Tällä hetkellä soi .....

Ohoh, kyllä Willie on tuttu, tottakai... kakkosbassona ja karaoken ystävän meikäläisen vaihtoehdot on yleensä aika vähissä.

CCR, Eldankajärven jää ja J. Cash.

Elvis ei ole meikäläisen juttu...

Come on...

Kyllähän toi CCR ja muukin tuon ajan musiikki kolahtaa! Ja pakko sanoa että on noissa Vietnam-videoissa jotain kiehtovaa, on aina ollut..
 
En oo tätä ketjua paljoa seuraillut, joten ei tietoa tästä.. Mutta ei tätä voi liikaa edes jakaa tänne!!
Pitää paikkansa.! Hyvät vanhat biisit on aina vähän indikaatio siitä, miten vitun vanhoja me ollaan! Olit muistaakseni Parolassa ehkä vuoden meikäläisen jälkeen (itse II/1993), joten näillä aamuilla mennään :) .
Muttei se haittaa...
 
Pitää paikkansa.! Hyvät vanhat biisit on aina vähän indikaatio siitä, miten vitun vanhoja me ollaan! Olit muistaakseni Parolassa ehkä vuoden meikäläisen jälkeen (itse II/1993), joten näillä aamuilla mennään :) .
Muttei se haittaa...
Joo, seuraavassa erässä olin Parolassa eli 1/94. Ja kyllä sitä kaikenlaista ikäkriisiä voisi nykyään helposti kehittää. Vaikka että 20 vuotta tuli täyteen samassa työpaikassa, tai että töissä on väkeä jotka on syntynyt vaikka noihin omiin armeija-aikoihin.. Mutta näin se vaan menee ja se on pakko hyväksyä.
 
Kurjilla on kiire päästä pohjoiseen, takatalvi jos tulossa on munat jäätyy suohon sohjoiseen.
Tässä on sellaista kitaran kutittelua joka toimii. Taustabändissä nimimiehiä vuonna 75.
 
Viimeksi muokattu:
Reijo Taipale (1940 - 2019) oli suomalainen iskelmälaulaja. Hän aloitti muutettuaan Helsinkiin ensin tanssiorkesteri Rytmi-tyttöjen solistina. Sieltä hänet löysi orkesterinjohtaja Kullervo Linna.

Tähdet meren yllä - Reijo Taipale, soi tässä

 
Olavi Virta syntyi vuonna 1926 Sysmässä ja kuoli 1972 Tampereella. Hän oli laulaja ja näyttelijä. Hän on yksi Suomen eniten levyttäneistä artisteista. Levytettyjä lauluja on yhteensä noin 600.

Olavi Virta - Angelique, soi tässä (videoon näköjään lisätty tyttöjen kuvia katsottavaksi):

 
 
 
Enpä muista vaikka olis joskus tullut jo linkitettyä.


 
Back
Top