Sarek1
Ylipäällikkö
On näitä ennen korona-aikaa tullut testattua, mutta nyt olisi muutama detalji mielessä ja niitä en tässä avaa sen enempää. Sadeviitta ajaa osin samaa asiaa kuin tämä naamioverkko. Eri olosuhteisiin erilaisten ratkaisujen ja yhdistelmien kokeileminen tässä on kiikarissa.Jos se toinen varusesine on sadeviitta, niin toimii. Jos se on pelastuspeite niin sekin toimii. Toki se toimii ihan vaan itsekseenkin.
Käytännössä jos saat jonkin esteen ja ilmaa itsesi ja lämppärin väliin, niin lämppäri ei sinua huomaa.
Jos joku tietää, että mistä saa Kaira Lämpöpeitteitä tai vastaavia vihreänä tai M05 kuviossa niin vinkatkaa mulle.
Valmiusvarusteissa on toiselta puolen aluminoitu tumman vihreä sadeviitta, joka on ollut mukana omissa lämpökameratesteissä.
———
Etsit ilmeisesti ohutta kalvomaista avaruuslakanaa (esim. Lekalta löytyy Sharkmedin toiselta puolelta mattavihreä) järeämpää lämpöpeitettä. Minulla on tuon mainitun Kairan kaltainen mutta molemmilta puolin hopeanvärinen lämpöpeite vuodelta miekka ja nyrkki, joka kestää mekaanista rasitusta kohtuullisen hyvin. Suomeksi sanottuna noin 100kg jonkin verran valkoista voimalihaa sisältävää taistelijaa on siirretty sen avulla koemielessä muuan sata metriä. Kädet väsyi, lakana ei. Siitä saisi päällyskankaan ompelulla (esim. M05 -kuosiin) joko kesälle tai talvelle sopivan peitteen.
Tämä olisi ilmeisesti vihreä ilmeisesti kankainen versio (olisiko toinen puoli aluminoitu). No nythän mä vasta hogasin: punainen tuollainen minulla taitaa olla muuten toisessa autossa ensiapulaukun vieressä.
https://kauppa.auts.fi/Avaruuslakana-vihre