Tällä hetkellä soi .....

Perjantain kunniaksi reserviläisveljet-henkinen biisi, kuulemma kirjoitettu mollissa Israelin 1982 'Rauha Galileaan' -operaation jälkeen, ihan hyvästä syystä. Shalom.

Ai niin tänä viikonloppuna on Purim... tässä bileet viime vuodelta Tel Avivista (huom. maaliskuu!!). Itse olen viettänyt vain Lontoossa, jossa keli oli ihan yhtä paska kuin voi arvata.

Suomessa sentään joka perjantai on Purim :).

Wiki: "The drinking of wine features prominently in keeping with the jovial nature of the feast. This is based on the fact that the salvation of the Jews occurred through wine."

Well, why not then...

bastard tupla, prkl!

Viimeksi muokattu:
Ei vittu... oli pakko kaivaa toi scootteri tuolta jostain tuubin halpahyllystä, mitäpä sieltä putkahtikaan esille:
Jotain Suomen ensimmäisiä kehari-matuja uhoomassa, pari mimmiä jotka ovat nyt about nelikymppisiä, ja joku pikkuhippu lockseilla josta Braunaun mieskään ottaisi selvää mikä se on nykyään.

Ei vittu... oli pakko kaivaa toi scootteri tuolta jostain tuubin halpahyllystä, mitäpä sieltä putkahtikaan esille:
Jotain Suomen ensimmäisiä kehari-matuja uhoomassa, pari mimmiä jotka ovat nyt about nelikymppisiä, ja joku pikkuhippu lockseilla josta Braunaun mieskään ottaisi selvää mikä se on nykyään.

Ei jumalauta että inhosin tätä sontaa jo aikoinaan lukiossa !

Ei jumalauta että inhosin tätä sontaa jo aikoinaan lukiossa !
Itse inhosin jo lukiota aikoinaan lukiossa... kaikki maikat oli kommareita paitsi historian ja äidinkielen opettajat. Kaikki.

Plus koska oli sattuneesta syystä elämänkatsomustieto, koulukavereina olivat s´Samjeet ja Mohammed sekä joku kaapuakka josta ei ikinä saatu edes nimeä saati ISIS-statusta ulos. 3 vuotta eikä yhtään pihahdusta, ja tää oli eSpoossa, ja ysärin alussa.

Sinä olet minun, oi Suomi-neito, vielä sadantuhannen vuoden päästäkin!

Back