Tällä hetkellä soi .....

Kävin muinoin katsomassa tämä leffan ensi illassa....

Voitte muuten uskoa miten katsojat olivat hiljaisia, vakavia ja osa jopa itki salista poistuessaan... minä myös kävelin kyyneleet silmissä ulos salista:confused:...ja aina kun kuuntelen tätä kappaletta niin silmiini tunkee väkisinkin kyyneleet, ahdistus/viha siitä millainen peto ihminen toiselle ihmiselle voikaan olla pelkästään uskonnon vuoksi...? :(

Samankaltaista sairasta näytelmää ollaan taas kerran käymässä vihervassari-suvakkien sallimana /edesauttamana kun Islam tuhoaa "vääräuskoisia"....:mad:

Homo homini lupus est, is a Latin proverb meaning "A man is a wolf to another man,"
Olin itse silloin armeijassa joten nain elokuvan vasta myohemmin... ja sitten monta kertaa uudestaan. Mieleeni tulee aina alun kynttilat, jotka ovat mustavalkoisessa elokuvassa vakeva visuaalinen tehokeino.
Kunnes myohemmin tulee pieni punatakkinen tytto. Siina vaiheessa edelleen Fremenille kyyneleet silmiin. Hyvin puit kokemuksen sanoiksi brother @Bushmaster .

Koskahan seuraava levy ilmestyy? :D

Muistatko kasaritähti Rick Astleyn? Nousi Britanniassa sensaatiomaisesti jälleen listaykköseksi!
Maanantai 20.6.2016 klo 11.11

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016062021763905_vi.shtml

Brittiläinen laulajatähti Rick Astley on noussut Britannian albumilistan ykköseksi noin 30 vuoden tauon jälkeen uudella albumillaan 50.

Rick Astley palasi huipulle 50-vuotiaana

Rick Astleylla pyyhkii monen vuoden jälkeen hyvin musiikkirintamalla. Ehti vierähtää 29 vuotta ennen kuin mies pääsi takaisin listaykköspaikalle Iso-Britanniassa. Laulaja on julkaissut vuosien saatossa paljon musiikkia, mutta menestys on ollut heikohkoa. Nyt viisikymppisenä unelma huipulle paluusta toteutui vihdoin. Astley päihitti muun muassa Paul McCartneyn ja Tom Odellin listaykköseksi kohotessaan. Tilastojen mukaan Astley myi perinteisiä CD-levyjä enemmän, kun taas Odellin listanousu perustui digitaalisen musiikin myyntiin.

Viimeksi Astley valtasi listaherruuden vuonna 1987 albumillaan Whenever You Need Somebody. Laulajan debyyttilevyltä löytyy megahitti Never Gonna Give You Up.

- Tämä on ihmeellistä ja uskomatonta, siitä on todella todella kauan, Astley kommentoi menestystään BBC:n haastattelussa.

Hän kertoo Elton Johnin soittaneen hänelle onnittelupuhelun.

- Elton John soitti minulle varmistaakseen, että muistan nauttia tästä todella, Astley kertoo ja ilakoi arvostamansa artistin onnitteluista.

On muuten aikamoinen ero fiiliksessa Johnny Cashin aluperäiseen...:solthum:

Kiitän sydämmestäni sinua @Maidan että tuot esille minulle ja varmaan muillekin aivan tuntemattomia artisteja ....:salut::solthum:
Kiitos itsellesi, en tiennytkään että se on Johnny Cashin alkuperäinen :D kuulosti vain hyvältä korvissani.

Woodstock :cool:
10 Years after

Back