Tasavallan presidentti ja puolustusvoimat:

Tvälups

Ylipäällikkö
Niinistö ei ota vielä kantaa puolustusvoimauudistukseen
YLE uutiset 7.2. klo 16:02

Tuleva presidentti Sauli Niinistö ei halunnut ottaa omalta osaltaan kantaa tulevaan puolustusvoimauudistukseen. Hän sanoi, että nyt tehdään niitä ratkaisuja, jotka hallitus ja istuva presidentti näkevät hyväksi tehdä.

Niinistö korosti, ettei hänellä ole vielä mitään asemaa. Hän ei halunnut kommentoida myöskään sitä, miten hän aikoo asiaan suhtautua maaliskuussa presidentin virkaan astuttuaan.

- Sitten minä olen niissä pöydissä, Niinistö totesi.
 
Eli suomeksi: "En iske käsiäni tähän p*kaan"
 
Tvälups kirjoitti:
Niinistö ei ota vielä kantaa puolustusvoimauudistukseen
YLE uutiset 7.2. klo 16:02

Tuleva presidentti Sauli Niinistö ei halunnut ottaa omalta osaltaan kantaa tulevaan puolustusvoimauudistukseen. Hän sanoi, että nyt tehdään niitä ratkaisuja, jotka hallitus ja istuva presidentti näkevät hyväksi tehdä.

Niinistö korosti, ettei hänellä ole vielä mitään asemaa. Hän ei halunnut kommentoida myöskään sitä, miten hän aikoo asiaan suhtautua maaliskuussa presidentin virkaan astuttuaan.

- Sitten minä olen niissä pöydissä, Niinistö totesi.

Ei kaiketi Sauli vielä voikaan ottaa kantaa asiaan; tuskin vielä edes nähnyt esityksiä.

Jos virtahepot olisivat asiallisia, niin esittelisivät asian myös Saulille huomenna...
 
veffeade kirjoitti:
Ei kaiketi Sauli vielä voikaan ottaa kantaa asiaan; tuskin vielä edes nähnyt esityksiä.
Jos virtahepot olisivat asiallisia, niin esittelisivät asian myös Saulille huomenna...

http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=73130:halonen-ylessae-ammattisotilaat-tietaevaet-mistae-saeaestaeae&catid=26:politiikka&Itemid=30

Uskooko joku, ettei Sauli Niinistö työväenpresidenttinä ole kuunnellut, mitä Kokoomus sanoo ja että leikkaukset tulivat hänelle "yllätyksenä"?
 
Tvälups kirjoitti:
- Sitten minä olen niissä pöydissä, Niinistö totesi.

Minusta tuntuu, että Saulilta on viety niin puutarha- kuin kenttäpöytäkin ja varmuuden vuoksi lautanen, haarukka, veitsi ja lusikka.

En usko, että Paavo Lipponen ja Kiinan keisari ovat päätelleet, että Niinistölle yleensäkään kuuluu minkäänlaista pöytää, saati cocktai-tikkua. Jukka Tarkka varmaan voi keisarillisena lautastenlaskijana vahvistaa tämän.
 
Back
Top