Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

On kyllä rasittava sössöttäjä tämä ukko. Omasta mielestään oikein ilmasodankäynnin erikoisasiantuntija. F-35 on surkea. Trump ja Elon Musk sentään tietävät tämän, että Lockheed Martin on demokraattien peitefirma. Ja loppuajan selittää videosta miten Venäjä on voittamaton. Putin on muuten kerrassaan mestaristrategi.

On kyllä rasittava sössöttäjä tämä ukko. Omasta mielestään oikein ilmasodankäynnin erikoisasiantuntija. F-35 on surkea. Trump ja Elon Musk sentään tietävät tämän, että Lockheed Martin on demokraattien peitefirma. Ja loppuajan selittää videosta miten Venäjä on voittamaton. Putin on muuten kerrassaan mestaristrategi.

Jonkun kannattaisi kysäistä tuolta, että jos F-35 on niinkin surkea niin miksi Israel hankkii niitä ja onnistui pilkkomaan venäläisten toimittamat ilmatorjuntajärjestelmät tuhannen päreiksi Iranissa ja Syyriassa niiden kanssa... se kun saattaisi olla vähän hankala paikka alkaa kertoa että IDF ei osaa asiaansa... :)

Jonkun kannattaisi kysäistä tuolta, että jos F-35 on niinkin surkea niin miksi Israel hankkii niitä ja onnistui pilkkomaan venäläisten toimittamat ilmatorjuntajärjestelmät tuhannen päreiksi Iranissa ja Syyriassa niiden kanssa... se kun saattaisi olla vähän hankala paikka alkaa kertoa että IDF ei osaa asiaansa... :)
Siellä on True Cross apuna, eri juttu

Paavo tietää että Venäjä ei voi olla syyllinen.

On vaikea uskoa, että Venäjä olisi käyttänyt omia öljytuotteitaan kuljettavaa tankkeria kaapeleiden katkaisemiseen. Tällä tavoin se olisi itse saanut aikaan tilanteen, jossa sen varjolaivaston käyttöä ollaan vaikeuttamassa.

On vaikea uskoa, että Venäjä olisi käyttänyt omia öljytuotteitaan kuljettavaa tankkeria kaapeleiden katkaisemiseen. Tällä tavoin se olisi itse saanut aikaan tilanteen, jossa sen varjolaivaston käyttöä ollaan vaikeuttamassa.
Pavehan on itsekin oikea laahausankkuri. Vedellyt kaapeleita poikki saman isännän laskuun jo 50 vuotta. Ihan yhtä uskomatonta että tämäkin "agentti" jatkaa yhä ohjelmointinsa mukaan vaikka hyöty ja viihdearvokin on kulutettu totaalisen loppuun. Tuottaa enää pelkkää haittaa isännilleen.

Tästä on taas kerran pääteltävä että kun ryssä a) rypee paskassa, b) levittää paskaa ja c) nauraa itsekseen, sen on yksinkertaisesti vain rakastettava paskaa.

On kyllä sekaisin tämä jorkki. Videoita pukkaa solkenaan. Putin on nyt valtaamassa osan Suomesta. Ja Suomi ei itse uskalla yrittää vallata menetettyjä alueita takaisin. NATO ei myöskään uskalla puolustaa yhtä jäsenmaataan, vaan heittää Suomen bussin alle.

Pavel heittää paskaa seinään ja toivoo, että jotain tarttuisi. Mistä lie moisille tavoille oppinut?

Väyrynen on samanlainen putinisti kuin Böbbels. Eroja saa etsiä suurennuslasilla. Eiköhän tuokin paskatuutti onneksi hiljene 10 vuoden sisään.

On kyllä sekaisin tämä jorkki. Videoita pukkaa solkenaan. Putin on nyt valtaamassa osan Suomesta. Ja Suomi ei itse uskalla yrittää vallata menetettyjä alueita takaisin. NATO ei myöskään uskalla puolustaa yhtä jäsenmaataan, vaan heittää Suomen bussin alle.

Äijä näyttää ja kuulostaa Eino Gröniltä, jota joku on lyönyt pesäpallomailalla päähän. Eikkahan on symppis ja fiksu kaveri. Kuka saatana tämä kokotti oikein on?

Tuottaa juttua kyllä melkoiseen tahtiin, ja asiasta kuin asiasta on olevinaan tietoa. Ne sen radio-ohjelmat diktaattoreista ja huijarisaarnaajista oli ihan asiallisia, mutta näitä sen videoita en Erkkinäkään jaksa katsoa. Jotenkin sillä on lähtenyt lapasesta.
Kylmänsodan aikaan venäläiset tiedusteluupseerit toimittivat euroopassa ihan eturivinkin poliitikoille valmiit pohjat mistä valmistella puheita.

Suuri ajattelija äänessä.

Katso liite: 113149
Ei kai kukaan odotakaan että sieltä löytyisi mitään ryssän kannalta raskauttavaa. Ja jos löytyykin, niin se on pelkkää bonusta.
Ja ainakin minä uskon, ettei tota romukippoa päästetä enää minnekään. Ei ole merikelpoinen.

EDIT: Eri asia sitten jos miehistön jäsenet laulavat kuin häkkilinnut ja antavat kaikkien ryssäläisten kontaktihenkilöiden nimet.

Viimeksi muokattu:
Back