Tällä hetkellä soi .....

Kun Einstein poikkesi tahdista, oli orkesterissa tapana sanoa:
Albert ei osaa laskea !

Tässä nauhoite. Soittaja ei kuitenkaan ole Einstein vaan Carl Flesch.

 
No jos suomalainen korpisoturi pääsisi vielä rosvoretkelle LÄNTEEN niin tämä voisi
olla hyvä kipale vihellellä.
 
Muistoksi edesmenneelle isälleni. Ensimmäinen video oli viimeinen mitä hänen kanssaan katsoin sattuneesta syystä ja mitä itse kuuntelen edelleen usein:


Tämä toinen oli se, mikä toi mieleensä uransa alkuajat. Monet näistä autoista olivat hänen työnsä alla aikanaan. Ja mitä vasta nyt kauan myöhemmin olen itse oppinut ymmärtämään ja arvostamaan vaikka jo silloin niitä näinkin ja jopa koinkin.

 
Superultra ei tykännyt huumekauppiaista. Tai siis New Model Army alunperin.

Mutta tämä on parempi versio.
 
David Bowie voi näyttää vähän hassulta, mutta sen puukkoja ei kannata pilkata ja kannattaa muistaa, että japsit kohteli sitä aika ikävästi toisessa maailmansodassa.
 
David Bowie voi näyttää vähän hassulta, mutta sen puukkoja ei kannata pilkata ja kannattaa muistaa, että japsit kohteli sitä aika ikävästi toisessa maailmansodassa.
Merry Christmas, Mr. Lawrence :).

Very merry indeed...
 
Mitä saa kun yhdistää Banglesin ja Slayerin?


Noh, yllättävän toimivaa (mutta samalla hämmentävää) musiikkia. :devilish:

 
Pysäyttävä katse tällä meidän heimolaisnaisella... Maddji, norjalainen kolttasaameilainen. Ai niin, toi nuchka tarkoittaa saameksi laulujoutsenta. Korjaan siis suomeksi!
Tästä kuvasta Fremen väsää vielä itelleen suurennoksen seinälle, jotenkin pidän tosta asenteesta!

 
Tämä on aivan uskomatonta... että noin se toimii. Pienestä lähtee, täytyy sanoa että musiikki teki elokuvan. Upeaa.

 
 
 
Back
Top