Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Piti oikein tarkistaa, miltä vuodelta tuo oli.Jotkut teistä muistavat tämän
Kuten myös!Piti oikein tarkistaa, miltä vuodelta tuo oli.
Reaktioni oli : mihin helvettiin vuodet katosivat?!!
Tulihan tuota nuorena bailattua sen sata kertaa
Alokastuvassa ja myöhemmin myös aukin tuvassa oli yksi vääksyläinen teknohirmu. Tätä sai kuulla ihan riittävän monta kertaa kasettimankalta Alussa se oli hyvä, mutta kun kuuntelukerrat menivät yli sadan, niin..Kuten myös!
Tutulta kuulostaa. Tosin ehdottoman varma voisin olla vasta silloin, jos pääsis hervottomaan humalaan, diskon tanssilattialle ja joku ottais vielä 20 vuotta pois harteiltaJahas. Sitä lähdettiin ysärilinjalle. Saamanne pitää, Darkness - In My Dreams vuodelta -94. Olette varmasti huomanneet että tuon ajan eurodanceen usein myös ''kiintiöneekeri''.
Onhan noita ysäribileitä. Minäkin kävin pari viikkoa sitten kokeilemassa. DJ:nä oli Alex Kunnari.Tutulta kuulostaa. Tosin ehdottoman varma voisin olla vasta silloin, jos pääsis hervottomaan humalaan, diskon tanssilattialle ja joku ottais vielä 20 vuotta pois harteilta
Taidat olla sinkku. Tai sitten alle 30-vuotias.Onhan noita ysäribileitä. Minäkin kävin pari viikkoa sitten kokeilemassa. DJ:nä oli Alex Kunnari.
Aika hyvin. Olen sinkku ja kolmekymppinen.Taidat olla sinkku. Tai sitten alle 30-vuotias.
Yli nelikymppisenä sinäkin ymmärrät samassa tilanteessa heti, miksi minä tiesin tämän välittömästi . Nyt et vielä.Aika hyvin. Olen sinkku ja kolmekymppinen.
Yli nelikymppisenä sinäkin ymmärrät samassa tilanteessa heti, miksi minä tiesin tämän välittömästi . Nyt et vielä.
Tosin viitseliäisyyden puutetta selittää osaltaa myös kotona 21 vuotta samassa taloudessa elänyt erittäin hyvä huippunainen.
Eronneita. Varma saanti sinulleMuistelin että valtaosa noissa bileissä oli nelikymppisiä. Osa oli tietysti nuorempia, mutta veikkaisin että pääosa oli tullut tarkoituksella paikalle.
Lycka till. on seAika hyvin. Olen sinkku ja noin 30-vuotias.
Muistelin että valtaosa noissa bileissä oli nelikymppisiä. Osa oli tietysti nuorempia, mutta veikkaisin että pääosa oli tullut tarkoituksella paikalle.
Oivallista. Tämä on yksi lempikappaleitani.Lycka till. on se
Ehkä tämä sopii tähän väliin