Tällä hetkellä soi .....

Koti-ikävän riivaama Fremen sortuu usein kotimaisiin klassikoihin, erityisesti perjantai-iltaisena netti-soturina...

Nämä nykyiset ei oikein vakuuta. Nimim. kokemusta on...

Näiden hautoja on Kreetalla tullut katseltua. Ei ole pojat isiensä veroisia!

Tämä muutamalle kaverille...

Ahasta on.
Joka suunnasta.

Hyvää yötä Towerit :)

Nämä nykyiset ei oikein vakuuta. Nimim. kokemusta on...

Näiden hautoja on Kreetalla tullut katseltua. Ei ole pojat isiensä veroisia!
Hmmm... tuttu nuotti. Sanat vähän vaihtuneet, jopa "...gehts immer Vorwärts" :). Hyvä niin.

Ei ole mun juttu. Shalom brother.

Onko Fremen jo lisääntynyt? Nyt laitat jonkun kalastajan tyttären paksuksi ja kannat rajan yli kotiin.
Itselle tuli sellainen kiukku tuosta Embusken ulostuksesta että heti kun toivun leikkauksesta laitan eukon paksuksi.
Tai kaipa se onnistuu toipilaanakin mutta olen lopettanut kaikki päihteet ja lääkkeet kokonaan että siemen olisi mahdollisimman hyvää tänä vuonna ja nyt on kipulääkitys vielä päällä.

Ahh... norjansaamelaiset naiset täällä pohjoisessa :salut::uzi::solthum:!!!

Muuten Espoossa olevan Nuuksion kansallispuiston nimi tulee tosta Nuchtsa-sanasta, tarkoittaa saamen kielellä joutsenta. Nuuksion pitkäjärvi on ensimmäinen laaja etelä-pohjois -suuntainen järvi Uudellamaalla, jolle joutsenet edelleen tapaavat laskeutua Viron rannikolta pohjoiseen lentäessään.

Harkitsen avioitumista norskittaren kanssa (alustava työtuttavuus, sinkku kylläkin), tämä biisi sopinee teemaan, valapatto luutnantti Fremen huomioon-ottaen (onko yhdys-sana?!).
Loistava suomalainen naisbändi, vanhana kuoropoikana ja RUK:n kuorossakin kakkosbassoa täräyttäneenä reserviläisenä arvostan näiden mammojen stemmoja hyvin korkealle.

"itke neito naitaessa"... vittu eipä meitä suomalaisia miehiä paljoa kehuta enää missään.

Harkitsen avioitumista norskittaren kanssa (alustava työtuttavuus, sinkku kylläkin), tämä biisi sopinee teemaan, valapatto luutnantti Fremen huomioon-ottaen (onko yhdys-sana?!).
Loistava suomalainen naisbändi, vanhana kuoropoikana ja RUK:n kuorossakin kakkosbassoa täräyttäneenä reserviläisenä arvostan näiden mammojen stemmoja hyvin korkealle.

HELEVETTI!
Lupaava vanhapoika on tekemässä vaarantavan virheen!
Muista, että parasta, mitä mies voi lapselleen tehdä, on hylkääminen lapsivuoteelle. Tällöin lapsi joutuu kasvattamaan itse itsestään vahvan!
Toiseksi paras vaihtoehto on pitää lapsen ja vanhemman suhde samanlaisena kuin antiikin kreikkalaisen ja Ylijumala Zeuksen suhde. Zeus voi toteuttaa halutessaan kaikki toiveet, mutta tämä edellyttää palvojan pyyteetöntä ja ehdotonta alistumista ylijumalan irrationaalisiin oikkuihin.

HELEVETTI!
Lupaava vanhapoika on tekemässä vaarantavan virheen!
Muista, että parasta, mitä mies voi lapselleen tehdä, on hylkääminen lapsivuoteelle. Tällöin lapsi joutuu kasvattamaan itse itsestään vahvan!
Toiseksi paras vaihtoehto on pitää lapsen ja vanhemman suhde samanlaisena kuin antiikin kreikkalaisen ja Ylijumala Zeuksen suhde. Zeus voi toteuttaa halutessaan kaikki toiveet, mutta tämä edellyttää palvojan pyyteetöntä ja ehdotonta alistumista ylijumalan irrationaalisiin oikkuihin.
Noh, kirmaavat ratsut haltuun, nyt ens' alkuun nuori reserviläisveli @EK ...!! Top tykkänään nuo runolliset fantasiat! Olen 45 vuotias härmäläinen ressu, oma mutsi on ollut kolme kertaa naimisissa, ja olen ollut jonkinlaisena maksuttomana lähettinä/ logistikka-sotamiehenä/ sanattomien viestien viestimiehenä kahdessa näistä saatanan sirkuksista :mad:.
Eipä ole meikäläisen ensimmäinen rodeo siis, vaikken koskaan itse ole syöksyen edennyt kirkon oviaukolta alttarille saakka.
Kirkossa tuli Cantores Minores -vuosina luuhattua enemmän kuin tarpeeksi, nyt on siis alustava maastotiedustely kyseessä, jonka jälkeen perustan tähystyspisteen, sieltä tehdään pistoja vihollisen takamaastoon, ja kun kaikki on selvää, kunnon harhautus ja koko jupakka on ohi ennen kuin vihollinen ehtii edes vetää pöksyjä jalkaan.
Ymmärtänette mitä tarkoitan!

Linkittäisin tähän täsmällisen taistelunkuvan mutta x_hamsteri ei enää anna ottaa ilman lupaa... :poop:

Noh, kirmaavat ratsut haltuun, nyt ens' alkuun nuori reserviläisveli @EK ...!! Top tykkänään nuo runolliset fantasiat! Olen 45 vuotias härmäläinen ressu, oma mutsi on ollut kolme kertaa naimisissa, ja olen ollut jonkinlaisena maksuttomana lähettinä/ logistikka-sotamiehenä/ sanattomien viestien viestimiehenä kahdessa näistä saatanan sirkuksista :mad:.
Eipä ole meikäläisen ensimmäinen rodeo siis, vaikken koskaan itse ole syöksyen edennyt kirkon oviaukolta alttarille saakka.
Kirkossa tuli Cantores Minores -vuosina luuhattua enemmän kuin tarpeeksi, nyt on siis alustava maastotiedustely kyseessä, jonka jälkeen perustan tähystyspisteen, sieltä tehdään pistoja vihollisen takamaastoon, ja kun kaikki on selvää, kunnon harhautus ja koko jupakka on ohi ennen kuin vihollinen ehtii edes vetää pöksyjä jalkaan.
Ymmärtänette mitä tarkoitan!

Linkittäisin tähän täsmällisen taistelunkuvan mutta x_hamsteri ei enää anna ottaa ilman lupaa... :poop:
Kylläpä helepotti.
Vähän jo pelekäsin, että kaveri elämänsä loppumetreillä kampittuupi.
Nyt voit meidän muiden keski-ikäisten tapaan nauttia kahvista ja CNN:stä.

Kylläpä helepotti.
Vähän jo pelekäsin, että kaveri elämänsä loppumetreillä kampittuupi.
Nyt voit meidän muiden keski-ikäisten tapaan nauttia kahvista ja CNN:stä.
Jos saisin tällä omalla tukalla miljoona katsojaa, sanosin varmaan jotain tunkkeihin liittyvää... muuten mitä peeveliä siellä itäisellä aikavyöhykkeellä vielä riekutaan ylhäällä, ellette ole pataljoonan upseerina jossain pohjosessa :)?

Hmm. Keskustelun perusteella tarvitaan ilmiselvästi lisää viekoittelevaa minkkimusiikkia. Olo on hyvä, kun silmään ja korvaan ei satu, tässä kappalevalinta tarkoituksellisesti optista ulottuvuutta painottaen. Itse kappaleen lyriikoilla ja sanomalla ei siis ole tässä tarkoitusta.

Back