Tällä hetkellä soi .....

Harvemmin tulee kuunneltua venäläistä musiikkia, mutta tämä on kuitenkin sangen kuunneltava kappale.
 
Saxpiipun saundi on jotenkin aina kiehtonut ja kunnon fonisoolo saa kylmät väreet kulkemaan pitkin selkää. Eikä tuollainen artistikaan vääryyttä tee hienolle soittimelle ;)

 
Hieno styke tämäkin. Joskus sopivassa humatilassa kun tätä kuuntelee kuulokkeet päässä riittävällä äänenvoimakkudella niin pääsee ihan tajuttomiin fiiliksiin. Ja sitten herää aamulla sohvalta kuulokkeet naamalla ;)

 
Saxpiipun saundi on jotenkin aina kiehtonut ja kunnon fonisoolo saa kylmät väreet kulkemaan pitkin selkää. Eikä tuollainen artistikaan vääryyttä tee hienolle soittimelle ;)


Saxofonia, teknoa ja blondi. Hmm, tuo yhdistelmä on nähty aikaisemmin ruotsalaisen Sandra Lyngin ''Play My Drum'' -kappaleessa;

 
Viimeksi muokattu:
Saxpiipun saundi on jotenkin aina kiehtonut ja kunnon fonisoolo saa kylmät väreet kulkemaan pitkin selkää

Henkilökohtaisesti olen todennut että hiukan harvinaisempi tuttavuus eli baritonisaksofoni on se juttu. Se saundi suorastaan hivelee luuydintä.
 
Henkilökohtaisesti olen todennut että hiukan harvinaisempi tuttavuus eli baritonisaksofoni on se juttu. Se saundi suorastaan hivelee luuydintä.

Yep, siinä on sellainen repivän räkäinen sointi.
Ps. video on ihan arsesta mutta avatkaa joku toinen välilehti sillä aikaa ;)
Pps. ..ttu kun tällä uudella läppärillä ei osaa edes kirjoittaa

 
Lisää rumia karpaaseja mutta soitto on kyllä ihan helmeä. Piti mennä tuon jälkeen minkkiketjuun hetkeksi vilvoittelemaan :oops:

 
Kummallinen sekametelisoppa mutta tässä on sentään visuaaliseen puoleen panostettu

 
 
Miksei se Pink Floydin coverikin ihan jees olisi, mutta laitetaan kuitenkin se aito ja alkuperäinen klassikko soimaan.
 
Legendaarinen ''Kahden keikka'' (Ein Fall für zwei) televisiosarjan tunnari;


hqdefault.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tervehenkistä nuorisoa on aina kiva katsoa.
 
Mutta ammattilaistason työkalut on tietenkin aina parhautta.
 
Minulle mielenalan nostattaja aina toiminut hyvin MaLcolm McLaren :) jostain syystä. Hän muuten toi hip-hopin mm.
Hänen teoksissa aistin ilman jostain syystä. Kuten esim Varukersista lähtee niin voimakasta energia melkein tunnen sähköä, mutta Maclaren on airy :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top