Tällä hetkellä soi .....

"Pack up your troubles in your old kit bag, and smile, smile smile..."

Rakastan tätä biisiä.

 
Lämpöä purkkiin...!! Canned heat... tulee mieleen vanha Urho Kekkos -vitsi tästä taas:

-Urkki pantiin purkkiin, lähetettiin Turkkiin... Turkissa purkki avattiin, Urkki purkista tavattiin.

You're welcome.


Ai niin se biisi... tää on sikahyvä:

 
Tämä on veli @Fremen suosittelemasta israelilaisesta sarjasta. Erinomainen oli! :love:
 
Lämpöä purkkiin...!! Canned heat... tulee mieleen vanha Urho Kekkos -vitsi tästä taas:

-Urkki pantiin purkkiin, lähetettiin Turkkiin... Turkissa purkki avattiin, Urkki purkista tavattiin.

You're welcome.


Ai niin se biisi... tää on sikahyvä:

Canned Heat on kova. Kunnon Boogieta, ilman kompromisseja.
 
Rollarit ei oo yhtä hyvä kuin Beatleksit. Jos ei muuten usko, niin usko Lemmyä, joka oli sitä mieltä. Silti Stones oli aikoinaan pioneereja ja ihan kova pumppu. Charlie Watts lähti nyt joten laitetaan (feikki-)live vuodelta 1965, jota itse pidän bändin kulta-aikana:

Charlie Watts oli Hieno Mies ja herrasmies bändissä, jota ei ihan aina ole tunnettu tuollaisesta käytöksestä. Hesarissa oli vähän kuohittu anekdootti, joka kertto paljon Wattsista. Watts oli ollut nukkumassa keikan jälkeen kiertueella, kun Mick Jagger oli "hyvässä vauhdissa" soittanut ja herättänyt kysymällä "Where's my drummer?" Watts oli noussut ylös, käynyt suihkussa, ajanut parran, laittanut puvun päälle ja kovat kaulaan ja saapunut herra Rokkikukon bileisiin. Oli kävellyt Jaggerin eteen, vetänyt siekailematta turpaan ja ilmoittanut "I'm not your drummer, you're my fucking singer!" ja lähtenyt takaisin goisaamaan. Hattu päästä.
 
Old school, brother. Kun instrumentit maksoi rahaa, ja turpavärkki lunasti sit sniidusti loput....
Joo. Kuitenkin vaikka Canned Heat on TODELLA kova, moneen tunnetumpaankin poppooseen verrattuna, mielestäni Mountain vetää silti pidemmän korren.
 
Ohoh... mikäs sarja se oli... porukka näyttää islantilaiselta autotalli-bändiltä :) ... kuulostaa siltä myös!
Mut mikä sarja se siis oli?
Sun suosittelemasta Bnei Aruba. Olen katsonut kaikki, ja kun sarjat loppui soi tämä Anna von Hauswolffin kappale. Kiinnostuin :) kuka on tämä laulaja.
 
Vaen oelj'paan pakko tehä vielä Paranoidista kaenuulaenen versijo.

Teen pänät akan kans ku
se ee osanna aottoo minnuo.
Immeeset luulloo jotta oun hullu
ku synkistelen aenae.
Päevät pitkä oattelen
van mikkään ee aota.
Hummeeti sassaroe
jollen raahotusta soa.
Voetko aottoo?
Vastoo aevoestaen.
Van.
Jonkun pitäs näöttee
jottaen mitä minä en neä.
En neä semmosta, mikä
oesi ilosta, oun sokkee.
Ällyytä ja huokasen
naorat van minä itken.
Onnee tunne en
ja lempihhii se on mahoton.
Jospaan kuulet puhheeni
kun asjoestan hoastelen.
Kunpaan ossoesit naottie
sammoo toevon - myöhästä.
 
Sun suosittelemasta Bnei Aruba. Olen katsonut kaikki, ja kun sarjat loppui soi tämä Anna von Hauswolffin kappale. Kiinnostuin :) kuka on tämä laulaja.
Hei Maidan, se olikin hyvä sarja... olin aluksi pääministerin puolella, mutta sitten juttu kääntyi aika yllättävästi! .... kol b´seder.

Hepreaa, tarkoittaa "Everything's fine."
 
Back
Top