• Yrityksellesi oma viestiketju Myy/Osta -alueelle?

    Omassa viestiketjussa voit mainostaa ja esitellä yrityksesi tuotteita oman mielesi mukaan, ota yhteyttä [email protected].

Ostetaan tst-cup:issa tarvittavia vermeitä

Tarjoan seuraavanlaista kamaa:

-Iskemättömät jossain bw:n varaston hyllyllä säilytetyt M-L -kokoiset (GK saksalaisittain) sirpaleliivit, erittäin hyvin istuva ja mukavan kepeä sirpa. Tällä saa jokusen kilon tst-luokan 12kg painovaatimuksesta täytettyä helposti kannettavassa muodossa, plus kevlareissa on suojauspotentiaalia rutkasti jäljellä vaikka ovatkin vuodelta -95, toki luotto kevlareihin on käyttäjän vastuulla. Vähän miehekkäämpi kroppa sopisi paremmin tämän sisälle, itse kun olen tällainen sissi kehonrakenteeltani (178cm 73kg). Kesätamineiden kanssa jää hitusen väljäksi pienimmillä säädöillä. Käyttöliivi m-kokoisena on minulle sopiva, joten tämä liivi on nyt ylimääräisenä. Nämä liivit on jostain syystä nyt kiven alla, tilasin saksasta hintaan 119€ (m-koko oli vähän halvempi).
Pyynti 100€ sis postit

-Musta miltec tst-liivi kuudella arskan lipastaskulla, taskut velcroläpillä. (joka taskuun mahtuu kaksi lipasta jos haluaa. Selkäosan sisälle voi pujottaa vaikka juomarakon. Selässä pals-nauhakujasto, jos sinne haluaa kiinnitellä jotain. Etupuolen taskusto on kiinteä. Edestä pääsee liivin sisälle "povariin" käsiksi avaamatta liiviä. Lipastaskujen yläpuolella rinnalla yksi pienenpieni tarviketasku molemmin puolin. Toisen sisällä joustonauhasto haulikonpatruunoille. Säätövaraa löytyy, voi heittää vaikka sirpaleliivin päälle. Nämähän on halpaa airsoft-kamaa, mutta enpä ole noita saanut kulumaan enkä rikkoutumaan kymmenessä vuodessa satunnaisen kuulasotailun ohessa, joskaan en luottaisi esimerkiksi evakuointiremmin kestävyyteen. Jos väri ei miellytä, suihkauttaa krylonmaalia vaikkapa oliivinvärisenä pintaan niin kenttäkelpoisen värin lisäksi saa infrapunasuojauksenkin liiviin.
Nämä maksanee uutena varmaan 60€. Mallit on näissä muodin mukaan vaihtelevia, mutta perus pohjaratkaisu on ollut sama ainakin sen 10v.
Pyynti 20€ plus postit

Lisäksi löytyy yksi pals-kiinnitteinen kolmen lippaan irtotaskupaneeli m4-lippaille, väri musta. Velcroläpillä. Saa vaikka kaupanpäälle jos jotain ostat.

Jos ostat kaiken ylläolevan, saat hintaan 120€ sisältäen postikulut.
 
Back
Top