Tällä hetkellä soi .....

Hauskin kommentti: "Erikoisin BMW-mainos, jonka olen ikinä nähnyt"... :) :)

kyl Härmäs löytyy huumorii, kato :cool:
 

Kansaksen magnum opus. Edistyksellisen ja 'kovan' rokin välimaastossa.
 
Tarttis löytää tuon hämäläisretku Irwinin esittämä poing poing poing kappaleen
saksalaisversio tuonne aliupseerien pikkujoulu karaokeen. Netistä ei ollut apuja
 
Tästäkin 40 vuotta...tässä alkaa tuntea itsensä vanhaksi p....ksi pikku hiljaa.Tätä kuunneltiin c-kasetilta silloin.Video on päästy näkemään nyt vasta youtube aikakaudella,videossa vilahtaa mm. Kaija K,toinen laulaja tytöistä(on kyllä hyvän näköinen tipu) ja Michael Monroe saksofonissa.
 
Vanha Motörhead on kyllä ihan jees. Ironic Whores rokkaa.
 
The Beatles ja Helter Skelter. Aika tiukkaa settiä vuonna 1968.

Vaikka tarina ei tähän kappaleeseen liitykään, on ihan hyvä muistaa, että ainakin Lemmy Kilminsterin mielestä se "rankkana rokkibändinä" pidetty Rolling Stones oli wimps and posers taideopiskelijoita ja "teinityttöjen idoli" the Beatles oli aitojen katu-uskottavien työläistaustaisten raggareiden vaarallinen ja katu-uskottava killing machine.
 
Näytti olevan noin 3.5 miljoonaa kertaa kuunneltu youtuben kappale, Fremen.

Aika hyvältä ja ”taivaalliselta” musiikki tuntui. Orkesteria johti Gavin Greenway, jos se ketään kiinnostaa. (Halusin vain näyttää, miten musiikkitietoa poimitaan esille.) Kappaleen sävelsi Patrick Cassidy.
 
Näytti olevan noin 3.5 miljoonaa kertaa kuunneltu youtuben kappale, Fremen.

Aika hyvältä ja ”taivaalliselta” musiikki tuntui. Orkesteria johti Gavin Greenway, jos se ketään kiinnostaa. (Halusin vain näyttää, miten musiikkitietoa poimitaan esille.) Kappaleen sävelsi Patrick Cassidy.
Jep, vanhana Cantores Minoreslaisena lämmittää sydäntä kuulla kuinka tuossa tulevat eri äänet yksin läpi, ja italian kieli sopii loistavasti vokaalisuutensa vuoksi tälläisiin librettoihin... en haluaisi välttämättä kuulla tuota ranskaksi, tai espanjaksi!

Suomen kieli voisi itse asiassa myös toimia loistavasti, nyt kun asiaa ajattelen!
 
Tässä teikäläisille perjantaimusaa, @EK ja @soittaja ja muut. Hans Zimmer asialla, yllättäen ei ole vanha klassikko, vain klassikko1

[POISTETTU LIIAN TYPERÄNÄ JOPA MINUN NÄPPÄIMISTÖLTÄNI LÄHTENEEKSI]

Aika mielenkiintoinen. Menisi "klassikosta" milloin vain.

Klassista tulee kuunneltua sen verran rajatusti, että tällä kertaa lähtee Juicen tiukka liveveto.
 
[POISTETTU LIIAN TYPERÄNÄ JOPA MINUN NÄPPÄIMISTÖLTÄNI LÄHTENEEKSI]

Aika mielenkiintoinen. Menisi "klassikosta" milloin vain.

Klassista tulee kuunneltua sen verran rajatusti, että tällä kertaa lähtee Juicen tiukka liveveto.
Hah! Pohjoinen depis ei petä, sano espoolainen!

Asuin ite asiassa tuolla Olkussa opiskelijana joskus vuonna tumppu ja lumilapio, sitä pidettiin (pidetään) ihan persläpenä jopa Espoossa, vaikka on Kehä I:sen ja Länsiväylän välissä, eli ihan mestoilla, mutta entist valkost gettoo.. tosin verrattuna Viheriin (Viherlaakso, perseläpi Pohjois-Espoossa josta itse olen, ei luotettu edes sen verran että olis oma ALKO saatu, piti mennä Kauniaisiin, fittan!) toi on Itävalta vs. Bulgaria. Grani on Sveitsi.
EDIT: SIIS OLARI ON ESPOON KAUPUNGINOSA/ LÄHIÖ. JA PASKAINEN SELLAINEN, OLLAKSEEN NIIN ETELÄSSÄ.
"O.L.A.R.I. - auktoriteettii ja päihdeongelmii..." edelleen putoo :cool:

 
Hah! Pohjoinen depis ei petä, sano espoolainen!

Asuin ite asiassa tuolla Olkussa opiskelijana joskus vuonna tumppu ja lumilapio, sitä pidettiin (pidetään) ihan persläpenä jopa Espoossa, vaikka on Kehä I:sen ja Länsiväylän välissä, eli ihan mestoilla, mutta entist valkost gettoo.. tosin verrattuna Viheriin (Viherlaakso, perseläpi Pohjois-Espoossa josta itse olen, ei luotettu edes sen verran että olis oma ALKO saatu, piti mennä Kauniaisiin, fittan!) toi on Itävalta vs. Bulgaria. Grani on Sveitsi.
EDIT: SIIS OLARI ON ESPOON KAUPUNGINOSA/ LÄHIÖ. JA PASKAINEN SELLAINEN, OLLAKSEEN NIIN ETELÄSSÄ.
"O.L.A.R.I. - auktoriteettii ja päihdeongelmii..." edelleen putoo :cool:

Depis? Mie olen kulmakunnalla kuulu optimisti! Sellainen suomalainen optimisti. "Vielä vituttaa yllättävän vähän."

Rappio-räpistä lähinnä sydäntä Puukko-Allu, vaikka genre ei sinänsä ole pohjoissuomalaiselle juntille järin tuttu. Kunnon rokkia ja Kuningas-013:aa, niin homma alakaa kiitää meleko ilikeesti.
Tämä viikko on ollut taas sellainen, että tekisi oikeastaan mieli riipaista oikein kunnon känni, mutta jääpä tekemättä. Heinäkuun lopun jälkeen ei ole tullut kuutta kaljaa enempää otettua kerralla, eikä odotettavissa oleva kanuuna hirveästi houkuta. Väkeviäkään en ole tuohon pariin kuukauteen ottanut lainkaan, mutta nyt ei satu olemaan kaljaa talossa, mutta työkaverit (naispuoliset) antoivat viinapullon syyskuussa lahjaksi, kun kuulema näytin sen tarpeessa olevan.
 
Depis? Mie olen kulmakunnalla kuulu optimisti! Sellainen suomalainen optimisti. "Vielä vituttaa yllättävän vähän."

Rappio-räpistä lähinnä sydäntä Puukko-Allu, vaikka genre ei sinänsä ole pohjoissuomalaiselle juntille järin tuttu. Kunnon rokkia ja Kuningas-013:aa, niin homma alakaa kiitää meleko ilikeesti.
Tämä viikko on ollut taas sellainen, että tekisi oikeastaan mieli riipaista oikein kunnon känni, mutta jääpä tekemättä. Heinäkuun lopun jälkeen ei ole tullut kuutta kaljaa enempää otettua kerralla, eikä odotettavissa oleva kanuuna hirveästi houkuta. Väkeviäkään en ole tuohon pariin kuukauteen ottanut lainkaan, mutta nyt ei satu olemaan kaljaa talossa, mutta työkaverit (naispuoliset) antoivat viinapullon syyskuussa lahjaksi, kun kuulema näytin sen tarpeessa olevan.
Itse päätin tempaista oluthumalan päälle, koska tänään paistoi aurinko ja olen hyvällä tuulella! Olen ostanut 9 litraa olutta, ja se ei kyllä millään putoa tänään, mutta mitäs sitten. Olen nyt 3,5 litran kohdalla, ja all systems are go :) !

Edit: meillä on eri aikavyöhyke, näet.
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Perjantai-illan kunniaksi laitetaan vanha klassinen Lynyrd Skynyrdin Freebird soimaan. Tällä kertaa tosin live-esityksenä.
Lynyrd Skynyrd oli ensimmäisiä ns. älykköbändejä, jonka monimutkaiset sävelkulut ja vaikeasti avautuvat, lähes dadaa tai gagaa edustavat yhteiskuntakriittiset sanoitukset karkottivat valtaosan maksavasta yleisöstä. Kappaleessaan Freebird yhtye puolustaa voimakkaasti perustuslain 1.-lisäyksen mukaista sananvapautta, tällä kertaa vapaan keskisormen näyttämisen muodossa. Yllättävän helppotajuisesti sanoitetussa kappaleessa näytetään keskisormea milloin kenellekin ja vedotaan samalla sananvapauteen.
 
Tää on enemmän meitsin makuun... fight the power, stick to the man!

POliitikkojen kultalusikka-pojat ei joudu tappeleen... vittu.

 
Tää on enemmän meitsin makuun... fight the power, stick to the man!

POliitikkojen kultalusikka-pojat ei joudu tappeleen... vittu.

Niinpä. Fortunaa ne vaan kotona pelaa.

CCR:ltä yksi lemppareitani on aina ollut cover.
Siinä loppuunpalanut ja kansainvälisen riistokapitalismin alistama kanadanranskalainen viininpolkija kertoo, kuinka hän puolinukuksissa yöllä vaivalla keräämiään viinirypäleitä polkiessaan kuulee Wall Streetin pörssin ja keskuspankin pösöjen kauheasti louskuttavien leukojen lähestyvän sammion pohjan läpi, hänen yrittäessään sammuttaa näiden pohjattoman ahneuden survomalla jaloillaan rypäleitä heidän kurkkuihinsa.

Koskettavaa.
 
Tässä klassinen CCR-biisi, mutta jotain moderneja pissis-näyttelijöitä... noh, kunhan nuoriso oppii arvostamaan kunnon musaa!


ps. toi linkkaamasi juntti-biisi on meikäläisen all-time -listalla sijalla 8.

Ja se on aika hyvin, se :) . Helvetin hyvä biitti... alkaa ihan huomaamatta pää nykii
 
Kiipeilyseinä kiinnostaa, olen utelias luonne.

 
  • Tykkää
Reactions: EK
Kiipeilyseinä kiinnostaa, olen utelias luonne.

Dead Southia tyrkkää, kun kuuntelee Clutchia.

Clutchilta CCR-cover, eikä yhtään huono sellainen.

Näiltähän löytyy aika vaikeastikin lähestyttävää Stoner-kamaa, joten laitetaan vähän helpompaa näin perjantain ratoksi.

Niin tajusin vasta näin jälkikäteen, että Norjakin on aika pitkä maa, joten kun vissiin asut etelämpänä, niin eri aikahan siellä tosiaan on. (y)
 
Back
Top