Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Meikäläisen karaoke-bravuuri... bassona on joskus (harvoin) se just oikea biisi odottamassa!Toivottavasti Johnny Cash ja Tapsa Rautavaara löivät kättä siellä jossain.
Kyllä se Johnny taitaa olla se, joka Helmiäisporteilla pokkaa sotaveteraanilla ja kaksinkertaille olympiavoittajalle...Toivottavasti Johnny Cash ja Tapsa Rautavaara löivät kättä siellä jossain.
Onpa synkkää bluesia... tässä vähän suomalaista punkkia:Kyllä se Johnny taitaa olla se, joka Helmiäisporteilla pokkaa sotaveteraanilla ja kaksinkertaille olympiavoittajalle...
Vaikkei "Man in Black" mitenkään huono ollut.
Ja tässä alkuperäinen:
Edit.
Tämän kappaleen kuunneltuaan ei pitäisi tarvita kysymystä, mihin järjestäytynyttä työväenliikettä tarvitaan. Tosin jätetään ne verovapaudet tämän ulkopuolelle.
No laitetaan vähän iloisempaa.Onpa synkkää bluesia... tässä vähän suomalaista punkkia:
Tosin tämä on ehkä punkki-biiseistä nykyisin ajankohtaisempi.Onpa synkkää bluesia... tässä vähän suomalaista punkkia:
Katson ja korotan kylähulluilla:Tosin tämä on ehkä punkki-biiseistä nykyisin ajankohtaisempi.
Tuohan oli varsinainen EU-laulu.Tosin tämä on ehkä punkki-biiseistä nykyisin ajankohtaisempi.
Lainaan nyt itse itseäni, mutta olin jo meinannut unohtaa, että Kari Fallin tulkinta Rajaton Jazz konsertissa vuonna 2016, joka esitettiin tuoreeltaan AlfaTv:ssä, oli se mun ensi puraisu jazzin saloihin, joka teki lähtemättömän vaikutuksen.Nat King Cole kyllä toimii, mutta edellämainitun tytär "duettona" samassa kappaleessa aiheuttaa kyllä eargasmin ainakin allekirjoittaneelle: