Tällä hetkellä soi .....

Sitten imperiumi opetti... Aina ollut "Lätsä"-sarjakuvan (alkukielellä toki) ja Linekerin Evertonin perään mutta kyllä kolonia-britit ovat a breed of their own... likat osaavat hyppiä English-style.

 
Vielä yksi hyvä kitaristi Joe Satriani


 
Viimeksi muokattu:
Haymaker-First to Die ,en saa laitettua jostain syystä videoita tänne,kahtokee ja naattikaa duunari musasta,kaverit ei ole uusnatseja vaikka skinheadeja ovat,asioista selvää ottaneet tietävät skinhead historian..tuo laulaja Tim Steinfort on tehnyt hyviä kipaleita,esim kaverinsa Vlad the Bulldogin kanssa..Change the establishment..
 
Tää on ehkä parasta härmäläistä hevijjä, ja about 3 kilsaa meitsin lapsuuden himasta.

Viheriläiset Lippajärveläiset kunniottavat Buudomin lapsia!

 

Suomea 1970-luvun lopussa villinnyt rockabilly-laulaja Cavan Grogan on kuollut
Rockabillystä muodostui 1970-luvun lopun Suomessa valtava teini-ilmiö, ja Crazy Cavan and the Rhythm Rockers olivat sen ykkösnimiä.

Voi perse..rauha hänen sielulleen..
 

Suomea 1970-luvun lopussa villinnyt rockabilly-laulaja Cavan Grogan on kuollut
Rockabillystä muodostui 1970-luvun lopun Suomessa valtava teini-ilmiö, ja Crazy Cavan and the Rhythm Rockers olivat sen ykkösnimiä.

Pitää kaataa pienet viskit Cavanin muistolle,minulle ja vaimolleni jäi mukavat muistot miehestä,Turussa tuli pöytään juttelemaan kanssamme,haki bändin jäseniltä nimmarit mukanani tuomaan LP levyyn,levy tallessa tietennii,muistoja muistoja..
 
Olen tavannut joitain vanhan maailman Suomi legendoja,Jussi Raittisen,Remun,Timo Jämsenin,Reijo Bergströmin ja Viktor Kalborrekin,hauskaa on ollut,yhteisvalokuviakin ukkojen kanssa tuli otettua:) Herrat Jämsen ja Bergström viihtyivät seurassamme aika pitkään,mukavia vanhan ajan herrasmiehiä,Esquires oli miesten bändi.
 
Olen tavannut joitain vanhan maailman Suomi legendoja,Jussi Raittisen,Remun,Timo Jämsenin,Reijo Bergströmin ja Viktor Kalborrekin,hauskaa on ollut,yhteisvalokuviakin ukkojen kanssa tuli otettua:) Herrat Jämsen ja Bergström viihtyivät seurassamme aika pitkään,mukavia vanhan ajan herrasmiehiä,Esquires oli miesten bändi.
Mites topi sorsakoski, ihan asiallinen ukko juttujensa kanssa, joskus vähän höpöteltiin
 
Back
Top