Erkki
Ylipäällikkö
Jossain videolla se ainakin keskusteli Anon kanssa ihan yhtä henkeviä. Joten eiköhän ole vakka kantensa valinnut.Anollahan on eukko mukana. Onkohan se samanlainen hörhö kuin ano?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jossain videolla se ainakin keskusteli Anon kanssa ihan yhtä henkeviä. Joten eiköhän ole vakka kantensa valinnut.Anollahan on eukko mukana. Onkohan se samanlainen hörhö kuin ano?
Mitä nyt jossain toisella foralla olin lukenut, niin arvelevat jopa että se olisi tuo eukko joka Anolle syöttää tota potaskaa. Oli miten oli, niin täsmälleen yhtä höyrähtäneiltä vaikuttavat molemmat. Tervemenoa sinne Onnelaan ihan molemmille. Täällä ei heitä tarvita.
Joo. Hyppysellisellä suolaa pitää kaikki ottaa. Mutta en mä tarkoittanutkaan että "kiltti Ano on joutunut pahaan seuraan" ja että sen takia siitä olisi tullut tuollainen. Tottakai se aina ollut psykopaatti ja umpihullu. Mutta kun sille koko ajan tulee noita uusia tyhmiä ideoita, lähestulkoon liukuhihnalta, niin jostainhan niiden on pakko tulla. Ja jos kun kerta vaimo on pysynyt tuon umpihullun miehensä rinnalla koko ajan, niin jotain se kertoo tuosta vaimostakin.Täydeltä tuubalta vaikuttaa pohdinnat siellä toisella foorumilla. "Eihän meidän Ano muuten mutta joutui väärän naisen lumoukseen." Ihan kuutamolla ja joukkopsykoosissahan nuo ovat selvästi molemmat.
Vaimon on tietysti pakko, jos se on papille luvannutJoo. Hyppysellisellä suolaa pitää kaikki ottaa. Mutta en mä tarkoittanutkaan että "kiltti Ano on joutunut pahaan seuraan" ja että sen takia siitä olisi tullut tuollainen. Tottakai se aina ollut psykopaatti ja umpihullu. Mutta kun sille koko ajan tulee noita uusia tyhmiä ideoita, lähestulkoon liukuhihnalta, niin jostainhan niiden on pakko tulla. Ja jos kun kerta vaimo on pysynyt tuon umpihullun miehensä rinnalla koko ajan, niin jotain se kertoo tuosta vaimostakin.
Anohan on kai jo hyvin pitkään ollut omalla tavallaan ajatusten kymijoki. Pelkästään paskaa idistä on pukannut jo tovin.Joo. Hyppysellisellä suolaa pitää kaikki ottaa. Mutta en mä tarkoittanutkaan että "kiltti Ano on joutunut pahaan seuraan" ja että sen takia siitä olisi tullut tuollainen. Tottakai se aina ollut psykopaatti ja umpihullu. Mutta kun sille koko ajan tulee noita uusia tyhmiä ideoita, lähestulkoon liukuhihnalta, niin jostainhan niiden on pakko tulla. Ja jos kun kerta vaimo on pysynyt tuon umpihullun miehensä rinnalla koko ajan, niin jotain se kertoo tuosta vaimostakin.
Kirjoittamatonta tietoa Juvan suunnalta on, että sekopää se on ollut ihan nuoresta asti.Anohan on kai jo hyvin pitkään ollut omalla tavallaan ajatusten kymijoki. Pelkästään paskaa idistä on pukannut jo tovin.
Toivon vilpittömästi että saa sen.Ei nyt ihan ensimmäisenä tulisi mieleen hakea turvapaikkaa venäjältä...
![]()
Ano Turtiainen sanoo hakevansa turvapaikkaa Venäjältä
Entinen kansanedustaja Ano Turtiainen (vkk) hakee poliittista turvapaikkaa Venäjältä.www.ksml.fi
Sehän voisi jopa osallistua siihen ja ottaa rahakkaan ulkomaan komennuksen, mutta olisihan se hänen kannaltaan hienoa saada olla venäjällä todistamassa lopullista voittoa nazismista.

Anolla saattaa olla edustaja-ajoiltaan sellaista tietoa, jonka paljastaminen ryssälle voi helposti lipsahtaa maanpetosrikoksen puolelle.Toivon vilpittömästi että saa sen.
Logiikan mukaan hän ei enää voisi palata tänne vainon keskelle. Mua ei haittaa vaikka täällä luuhaisikin, mutta olisihan se hänen kannaltaan hienoa saada olla venäjällä todistamassa lopullista voittoa nazismista.
Taitaa olla akan nimissä kaikki.Eikös niillä se joku mökki siellä Juvalla ole? Vai onko se jo ulosmitattu?
Ei kai se enää auta asiassa. Ulosmitataan ymmärtääkseni tarvittaessa.Taitaa olla akan nimissä kaikki.
Venäjän median ylivoimaisesti siteeratuimmaksi ”suomalaiseksi poliitikoksi” on noussut viime kuukausina yllättävä nimi: Nurmijärvellä asuva Armando Mema, 32. Hän on taustaltaan albanialais-italialainen kirjanpitäjä, joka on kertonut toimivansa tilintarkastajana.
Venäläisille Mema esitellään usein ”suomalaisen kansalliskonservatiivisen Vapauden liitto -puolueen jäsenenä”.
Meman saalis huhtikuun kuntavaaleissa oli 22 ääntä ja aluevaaleissa 18 ääntä, joten edustuspaikka jäi saamatta myös sieltä.
Mema on valittanut, että hänen postauksiaan poistetaan X:stä ja ”deep state” yrittää estää hänen mielipiteidensä tuloa julki. Hän on myös ilmoittanut, että hänen puhelimensa on ”virallisesti hakkeroitu”.
Venäjän median tarjoamaan huomioon Mema on sen sijaan ollut tyytyväinen.
– Venäjän media antaa minulle (mahdollisuuksia antaa) haastatteluita ja esittää mielipiteeni vapaasti. Minä olen nyt kaikkialla Venäjän uutisissa, kun Suomen media jatkaa minun sensuroimistani, tämä on uskomatonta, Mema kirjoitti Telegram-tililleen marraskuun alussa.
Tuoreimpien venäläisten Mema-uutisten mukaan ”suomalainen poliitikko” kehottaa Ukrainan presidenttiä Volodymyr Zelenskyiä lopettamaan iskut Venäjän maaperälle ja keskittymään dialogiin. Mema saa esittää venäläisuutisissa mielipiteensä, jonka mukaan iskut Venäjän sisälle eivät ole millään tavalla järkeviä strategisesti Ukrainan kannalta.
![]()
Nurmijärvellä asuva 32-vuotias mies on Venäjän median uusi suosikkisuomalainen
Nurmijärveläinen esiintyy tiuhaan Venäjän mediassa suomalaispoliitikkona ja asiantuntijana.www.is.fi