Työtarjoukset

BlackFox

Ylipäällikkö
Tälläinen ilmoitus tuli minulle tutulta.
Alla yhteystiedot

Tervehdys

Asiakkaamme Kotkassa tarvitsisi kiireellä jo mahdollisesti ensi viikon alusta tai heti Joulun jälkeen työntekijää varastolleen.

Työssä tarvitaan trukinajotaitoa ja erityisesti taitoa paperirullien sekä pallettien ajamiseen. Eli aiempi kokemus paperirullien ja pallettien kuljettamisesta trukilla on edellytys työssä menestymiseen.

Työ olisi kokoaikainen, pitkä 6kk kestävä määräaikainen työ, jonka jälkeen jatko myös mahdollinen. Työ tekijän taidoista riippuen alakohtaisen TES mukaan (noin 12e/h) Työtä tehdään kahdessa vuorossa.

Jos sinulla on taitoa ja edellytyksiä kyseisen tehtävän suorittamiseen tai tiedät jonkun, joka voisi olla tähän työhön sopiva, niin ota pikaisesti yhteyttä!

T: Lauri Eerola, Opteam
Puh: 0503484545
lauri.eerola@opteam
 
Asiakkaamme Kotkassa
blaa-blaa-blaa
aiempi kokemus
blaa-blaa-blaa
on edellytys työssä menestymiseen.
blaa-blaa-blaa
määräaikainen työ, jonka jälkeen jatko myös mahdollinen
blaa-blaa-blaa
T: Lauri Eerola, Opteam

Fiksasin vähän jotta kuullostaisi totuudenmukaisemmalta. Jos työ olisi fiksusti järjestetty ei työnantajan tarvitsisi piileskellä Opteamin selän takana. Hakisi rohkeasti ihan omalla nimellä niin halukkaat olisi aamulla parijonossa portilla. Määräaikainen työsopimus sekä hyvin epämäärinen lupaus työn jatkumisesta sen jälkeen viittaa pahasti vuokraduunikusetuksen suuntaan.

Mutta ihan hienoa että toit kuitenkin ilmi. Saattaahan forkalla olla jäsenenä kotkalainen työtön trukkikuski.
 
Nii no en tiedä, laitoin tänne jos jollain olisi työlle tarvetta ja sattuisi kotkassa asumaan. Itse en edes paikkakunnalla enää asu joten ei hajuakaan hommasta.

Kotkassa kuitenkin hemmetin korkea työttömyys ja kiva jos joku sattuisi foorumin kautta löytämään.

Itse sain tuon ilmoituksen,en siitä sen enempää tiedä
 
Opteam = Vuokrafirma!

Työntekijä voidaan irtisanoa välittömästi ilman perusteluja. Kerran otin tuollaisen työtarjouksen vastaan. Minulle luvattiin 2 kk määräaikaistyötä. Tein kaiken mitä pyydettiin, tulin ajoissa töihin ja olin mukava kaikille. Työnjohtaja oli kuitenkin alaisiaan kohtaan aivan täys mulkku. Neljännen työpäivän jälkeen vuokrafirman edustaja soitti ja ilmoitti ettei minua tarvita enää. Yritin tingata selkeää syytä, mutta sitä ei minulle koskaan kerrottu. No, kyllä sen arvaa.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top