Juu ei kriha kuulu itselläni nyt sellasiin most have kokemuksiin, että jos ei kutsua tule on elämä pilalla. Toki koen että kokemus olisi varmasti ajatusmaailmaa avartava ja rahallisesti kannattava keikka.
Itse kotiuduin vm kersanttina, toinen äidenkieleni on englanti, isänä on syntyperäinen englelsmanni. Siiviliammattini puolesta toimin tätä nykyään vartijana / järjestyksenvalvoja, tiedä sitten onko näistä erityisesti mitään hyötyä? Tarkoituksena hakeutua Polamkiin tässä muutaman vuoden sisään.
Noista intin ajoluvista, mitenkä ne oikein toimii? Suoritin intissä silloisin B-ajolupa kurssin, vaatiiko se jotakin uutta kurssia reservissä tms? C-korttia olen miettinytkin, on vaan kohtuullisen kallis,ja hassua käydä se vaan ja ainoastaan krihan takia..
Olen muutamaan otteseen kysellyt erinäisistä paikoista ja yrittänyt ottaa selvää, mutta olisi kiva tietää käytännössä paljon esim juuri nämä MPKn tms kurssit ja koulutukset painavat, jos kävisi esim. vilkkaasti ea painotteisia kursseja, kun ala itsestään ei ole tähtäimessään.
Kriha hommien ns pakolliset vaatimukset, yleiset mitkä mainitaan, niin täytän kyllä. Kiinnostaa vaan se että millä ns nostaa itsensä varmemmin koulutukseen otettavien joukkoon. Itse omaan lukiotaustan, eikä ammatillinen koulutus esim kylmälaiteasentajaksi kiinnosta, vaikka se nostaisi tsäänssejä kuulemma hyvin! Kiitoksia vastauksista!