Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

Onkohan trollitehdas sanut uutta rahoitusta, kun ainakin mulla oli tänään koko x.com feedi ihan täynnä pelkkää ryssän agendan mukaista propagandaa. Aiheina lähinnä Ukraina / Zelenskyi, korona/rokotteet, lännen pakotteiden tehottomuus, Venäjän ylivoimaiset ydinohjukset ja perinteinen NATO-kritiikki. Laskin että äkkiseltään n. 30 ensimmäistä viestiä liittyi näihin aiheisiin.

Onkohan trollitehdas sanut uutta rahoitusta, kun ainakin mulla oli tänään koko x.com feedi ihan täynnä pelkkää ryssän agendan mukaista propagandaa. Aiheina lähinnä Ukraina / Zelenskyi, korona/rokotteet, lännen pakotteiden tehottomuus, Venäjän ylivoimaiset ydinohjukset ja perinteinen NATO-kritiikki. Laskin että äkkiseltään n. 30 ensimmäistä viestiä liittyi näihin aiheisiin.
Kuukaus vaihtu ja palkat menny maksuun (perunaa ja kaalia)?

Venäjän urheilijoista pukkaa koko ajan jotain.

Paikkoja olympialaisiin voisi tarjota ampumahiihdon parista:

Katso liite: 126047
Mä tätä simulaattorissa pelasin... Viel pitää harjotella, ku Bolsunovin sain vasta ekalla varapatilla.... Se vaan oli niin nopee, ku on "sileen" hiihtäjä... Mut treenaan... ideaahan vois jatkokehitellä (Mertaranta äänellä) "Siellähän näyttää muutama ryssä olevan viellä sakkokieroksella kun Ukrainan joukkue saapuu penkalle..."jne...

Ano muutti Venäjälle

Mä olen katsellut tän lihapääryssän youtube videoita tuolta moskovasta. Haaveilee saavansa sieltä rahoittajan tiltuilulleen ja ehkä joskus jäävänsä pysyvästi kaalimaahan, mutta vaimo vielä piipittää taustalla että palaavat kyllä Suomeen. Jostain ihmeen syystä ei juuri nyt höpötä litteästä maailmankaikkeudesta kun on tuolla kosmonautti-kompostissa. :poop:

Oiskohan se Juvan mökki vaimon omistuksessa? Siksi vaimo haluaa takaisin? Käsitykseni mukaan vaimo on muuten kyllä aivan yhtä sekaisin kuin Anokin. Täysiä nuijia molemmat.

Ano muutti Venäjälle

Toivottavasti kämpässä on riittävän isot ikkunat.

En usko että tuo englannin kielikään kovin mestarillisesti taipuu Juvan profeetalta. Aika lailla nyökkäyksien ja käsieleiden varassa ollaan.
Ja kaikki muistavat sen taannoisen vierailun ryssälässä, kun Ano antoi pankkitilin avaamisen yhteydessä ryssäläisen "pankkivirkailijan" (lue: FSB-agentin) asentaa puhelimeensa "pankki"ohjelmia (lue: vakoiluohjelmia).
Kyllä on kyseessä sellanen megaluokan tampio, ettei mitään määrää.

Hyvässä lykyssä tollanen vakoiluappi säilyy aina mukana, kun puhelimen vaihdon yhteydessä siirretään kaikki data uuteen puhelimeen.
V*ttu että se on T-Y-H-M-Ä.

Katsoin randomina pari kohtaa yhdeltä videolta. Pankin talletuskorko on 27%. Anon mielestä se oli kai hyvä juttu.

Tuli mieleen, että ano voisi jatkaa "valta kuuluu kansalle" - puolueensa toimintaa venäjällä, perustaa jopa paikallisen osaston. Eikös se siellä päin ole niinkuin käytäntönä, vaimitensenytoli.

Back