Taistelija 2020

Commando varmaan mieluusti seisoisi vastaanottavana osapuolena noiden leikkipyssyjen edessä?
 
Tuommoisilla messuilla voivat ollakin leluja tai dekoja. Ei ole tilaisuutta ollut käydä enää vuosiin, mutta Millenium plus pari kolme, messuilla oli monestikin mukana ei-oikeita.

Ilman muuta tuommoinen drakula-mallinen taistelija on pelottavampi. Millä sotavaltiolla niitä on sitten laajoin mitoin heittää kentille tarvittaessa? Yleensä noilla kreividrakuloilla on kaulassaan kyltti: erittäin rajoitettu operatiivinen käyttö. Kategorya edelleen. Mutta jokainen sotavaltio esittelee mielellään kuta karhakampaa välineystöä ja mitä villimmän näköisiä sotaotuksia....mutta ohut on lkm kullakin.
 
juhapar kirjoitti:
Commando varmaan mieluusti seisoisi vastaanottavana osapuolena noiden leikkipyssyjen edessä?

En commandosta tiedä, mutta itse olen ihan vapaaehtoisesti ottanut osaa muovikuulilla pieksäjäisiin.:a-grin:

Mulla on aika vahva haisu, että kyseessä on todellakin jotkut airsoft- kinkerit jenkkilässä. Oranssi piipunpää ja dollarimääräinen pysäköintisakkouhkaus taustalla olevassa liikennemerkissä on aika kova vihje.
 
winsu kirjoitti:
juhapar kirjoitti:
Commando varmaan mieluusti seisoisi vastaanottavana osapuolena noiden leikkipyssyjen edessä?

En commandosta tiedä, mutta itse olen ihan vapaaehtoisesti ottanut osaa muovikuulilla pieksäjäisiin.:a-grin:

Mulla on aika vahva haisu, että kyseessä on todellakin jotkut airsoft- kinkerit jenkkilässä. Oranssi piipunpää ja dollarimääräinen pysäköintisakkouhkaus taustalla olevassa liikennemerkissä on aika kova vihje.

Roger that. Pahoitteluni.
 
juhapar kirjoitti:
Commando varmaan mieluusti seisoisi vastaanottavana osapuolena noiden leikkipyssyjen edessä?

Olisi kyllä mukavaa ottaa osaa muovikuulapyssyillä toteutettavaan huoneistovaltausharjoitukseen. Pahvitaulut kun eivät ammu takaisin.
 
Back
Top