proileri
Kenraali
Aika erota? Ihan pehmeä ämmä.
Saisivat Sipilä, Orpo ja Risikko erota kimpassa. Pehmeitä ämmiä koko porukka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aika erota? Ihan pehmeä ämmä.
Näytti mulla vaan pelkkää tyhjää ensin ja piti uudelleen ladata. Siksi muuttui.
TYKS: Kahdeksan puukotuksen uhria tuotu sairaalaan
Julkaistu: 18.8. 18:21
Ainakin kahdeksan ihmistä on kuljetettu sairaalaan Turussa.
Tyksin sairaalajohtaja: Kahdeksan potilasta on tuotu sairaalaan Turun puukotuksen takia. Leikkaussalissa on potilaita, mutta tilanne näyttää stabiloituvan.
Ainakin yhden ihmisen on kerrottu menehtyneen puukotuksissa. Poliisi jatkaa yhä Turussa mahdollisten lisäepäiltyjen etsimistä.
Puukotukset tapahtuivat Turun keskustassa ja poliisi on ampunut yhtä epäiltyä alavartaloon ja ottanut tämän kiinni.
STT
Nyt on vihoviimeinen aika vaatia tuloksia poliitikoilta ja ylimmiltä virkamiehiltä. Se miksi ovat niissä tehtävissä missä he olevat ja miksi he palkkansa saavat!Saisivat Sipilä, Orpo ja Risikko erota kimpassa. Pehmeitä ämmiä koko porukka
Minä en hämmästyisi jos kyseessä olisi negan saanut turvapaikanhakija, toki puhtaasti arvailua mutta ei tämä miltään isiksen hyökkäyjseltäkään näytä.
Minä en hämmästyisi jos kyseessä olisi negan saanut turvapaikanhakija, toki puhtaasti arvailua mutta ei tämä miltään isiksen hyökkäyjseltäkään näytä.
Sisäministeri Risikko: Ei ole tietoa siitä, että Turun puukotuksissa olisi kyse terroriteosta
TYKS: Kahdeksan puukotuksen uhria tuotu sairaalaan
Onneksi ei näytä. Varmasti matu ja islamistiset opit takana, mutta taitaa olla kaukana ISISin hiotuista operaatioista.
Äärimmäisen vastenmielinen tapahtuketju ja pitäisi herättää valtiojohdon toimimaan.
=vihapuheryhmän resurssit tuplataan...Suomen poliisi @SuomenPoliisi
Poliisi kohottaa valmiuttaan valtakunnallisesti. Partioiden määrää lisätään, tiedonhankintaa tehostetaan