Pihkakoski
Ylipäällikkö
Oma ehdotukseni, "housut poistuu, estot myös" -skeneen. Tosin vain kertaalleen todistetusti onnistuneena:Tytöt tykkää tästä, tai ainakin ysärillä ja 2000-luvulla noin joskus väitetysti tapahtui jopa Fremenin muisteloissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oma ehdotukseni, "housut poistuu, estot myös" -skeneen. Tosin vain kertaalleen todistetusti onnistuneena:Tytöt tykkää tästä, tai ainakin ysärillä ja 2000-luvulla noin joskus väitetysti tapahtui jopa Fremenin muisteloissa
Kävi joskus kuuntelemassa Shadowssia, saundit oli keskinkertaiset, tai odotin liikojaViattomampaan aikaan oli tosin:
Johonkin on vedettävä raja, tämä on minun, vereen piirretty viiva
Kivun kynnystä ei verivelikään ylitä, vereen piirretty viiva
Vihan vaienneen auon uudelleen, tämä on minun vereen piirretty viiva
Rajan auenneen piirrän uudelleen, vereen piirretty viiva.
Mulla on mielikuva jostakin Nypykät-tyyppisestä kappaleesta, jossa esiintyy Kyllikki Virolainen ja löylyä heittävä juusto.
Nyt pistit kyllä pahanMulla on mielikuva jostakin Nypykät-tyyppisestä kappaleesta, jossa esiintyy Kyllikki Virolainen ja löylyä heittävä juusto.
En vaan löydä sitä mistään. Mielikuvituksen tuotetta?
Perjantaitunnelmissa sisuuntuneena löytyi seuraavaa: kyseessä ilmeisesti Elämä on sumfaraa-albumin nimikkokappale Elämä on sumfaraa. Tässä musiikkihistorian merkkiteoksessa mainitaan tosiaan löylyä heittävän juuston lisäksi Kyllikki Virolainen sekä, kukas muukaan, Paavo Väyrynen.Nyt pistit kyllä pahan
Musta lippu on varmasti ollut kova juttu teillä siellä etelässä.Musta Lippu on aina tietänyt paikkansa... luotamme siihen kiväärilinjan sherpoina, seuraamme teitä ja kannamme loput tavarat.
Huutakaa AUKKO, löydämme aina teidät ja menemme läpi.
Kiitos veljet.
Olen ymmärtänyt, että kyseisiä yksilöitä voi myös kuvailla ”suun kautta hengittäjiksi”?Musta lippu on varmasti ollut kova juttu teillä siellä etelässä.
Meillä Kainuussa pinohiiret tunnisti siitä, että jalanjälkien vieressä kulki rystysten vana. Ja tietysti iltavapaalla näki sen luuharjanteen...
Mielenkiintoista.... taisteluun viittaavia sanoja, ja kivääri-sherpalle, ja pyssylinjalle, of all things. Mekin metsästämme....Musta lippu on varmasti ollut kova juttu teillä siellä etelässä.
Meillä Kainuussa pinohiiret tunnisti siitä, että jalanjälkien vieressä kulki rystysten vana. Ja tietysti iltavapaalla näki sen luuharjanteen...