Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olin itse silloin armeijassa joten nain elokuvan vasta myohemmin... ja sitten monta kertaa uudestaan. Mieleeni tulee aina alun kynttilat, jotka ovat mustavalkoisessa elokuvassa vakeva visuaalinen tehokeino.Kävin muinoin katsomassa tämä leffan ensi illassa....
Voitte muuten uskoa miten katsojat olivat hiljaisia, vakavia ja osa jopa itki salista poistuessaan... minä myös kävelin kyyneleet silmissä ulos salista...ja aina kun kuuntelen tätä kappaletta niin silmiini tunkee väkisinkin kyyneleet, ahdistus/viha siitä millainen peto ihminen toiselle ihmiselle voikaan olla pelkästään uskonnon vuoksi...?
Samankaltaista sairasta näytelmää ollaan taas kerran käymässä vihervassari-suvakkien sallimana /edesauttamana kun Islam tuhoaa "vääräuskoisia"....
Homo homini lupus est, is a Latin proverb meaning "A man is a wolf to another man,"
Vanha aarre vuodesta -85.
Lera Lynn:
Kiitos itsellesi, en tiennytkään että se on Johnny Cashin alkuperäinen kuulosti vain hyvältä korvissani.On muuten aikamoinen ero fiiliksessa Johnny Cashin aluperäiseen...
Kiitän sydämmestäni sinua @Maidan että tuot esille minulle ja varmaan muillekin aivan tuntemattomia artisteja ....