Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jep, vanhana Cantores Minoreslaisena lämmittää sydäntä kuulla kuinka tuossa tulevat eri äänet yksin läpi, ja italian kieli sopii loistavasti vokaalisuutensa vuoksi tälläisiin librettoihin... en haluaisi välttämättä kuulla tuota ranskaksi, tai espanjaksi!Näytti olevan noin 3.5 miljoonaa kertaa kuunneltu youtuben kappale, Fremen.
Aika hyvältä ja ”taivaalliselta” musiikki tuntui. Orkesteria johti Gavin Greenway, jos se ketään kiinnostaa. (Halusin vain näyttää, miten musiikkitietoa poimitaan esille.) Kappaleen sävelsi Patrick Cassidy.
[POISTETTU LIIAN TYPERÄNÄ JOPA MINUN NÄPPÄIMISTÖLTÄNI LÄHTENEEKSI]
Hah! Pohjoinen depis ei petä, sano espoolainen![POISTETTU LIIAN TYPERÄNÄ JOPA MINUN NÄPPÄIMISTÖLTÄNI LÄHTENEEKSI]
Aika mielenkiintoinen. Menisi "klassikosta" milloin vain.
Klassista tulee kuunneltua sen verran rajatusti, että tällä kertaa lähtee Juicen tiukka liveveto.
Depis? Mie olen kulmakunnalla kuulu optimisti! Sellainen suomalainen optimisti. "Vielä vituttaa yllättävän vähän."Hah! Pohjoinen depis ei petä, sano espoolainen!
Asuin ite asiassa tuolla Olkussa opiskelijana joskus vuonna tumppu ja lumilapio, sitä pidettiin (pidetään) ihan persläpenä jopa Espoossa, vaikka on Kehä I:sen ja Länsiväylän välissä, eli ihan mestoilla, mutta entist valkost gettoo.. tosin verrattuna Viheriin (Viherlaakso, perseläpi Pohjois-Espoossa josta itse olen, ei luotettu edes sen verran että olis oma ALKO saatu, piti mennä Kauniaisiin, fittan!) toi on Itävalta vs. Bulgaria. Grani on Sveitsi.
EDIT: SIIS OLARI ON ESPOON KAUPUNGINOSA/ LÄHIÖ. JA PASKAINEN SELLAINEN, OLLAKSEEN NIIN ETELÄSSÄ.
"O.L.A.R.I. - auktoriteettii ja päihdeongelmii..." edelleen putoo
Itse päätin tempaista oluthumalan päälle, koska tänään paistoi aurinko ja olen hyvällä tuulella! Olen ostanut 9 litraa olutta, ja se ei kyllä millään putoa tänään, mutta mitäs sitten. Olen nyt 3,5 litran kohdalla, ja all systems are go !Depis? Mie olen kulmakunnalla kuulu optimisti! Sellainen suomalainen optimisti. "Vielä vituttaa yllättävän vähän."
Rappio-räpistä lähinnä sydäntä Puukko-Allu, vaikka genre ei sinänsä ole pohjoissuomalaiselle juntille järin tuttu. Kunnon rokkia ja Kuningas-013:aa, niin homma alakaa kiitää meleko ilikeesti.
Tämä viikko on ollut taas sellainen, että tekisi oikeastaan mieli riipaista oikein kunnon känni, mutta jääpä tekemättä. Heinäkuun lopun jälkeen ei ole tullut kuutta kaljaa enempää otettua kerralla, eikä odotettavissa oleva kanuuna hirveästi houkuta. Väkeviäkään en ole tuohon pariin kuukauteen ottanut lainkaan, mutta nyt ei satu olemaan kaljaa talossa, mutta työkaverit (naispuoliset) antoivat viinapullon syyskuussa lahjaksi, kun kuulema näytin sen tarpeessa olevan.
Niinpä. Fortunaa ne vaan kotona pelaa.Tää on enemmän meitsin makuun... fight the power, stick to the man!
POliitikkojen kultalusikka-pojat ei joudu tappeleen... vittu.
Dead Southia tyrkkää, kun kuuntelee Clutchia.Kiipeilyseinä kiinnostaa, olen utelias luonne.