Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No joo. Kaipa tuota kuuntelee.
Tuossa tapauksessa, suosittelen musikaalisen väitöskirja-projektin sijaan jakomielitautiselta kuulostavaa seuraavaa johto-ideaa:Ja miljöönä ehken Siitoin-Filmin kellari...
Enemmänkin ajattelin nykäistä Slayerin hengessä vähän bilekuteita ylle ja lähteä katsomaan, löytyisikö naapurustosta vähän äksöniä lauantai-illan kunniaksi!Tuossa tapauksessa, suosittelen musikaalisen väitöskirja-projektin sijaan jakomielitautiselta kuulostavaa seuraavaa johto-ideaa:
Framery One™ | The smart one-person office pod
Framery One is a smart and spacious soundproof office pod optimized for video calls and ideal for focus work.www.frameryacoustics.com
Äitini (vuotta Elvistä nuorempi) mielestä Elvis meni aivan tärviölle lähtiessään elokuviin. Eversti oli ahne, eikä ymmärtänyt musiikkia.Olen kirjoittanut artikkelin Elvis Presleyn elämästä ja musiikista nettiin blogiini. Sen kunniaksi seuraava lainaus siitä:
"Elvis näytteli 1950-luvulla neljässä elokuvassa, joissa hän myös lauloi. Elokuvista tuli suuria yleisösuosikkeja Elvis-fanien ansiosta. Elokuva ”Love Me Tender” on vuonna 1956 tehty mustavalkoinen lännenelokuva."
Ottaen huomioon että meidän perheessä on teknisesti neljä mamua, joista kahdella on väikkäri, kolmannella vaiheessa ja meikäläisellä in no living version of hell is that going to happen -tapahtumaketjuna, mietityttää aina toi metodologia?Enemmänkin ajattelin nykäistä Slayerin hengessä vähän bilekuteita ylle ja lähteä katsomaan, löytyisikö naapurustosta vähän äksöniä lauantai-illan kunniaksi!
'
"I don't allways dance, but when I dance, I dance with the dead in my dreams."
Yksi pirun iso urakka alkaa tuosta väikkäristä olla takanapäin. Vielä noin 90 sivua noita kuulustelupöytäkirjoja ja ne sivut onkin sitten pakko lukea juurta jaksaen... Sitten pääsee rakentamaan noista kaikista paloista sitä lopullista palapeliä.
Kuten hakemukseeni historianopiskelijaksi kirjoitin: "En minä ole kaikkein älykkäin, mutta iloinen ja reipas, sellainen minä olen ja puuttuvan älyn korvaa iloinen mieli." Tuolla mentiin heittämällä sisälle. Silti olen aina onnistunut välttämään metodologian. Lämmin pukeutuminen ja riittävä sisäinen rohkaisu pitää tuommoiset loitolla.Ottaen huomioon että meidän perheessä on teknisesti neljä mamua, joista kahdella on väikkäri, kolmannella vaiheessa ja meikäläisellä in no living version of hell is that going to happen -tapahtumaketjuna, mietityttää aina toi metodologia?
Meillä on:
i) hiukkasfysiikka, välibosoni ja mesonit teoreettisina konstruktioina (Princeton, USA)
ii) sosiaalipsykologia, ranskaa osaavan muslimi-pakolais- nuorison kondomin käyttö (Universite de Lausanne)
iii) meribiologia, silakan kutukäyttäytyminen maantäyttöaluella Espoossa (Itämeri, Aalto Yliopisto) pending - biologian opettajana nyt, yläasteella
Nämä ovat hyvin erilaisia tieteen tuottajia.
Jahhah... noh, koska olen päättänyt lääkitä eilistä krapulaa, ja Oslossa sataa jotain alijäähtynyttä hyhmää, olen valmis hyväksymään anteeksipyyntösi.Kuten hakemukseeni historianopiskelijaksi kirjoitin: "En minä ole kaikkein älykkäin, mutta iloinen ja reipas, sellainen minä olen ja puuttuvan älyn korvaa iloinen mieli." Tuolla mentiin heittämällä sisälle. Silti olen aina onnistunut välttämään metodologian. Lämmin pukeutuminen ja riittävä sisäinen rohkaisu pitää tuommoiset loitolla.
Voin suositella! Fort Williamsissa bussin vaihto, ja sitten Isle of Skyelle sillan yli, vaihto jalkapeliin Sligachan Shelterillä, ja siitä Cuillin traverse over the Munro Taliskeriin, jossa tehdään hyvää viskiä.En muista onko tullut joskus laitettua jo, menköön kuitenkin. Noihin maisemiin koetan päästä vielä joskus.
Kenneth McKellar - Skye Fisher Song (Tír na nÓg)
Kyllähän tuo menis, omaan tahtiin ja rumimmat kohdat kiertäen. Ei ole kivirimpuilu tuttu laji eikä ole tarvis todistaa mitään enää näillä vuosilla ja jalkavammoilla.Voin suositella! Fort Williamsissa bussin vaihto, ja sitten Isle of Skyelle sillan yli, vaihto jalkapeliin Sligachan Shelterillä, ja siitä Cuillin traverse over the Munro Taliskeriin, jossa tehdään hyvää viskiä.
Kolmostason keikka, ei lähde edes henki, välttämättä!
Suosittelen erittäin lämpimästi, olen tehnyt tuon soolona, eli yksin.
Juu en sitä tekis itsekään uudestaan, pelotti nuorenakin miehenä, ja paiskoin suosiolla rinkkani kallion reunan yli, koska sen kanssa alas kapuaminen oli liian riskialtista.Kyllähän tuo menis, omaan tahtiin ja rumimmat kohdat kiertäen. Ei ole kivirimpuilu tuttu laji eikä ole tarvis todistaa mitään enää näillä vuosilla ja jalkavammoilla.