Tällä hetkellä soi .....

Vapaussoturisukulaisen hautajaisissa tätä oli joku laulamassa, en nyt muista kuka, kun on aikaa kulunut

2000-luvun alussa olin mukana sankarihautajaisissa. Talissa kesäkuun lopulla 1944 kaatunut Rajavartiolaitoksen rajajääkäri palasi kotiin vuosikymmenten jälkeen. Kyseinen sankarivainaja haudattiin Imatralla kotimaan multaan Puolustusvoimien ja Rajan kunnianosoituksin. Olin tuolloin mukana saattoväessä. Jumalauta että meni ja menee kylmät väreet aina pitkin selkää kun Narvan marssi soi.

McCartney osui tähän iltaan. Olen pitänyt häntä hyvänä tyyppinä muutenkin. Esimerkki: Kun John Lennon lähti Yoko Onon kanssa ja jätti vaimonsa Cynthian yksin Julianin kanssa, ei ollut mitään sopimuksia tuohon aikaan 1960-luvulla. Canthia oli pee aa ja epätoivoissaan myi John Lennonin kirjeitä ja piirustuksia isolla rahalla. Joku sitten ostikin ne.

Sitten ne tulivat postissa takaisin Cynthialle ja mukana oli viesti: "Älä myy muistojasi. - Paul McCartney."

McCartney osui tähän iltaan. Olen pitänyt häntä hyvänä tyyppinä muutenkin. Esimerkki: Kun John Lennon lähti Yoko Onon kanssa ja jätti vaimonsa Cynthian yksin Julianin kanssa, ei ollut mitään sopimuksia tuohon aikaan 1960-luvulla. Canthia oli pee aa ja epätoivoissaan myi John Lennonin kirjeitä ja piirustuksia isolla rahalla. Joku sitten ostikin ne.

Sitten ne tulivat postissa takaisin Cynthialle ja mukana oli viesti: "Älä myy muistojasi. - Paul McCartney."

Olihan siellä kovia skitta-miehiäkin skulaamassa🫡

Ai että. Kyllä sielu hirttyy, kun W.A.S.P. vetää Sleeping (in the Fire) -kappaleen!

Back