Tällä hetkellä soi .....

Purkitettu lämpö:
Ikinä muista että oliko nää nyt sama bändi vai miten se meni... olin pekää nousukaljanen aivopieru faijan kuupassa kun näitä tuupattiin ulos!
Helvetin asiallista ajomusaa tässä kylläkin, kaksi kertaa lähtenyt kortti, toinen tällä biisillä kusisella kehä III:lla vielä jossa nahistunut puolipakastekin tajuaisi varoa ajoaan... nopusrajoitus ei edelleenkään missään kohdassa ole 120kmh :confused: (vaikka pitäisi olla jo vain siksi että pääsee mahd. nopeasti pois Vantaalta)

Purkitettu lämpö:
Ikinä muista että oliko nää nyt sama bändi vai miten se meni... olin pelkkä nousukaljanen aivopieru faijan kuupassa kun näitä loistobiisejä tuupattiin ulos!
Helvetin asiallista ajomusaa tässä kyllä, kaksi kertaa lähtenyt kortti, toinen tällä biisillä...

ja toinen tällä kappaleella erittäin perinteisesti, Kehä I oli vuorossa. Sama tekoväline, syytteseen lisättiin yhdet vanhat keltaset valot (=punaiset) kun en malttanut ruveta rumpujarruja kiusaamaan avoimen tyhjällä baanalla

Mukavan tuntuinen musiikki:
Tytöille :)

Anna Wise Coconut

Ja pojille :cool:
Pissed jeans The Bar is Low

Viimeksi muokattu:
Palataan vielä 80 -luvun taitteeseen ja alkuun, uuden aallon, uusromantikkojen, futun, syntikoiden ja sensellaisen kummastuksen aikakauteen. Olihan se outouksien ja kummajaisten aikakautta, mutta jostain selittämättömästä syystä kaikki eksentrinenkin tuntui jotensakin tavanomaiselta. Liekö ollut sitä nuoruuden huumaa.

Harmaan sävyihin häivyttiin:

Spandaussa tanssittiin balettia:

Tytöt olivat filmin päällä:

Syyllinen löytyi:

Tokiossa voi olla (julmaa) elämää:

Aatami ja muurahaiset seisoivat ja toimittivat:

Viimeksi muokattu:
Moni kappale ja esittäjä ei mahtunut äskeiseen postaukseen. Otetaanpa vähän toisenlainen näkövinkkeli ja parivertailu vallan erilaisista puutteen ilmauksista mutta ei katkaista tyystin napanuoraa.

Muotipojat eivät saaneet aikanaan tarpeeksi, liekö ollut sama vika kuin Ruikonperän multakurkulla, jonka Hiliman vei ravattisonni -Onni?
Muotipojat:

Ruikonperän multakurkku:

Kaksi bändiä, joita olen asiasta tehden lähtenyt katsomaan, jos ovat samalla kankaalle eksyneet. Toinen on Nightwish ja toinen on...

#Jonsu

Lisää kierrätystä. Kaivoin taas esiin vanhan Top Gun soundtrackin. Mukana on paljon hyviä biisejä. Näitä olen kuunnellut kun olen kovasti treenannut itseäni uimarantakuntoon.

Ja viimeisenä, jollei tietenkään vähäisimpänä..

Viimeksi muokattu:
Pistetään jatkoa 80- luvun taitteen ja alun uusista musiikillisista aalloista ja syntikkapopista. Puhutaan vähän rakkaudesta.

Miltä rakkaus näyttää?

Turmeltunut rakkaus:

(Tähän on miltei välttämätöntä laittaa metallirakkauslähettiläiden eli Scorpionsin myöhempien aikojen patarautaversio turmeltuneesta löövistä)

Rakkaus voi ripustautua varsin kohtalokkaalla tavalla:

Tämä biisi jäi aikanaan niin pahasti päähäni kummittelemaan, että on pakko tunkea se tänne uudelleen. Kaikenkaikkiaan yksi parhaita leffoja, mitä on tehty.

Viimeksi muokattu:
Tää putoo... ja aa-le-köökki. Mut menee kännitopiikin puolelle just, 1,2 per milliä lienee jo povessa kevyesti

Back