Tällä hetkellä soi .....

Bono räppää ja Lutsiano vetäsee korkeammalta. Olisko aikaa etäisyydelle
 
Tämä on täydellinen limetti-biisi... proper Surrey frown

 
Vahva suositus Yle Suomen lauantai iltojen Toni Laaksosen lauantai-tansseille. Kamaa käännösiskelmästä rokkiin, ja mitä vaan siltä väliltä.

Joka viikko löytyy itselle ennenkuulematonta musiikkia playlisteille.
 
Ikivanha videonauhatallenne, eikä laatu ole kovin kummoinen. tämäkin mimmi meni pian tuottajien mukana aika pliisuun keskitien tuotantoon. Tässä on vielä jotain karheutta mukana.

 
Ute Lemper - Surabaya Johnny
 
No. Viel yks.
Ratsastaja.

 
Hauskin koskaan tehty suomalainen biisi. Tähän liittyy tapaus, jossa allekirjoittanut oli aiheuttamassa (täysin ilman omaa syytään) kansainvälistä hämmennystä ja suurta ihmetystä. Tapahtumapaikka oli Geneven automessut Fiat/Alfan osasto yhdistettynä Alpinen testilaitteistoon ja tapahtuma-aika 2002 messujen lehdistöpäivänä. Yksi niistä hetkistä, jolloin vilpittömästi iloitsin siitä, että suomen kieli on täysin käsittämätöntä ulkomaalaisille.


Eräästä syystä olin tuonut kyseisen biisin erääseen messuja edeltävään seminaariin. Eräs kuulija (täysin sekopää Italialainen suunnittelija joka on tarinan suuri syyllinen) ihastui kappaleeseen selitettyäni sanoja. Pyysi levyä lainaksi seuraavaksi päiväksi. Tyhmä kun olen, annoin.

Kun seuraavana päivänä biisi soi, eräs suomalainen joka tiesi mistä biisi tuli sanoi minulle seuraavasti: "Jos vittu joku ymmärtää tuon tekstin niin sun on parempi hukuttautua vessaan ennen kuin mennään koneeseen." Luojan kiitos, että olin jo hyvästi päissäni siinä vaiheessa.

Se perhanan Italo oli yksi Fiatin suunnittelijoista. Hän antoi levyn Alpinen testiryhmälle joka oli asentanut "hieman" järeämmän kaluston erääseen näyttelyautoon lehdistöesittelyä varten. Paikalla oli luonnollisesti Agnellien sukua jne. ja sitten rävähti. Voi luoja! Koko saatanan päähalli kaikui.

Olimme Italon kanssa vuosikausia tuttuja tapahtuneen jälkeen. Hulluimpia tuntemiani ihmisiä.
 
Heh, tuon levyn olen itsekin omistanut. On siinä saattanut olla vanhemmella väellä naurussa pitämistä kun 10 vuotias "Potero" on vaikka Sulo Aittoniemestä lauleskellut :ROFLMAO:


Raptorihan oli vuonna 90 tosi iso juttu...
 
Poijaat ei muuta ku tarkkaan annostellut ryypyt huuleen ja huolet pois:
Pankaa paremmaksi tai minä alan coroanokettamaan:
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top