Turku Air Show 17.-18.6.2023

Raskasta kalustoa tuotiin kentälle tänään. Ainakin Pasi oli lavetin kyydissä.
Kevennyksenä kerron, että aidan takana oli kolme herrasmiestä ketkä keskustelivat Ukrainan tukemisesta. Sergei mainittiin joten eiköhän kyseessä olleet foorumimme jäsenet
 
Olet ilmeisesti ollut ajoissa liikkeellä. Hotellit olleet pitkään täynnä ja hinnat pilvissä. Älä mene aamulla Funikuläärillä alas. Saattaa jäädä näytös sinun kohdallasi näkemättä.

Juu mulla on tuttu kaveri kentällä. Juuri raportoi, että kaikki valmiina ja lähdössä yöksi kotiin. Olin ajoissa varaamassa ja funikulaariin en mene, siitä on varoitettu!
 
Lentoasemalla tavataan! :cool:
 
2019 olin paikalla. Nyt ei pysty. Pitäkää lippu korkealla ja nauttikaa!

Ps. Tuo mp.net tunnistepaita, lippis, ballistinen kypärä, tms olisi kyllä kiva alan tapahtumiin. Vaikka nimimerkki mukaan jos kehtaa pärstäyttää itsensä.
 
Valitettavasti itse en pääse paikalla mutta ottakaa paljon kuvia jotta me muutkin näemme hienoja koneita.
Lentävä Vampire on yks harvinaisuus Suomessa joten se ainakin kuva kohteeksi. Jos jotain voi pyytää. :)
Esintyy La 16:51 ja Su 17:06
 

Nämä harvinaiset vierailijat lensivät vähän aikaa sitten hyvin hyvin matalalla pari kertaa yli HN-parin? saattelemana. Ennen oli punainen paroni Oripäästä harjoittelemassa taitolento, jokunen viikko sitten pari NH:ta parin Apachen saattamana. Mitähän seuraavaksi...
 
Järjestelyt jälleen kerran sanonko mistä.
Ruokaa sai jos viitsi jonottaa puoli tuntia tuossa 29 asteen paahteessa. Vesipisteelle myös kymmenien metrien jono.
Samat virheet toistetaan joka ikinen näytös. Nyt jäi hävittäjät katsomatta, koska poika ei kestänyt enempää.
 
Järjestelyt jälleen kerran sanonko mistä.
Ruokaa sai jos viitsi jonottaa puoli tuntia tuossa 29 asteen paahteessa. Vesipisteelle myös kymmenien metrien jono.
Samat virheet toistetaan joka ikinen näytös. Nyt jäi hävittäjät katsomatta, koska poika ei kestänyt enempää.
On se kumma kun aina toistetaan näitä samoja virheitä. Kävisivät katsomassa mallia vaikka RIATista miten näytös järjestetään yleisöystävällisesti.
 
Back
Top