Tällä hetkellä soi .....

Jos vaikka vähän vanhempaa suomalaista kevyttä musiikkia, ja vielä näin palstan henkeen sopivasti sotamuistoja.
 
Ja vähän pikkutuhmaa biisiä niihin yön yksinäisiin hetkiin.
 
Ja ettei menisi liian karskiksi, niin laitetaan vielä musiikkia miehille, jotka itkevät masturboidessaan suihkussa.
Coldplay - silivuplee
 
Persepanostahan tuli lakisääteinen hyväksyntä 4 vuotiskauden aikana joten ei sitä oikein
kannata puhua.
 
"I rode a tank
Held a general's rank
When the blitzkrieg raged
And the bodies stank
"
Minä tiedän. Minä olin siellä.
Tosin Rollarit on fake&gay ja Beatlesit se the Real Thing. TJEU Lemmy Kilminster.
 
Aika harva rannikolla suurilla merillä palvellut ymmärtää suuria kokonaisuuksia
mutta Unisten nukkujien tuotannossa Uriah Heep Coverioinnin huomaa synkronoinnin osuvan
kohdilleen kaikissa sektoreissa
 
Aika harva rannikolla suurilla merillä palvellut ymmärtää suuria kokonaisuuksia
mutta Unisten nukkujien tuotannossa Uriah Heep Coverioinnin huomaa synkronoinnin osuvan
kohdilleen kaikissa sektoreissa
Uniset nukkujat oli harvoja suomalaisia äärioikeistolaisia yhtyeitä.
Sen suosio nojasi toisaalta häpeämättömään natsismiin ja sen tuomaan julkisuuteen, toisaalta hämmästyttävään musikaaliseen taitoon. On täysin mahdollista verrata yhtyeen musiikkia sekä Kaija Saariahon että Asta Hyvärisen teoksiin. Ja on vain kuulijan musiikillisesta lahjakkuudesta kiinni, onko mahdollisia vaikutteita kuultavissa.
 
Hampurilaisen muotoisten autojen ketju
Kiitos Guardians of Galaxy 2
 
The Star-Spangled Banner...


Olen aika lailla kateellinen, kuinka Yhdysvalloissa isänmaallisuus on vielä kunniassa eikä sitä tarvitse häpeillä eikä peitellä yleisötilaisuuksissakaan. Päinvastoin.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top