Toimiiko APV oikein ?

Juke

Ylipäällikkö
BAN
Olen ihmetellyt asiaa kun meidän talon parkkialueella on 4 tunnin kiekkoa ilmineeraava kyltti piilossa puskissa..kaikki näyttää saavan siinä sakon.

Onko tämä oikein ?

Kenen puoleen voi kääntyä ?
 
5s sakko tuli nyt niin että olin laittanut parkkikiekon oikein ja aikaa oli kulunyt 16 minuuttia niin oli tullut lappu..parkkikiekon väärinkäyttö ja alla isolla..vieraspaikan väärinkäyttö.

Jep..odotan avaimia lämmitystolppapaikalle ja näin kävi...vieraspaikalla ( 20 autolle ) on noin 2-3 autoa maksimissan.
 
Eniten minua harmittaa se , että viides lasku/sakko oli kosto kun valitin kahdesta aiemmasta, jossa olin laittanut kiekon takaikkunalle kun olin peitellyt etuikkunan yöksi matolla jottei se huurru..kiekossa oli aikaa mutta tämä oli sakottanut kahdesti ...ekan piiloon maton alle ennekuin edes huomasin että siellä oli sakkolappu. kiekossa oli molemmilla kerroilla yli 2 h aikaa jäljellä..ja kiekko oli tuulilasin sisäpuolella näkyvällä paikalla..siis ei ulkopuolella.
 
Missä ihmeen ghetossa se Juke asuu? ;)

Kai nyt asukas/osakas saa oman yhtiönsä alueella pitää autoa parkissa, vaikka omaa autopaikkaa vasta odottaisi. Pelkkä neuvottelukysymys.
 
Missä ihmeen ghetossa se Juke asuu? ;)

Kai nyt asukas/osakas saa oman yhtiönsä alueella pitää autoa parkissa, vaikka omaa autopaikkaa vasta odottaisi. Pelkkä neuvottelukysymys.

Joo ghettossa asuu arkkitehti Oulussa. Täällä on hinnat sen verran poljettu alas suunnittelussa että muualle ei ole asiaa..niin ja aikani menee lentokoneiden ja sähköautojen kehittelyssä, joista kukaan ei maksa euroakaan..eikä tue mitenkään. Onpa kuitenkin hauskaa niin kuin Vincent van Goghilla aikoinaan.

Yksityiskohtana voin mainita naapurini ( ex ) jotka olivat afrikan amerikkalaisia joista 2 karkoitettiin takaisin kotimaahansa taannoin huimausaineiden käytön ja välittämisen takia. Tämmöstähän tämä meidän akateemisten arki Suomessa nykyään on....ghettosta toiseen ja p****a niskaan netissä.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top