Tällä hetkellä soi .....

Mä kidutan itseäni tällä:

 
Viimeksi muokattu:
Tämä on Joplinin lauluista suosikkini:

Vaimon myös. Hän vei mut katsomaan UFOa ja Big Brother Holding Company kun ne soittivat yhdessä keikan camdenissa. Antoivat vaimolle levyn mihin he kaikki olivat pistäneet puumerkkinsä. Pidin myös kun hän muutaman Sunnuntai aamuna aloitti päivän laulamalla Joplinin lauluja.
 
Ei. Tekisi mieli poista edellinen "kidutus", ei mun makuun, mutta olkoon..

Tämä on selvästi parempi:
 
Viimeksi muokattu:
Tämä on pakko kuunnella kesällä :)
Ja tämä:

Nyt pitää olla iloisempa menoa, lievä masennus nostaa päätä..
 
 
Amerikan alkuperäiskansojen musiikki on aina puhutellut minua syvästi.
 
Vanhaan aikaan musiikkikin oli vakava asia, toisin kuin nykyään...
Kuten eräs kommentoija toteaa:
"I think this song should be the British National Anthem and played at all international sport events and at immigration if you can't sing it and do the dance you should be refused citizenship."
 

Hy-hyh-hyi tää tansemusiik.

*

Mie aloottelin taansmusiikil yhreksäkyltluvulta - tää just - ja nyt asetellaan valaistust tiskoteekille. 70-luku, hyi! - paitsi eristyksellinen rokkenrolli, Kameli ja Karavaani.

*

Arvon nimimerkki akateeminen EK; miksi et Sinä kuuntele edistyksellistä rokkia? Kahta edellä mainittua ehkä?
 

Hy-hyh-hyi tää tansemusiik.

*

Mie aloottelin taansmusiikil yhreksäkyltluvulta - tää just - ja nyt asetellaan valaistust tiskoteekille. 70-luku, hyi! - paitsi eristyksellinen rokkenrolli, Kameli ja Karavaani.

*

Arvon nimimerkki akateeminen EK; miksi et Sinä kuuntele edistyksellistä rokkia? Kahta edellä mainittua ehkä?
Koska en ole ollut vuoden 2009 jälkeen kovin akateeminen enkä koskaan kovin edistyksellinen.
Siksi toisekseen muut kuuntelee mitä uskaltaa ja mä mitä haluan... :D
 
Päätinpä kuunnella tämän sen kunniaksi, kun Endgame nousi eniten myydyksi elokuvaksi koskaan. :)
 
Tämä Ed Sheeranin kappale on Spotifyn suosituin kappale. Youtube-videollakin on 4.3 mrd katsojaa.

Kohta alkaa jytinä varakentällä ...
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top