee aina mieleen Leslie West, josta sanottiin aikoinaan, että rokkarin pitää olla laiha ollakseen uskottava, paitsi jos soittaa kitaraa kuten "Mountain", jolloin saa näyttää ihan miltä haluaa.
 
Jos joku kotimainen kipale pitäisi valita juhannuksen kunniaksi, niin tämä. Herättää itselleni monia positiivisia muistoja menneiltä vuosilta ja kosteista illan vietoista;

 
Pidin Hevisaurusta lähinnä huonona vitsinä, mutta penikkojen kuunnellessa olen huomannut, että tämähän on ihan oikeasti tehtyä (hevi)musiikkia.
 
Back
Top