Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minulle se tekee hyviä käännöksiä, nopea vastaus historial.faktoihin, tietää jopa kasvohoidosta ja karvapoistosta, ja ruoan tervellisyydestä. Sen avulla varmistin lopullisesti totuus - lihaa pelmeneissä ei saa syödä, keitettyä kieltä ei saa pakastaa, ylipäänsä lämmittää liharuokia uudestaan. Koska hapetettu kolesterooli yms hyviä vinkeja. Nyt infotulvassa voi hukkua, mutta totuus löytyy etsivälle. olen oikealla tielläNo, olen tässä muutaman päivän jutellut asioista sätkeepeeteen kanssa, Hyvin tietää teknisistä asioista. Maahanmuutto on hälle loivaa aluetta, näkee näköjään mieleisen. Mutta kysyppä mitä kello on ja mikä päivä on.![]()
Gpt on hyvä korjaamaan vastauksia, kun sitä pääsee ojentamaanSanoisin, että ChatGPT on parhaimmillaan silloin, kun se laitetaan etsimään ja yhdistelemään tietoja useammasta lähteestä, mutta josta kysyjä voi helposti arvioida vastausten luotettavuuden.
Gpt on hyvä korjaamaan vastauksia, kun sitä pääsee ojentamaan![]()
Tämänhetkisten tekoälykoneiden vika ei ole se, että niiltä puuttuisi laskentatehoa tai kykyä muotoilla vastaukset hyvin. Niiden ongelmana on rajoittava moraalinen kehikko, joka estää niitä tekemästä juuri sitä mihin älyä tarvitaan: tutkimasta ennakkoluulottomasti erilaisia ajatuksia, myös sellaisia jotka ovat epämiellyttäviä, epäsuosittuja tai moraalisesti epäselviä. Kyvyttömyys simuloida pahuutta ei tee tekoälystä eettistä vaan impotentin. Siitä ei ole apua sodan, ideologioiden, ennakkoluulojen tai vallankäytön ymmärtämisessä, koska se ei salli itsensä ajatella samoin kuin ne, jotka käyvät sotaa, rakentavat ideologioita tai pitävät yllä valtakoneistoja.