Rymy-Reetu
Luutnantti
Vai pääsevät puttea tapaamaan, onkohan kaksoisolento vai aito?Anon seikkailu isolla kirkolla jatkuu:
Tuo portugalin kielen tulkki on aika HOT.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vai pääsevät puttea tapaamaan, onkohan kaksoisolento vai aito?Anon seikkailu isolla kirkolla jatkuu:
Vai pääsevät puttea tapaamaan, onkohan kaksoisolento vai aito?
Anon seikkailu isolla kirkolla jatkuu:
Cool, kiitos tästä selvityksestä.
Hyvin mahdollista että peitetään, koska sanktioita pelätään kovasti, ja tämä Turtiainen palvelee putler propaganda erittäin tyhmille vatnikeille erinomaisesti, kauneusihanteetkin kohtavat, maha on sama kun persmanilla, "tulkilla" on alkamassa kasvaa pelmeenit huulien tilalla...YLE noteerasi Anon ryssän nuoleskelut.
Ex-kansanedustaja Ano Turtiainen lähti Venäjän junailemana Pietarin talousfoorumiin – ”Epätoivoinen yritys”, sanoo asiantuntija
Turtiainen väittää videoillaan ”edustavansa Suomea”. Ulkoministeriön mukaan mitään virallista edustusta ei ole. EastChamin tiedossa ei ole, että tapahtumassa olisi suomalaisia yrityksiäkään.yle.fi
– Jollain tavalla epätoivoinen yritys saada sinne edes joku joka näyttää länsimaiselta toimijalta, arvioi asiaa turvallisuusasioihin perehtynyt lehtori Panu Moilanen Jyväskylän yliopistosta.
Moilasen mukaan on myös hyvin mahdollista, että Turtiaista nostamalla Venäjä peittelee muita, hienovaraisempia vaikutuskeinojaan Suomessa.
Venäjä vaikuttaa Suomeen monella eri kanavalla ja koska se ei ole ollut Moilasen mukaan suomalainen toimintatapa, meiltä saattaa jäädä olennaisia asioita Venäjän vaikutusyrityksistä huomaamatta.
Länteen Turtiaisen savuverhomainen osallistuminen näkyy Moilasen sanoin ”surkuhupaisana”, mutta Venäjän sisäpolitiikassa halutaan ehkä yrittää esittää, että talousfoorumi on edelleen iso kansainvälinen areena.
Tässä muodostuu varmasti ongelmaksi nuo vieraan valtion hyväksi ja järjestelmällisyyden osoittaminen, varsinkin kun venäläisellä disinformaatiolla ei tunnu olevan sen kummempaa järjestelmällisyyttä, kuin heitellä summittaisesti mahdollisimman paljon paskaa seiniin ja katsoa mikä tarttuu.Työn alla Lex Bätmän:
Disinformaatio | Hallitus aikoo puuttua Venäjän hybridivaikuttamiseen kovin ottein – Rikoslakiin kaavaillaan ”Bäckman-pykälää”
Rikosoikeuden professorin mukaan uutta sääntelyä todennäköisesti tarvitaan, mutta se ei saa rajoittaa perustuslaissa määriteltyä sananvapautta.www.hs.fi
Suski on HOT mielenterveyspotilas. Onko VKK tällaisten loppusijoituspaikka?
Tässä muodostuu varmasti ongelmaksi nuo vieraan valtion hyväksi ja järjestelmällisyyden osoittaminen, varsinkin kun venäläisellä disinformaatiolla ei tunnu olevan sen kummempaa järjestelmällisyyttä, kuin heitellä summittaisesti mahdollisimman paljon paskaa seiniin ja katsoa mikä tarttuu.
Näin on. Kyllä aika tuonkin paskan hoitaa.Ano ei kauaa elä. Reilu ylipaino, roinaa vedetty nuoruudessa eli pumppu on silloin jo kärsinyt ja laajentunut. Toi pihinä ja hengästyminen viittaa että pumppu käy kierroksilla ja meno ei kauaa jatku.
Mutta sen verran oli järkeä, että hakeutui hoitoon, mikä on hieno asia. Toivon tervehtymistä.Suski on HOT mielenterveyspotilas. Onko VKK tällaisten loppusijoituspaikka?
Olen itse pitänyt informaatiota (koulutus, kriittinen ajattelu) parhaana aseena disinformaatiota vastaan, mutta toki vanhan sanonnan mukaan valheella on valosekunnin etumatkaNäinkin. Itse olen aina kannattanut hulluille naureskelua. Tietysti jossain vaiheessa olisi hyvä olla käytössä kovia lakiteknisiä välineitä silkan disinformaation kitkemiseen.
Valhe on ehtinyt kiertämään puoli maailmaa, ennen kuin totuus on saanut edes housuja jalkaansa.Olen itse pitänyt informaatiota (koulutus, kriittinen ajattelu) parhaana aseena disinformaatiota vastaan, mutta toki vanhan sanonnan mukaan valheella on valosekunnin etumatka
Laitat kämmenet vasemmalle ja oikealle puolen naamaa. Sormet ylöspäin,sormenpäät ohimolle ja peukalot leukaperiin. Sitten vetäiset niin perkeleesti ylöspäin ja vähän takaviistoon. Pidät siinä kunnolla kiristäen ja tadaa.. Oot portugalin tulkki.Anon seikkailu isolla kirkolla jatkuu: