Niin mikä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Very few times. Since I've alone I rarely go anywhere. Most certainly not going to any concerts.did you ever go to the Proms? I've been once.
Tämä on myös aivan helvetin nostalginen kappale,itse asiassa kaikki Eppujen varhaistuotanto tuo mieleen wanhat hyvät ajat kun itse oli vielä räkänokka,samoin Pelle,Maukka,Juice,Hassisen kone ja kumppanit.Rinkilä kiristyy.
Fair enough... outstanding performance though. Have a good weekend brother, finally sunshine in Oslo! -1C, and sunshine 'till Monday (16.15 rudish daily cut off, mind you ).Very few times. Since I've alone I rarely go anywhere. Most certainly not going to any concerts.
Miksi ihmeessä joku haluaa kuunnella, miten "BBC" (= iso musta kikkeli) promoaa Suomea? En viitsi edes avata linkkiä.Perkele, koko viikko ilman yhtäkään olutta! Tämä BBC Proms Finlandia, Sakari Oramo osui silmiin, otanpa vahingon takaisin. Nyt kauppaa, kiitolaukkaa...
@ctg , did you ever go to the Proms? I've been once.
Fasisti... jos ei Kolymaan, niin ainakin nappi otsaan ja monttuun Karjalan leirien tykö...Miksi ihmeessä joku haluaa kuunnella, miten "BBC" (= iso musta kikkeli) promoaa Suomea? En viitsi edes avata linkkiä.
Itse kuuntelen ennemmin vaikka Black Keysiä.