Strange stray catKevyet mullat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Strange stray catKevyet mullat.
"Pack up your troubles in your old kit bag, and smile, smile smile..."
Rakastan tätä biisiä.
Ohoh... mikäs sarja se oli... porukka näyttää islantilaiselta autotalli-bändiltä ... kuulostaa siltä myös!
Kevyet mullat.
Canned Heat on kova. Kunnon Boogieta, ilman kompromisseja.Lämpöä purkkiin...!! Canned heat... tulee mieleen vanha Urho Kekkos -vitsi tästä taas:
-Urkki pantiin purkkiin, lähetettiin Turkkiin... Turkissa purkki avattiin, Urkki purkista tavattiin.
You're welcome.
Ai niin se biisi... tää on sikahyvä:
Old school, brother. Kun instrumentit maksoi rahaa, ja turpavärkki lunasti sit sniidusti loput....Canned Heat on kova. Kunnon Boogieta, ilman kompromisseja.
Joo. Kuitenkin vaikka Canned Heat on TODELLA kova, moneen tunnetumpaankin poppooseen verrattuna, mielestäni Mountain vetää silti pidemmän korren.Old school, brother. Kun instrumentit maksoi rahaa, ja turpavärkki lunasti sit sniidusti loput....
Sun suosittelemasta Bnei Aruba. Olen katsonut kaikki, ja kun sarjat loppui soi tämä Anna von Hauswolffin kappale. Kiinnostuin kuka on tämä laulaja.Ohoh... mikäs sarja se oli... porukka näyttää islantilaiselta autotalli-bändiltä ... kuulostaa siltä myös!
Mut mikä sarja se siis oli?
Teen pänät akan kans ku
se ee osanna aottoo minnuo.
Immeeset luulloo jotta oun hullu
ku synkistelen aenae.
Päevät pitkä oattelen
van mikkään ee aota.
Hummeeti sassaroe
jollen raahotusta soa.
Voetko aottoo?
Vastoo aevoestaen.
Van.
Jonkun pitäs näöttee
jottaen mitä minä en neä.
En neä semmosta, mikä
oesi ilosta, oun sokkee.
Ällyytä ja huokasen
naorat van minä itken.
Onnee tunne en
ja lempihhii se on mahoton.
Jospaan kuulet puhheeni
kun asjoestan hoastelen.
Kunpaan ossoesit naottie
sammoo toevon - myöhästä.
Hei Maidan, se olikin hyvä sarja... olin aluksi pääministerin puolella, mutta sitten juttu kääntyi aika yllättävästi! .... kol b´seder.Sun suosittelemasta Bnei Aruba. Olen katsonut kaikki, ja kun sarjat loppui soi tämä Anna von Hauswolffin kappale. Kiinnostuin kuka on tämä laulaja.