Ukrainan sodan videot.

Ensimmäinen “Kolmosen” operaatio: lyömme miehittäjät takaisin Harkovan ja Luhanskin alueilla!
“Kolmas rynnäkköprikaati?” — kysyy vangiksi otettu miehittäjä: “Komeita! Hyvin työskentelette.” Hänet ottivat vangiksi Kolmannen rynnäkköprikaatin sotilaat osana Kolmannen armeijakunnan ensimmäistä puolustusoperaatiota Harkovan ja Donetskin alueiden rajalla. Prikaatin eri yksiköiden taistelijat suorittivat vastahyökkäyksiä parantaakseen Ukrainan joukkojen taktista asemaa tällä suunnalla.

Hyökkäysryhmät etenivät taistellen metsiköiden läpi. Kun he ottivat sotasaaliiksi ehjän radiolähettimen kaatuneelta vihollisen tiedustelijalta, avautui mahdollisuus kuunnella vihollista ja ohjata ryhmien liikkeitä reaaliajassa. Yöllä taistelu jatkui. Riskien välttämiseksi muonituksen toimittamisen ja haavoittuneiden evakuoinnin hoitivat maalla liikkuvat robottijärjestelmät.

Aamuun mennessä metsikkö, jossa vihollinen vielä hetki sitten istui, oli puhdistettu ja miehittäjät lyöty pois asemistaan.

Tämä on “Warriors Cartel”– ja “Karakurt Colony” –yksiköiden 2. mekanisoidusta pataljoonasta sekä 1. rynnäkköpataljoonan 2. komppanian ja 2. rynnäkköpataljoonan 1. komppanian työtä. Katso uudesta videosta — jo Kolmannen armeijakunnan toimintaa!

00:00 Vastuuvapauslauseke
00:25 Pojat täytyy pelastaa!
01:02 ”Yksi kaatui!”
01:30 ”Tuli hymni ja soi neuvostohymni”
01:58 ”Kootaan runko ja aletaan hommiin!”
04:00 ”Olen Luhanskista, ennen sotaa minulla oli hyvä työ ja asunto, ja nyt minä ryömin kuopassa sellaisten kuin sinun takiasi, Dima!”
05:20 ”Kuka sinä olet, tule ulos!? Ulos stana sanon!”
07:20 ”Puhelin, taitaa olla tiedustelua! On asiakirjoja!”
08:40 ”Peitä tuo puoli! Ampuja, olitko sinä se joka osui häneen?”
09:50 ”Heitä on siellä kolme, mutta minä tein kahdesta kolmassataset”
10:50 ”Ymmärrän kaiken, mutta olen vähän pkeleen ihmeissäni”
12:30 ”Suojaan, FPV!”
13:50 ”Pojat, hiljempaa, älkää säikyttäkö minulle h**ohtimia!”
14:20 ”Pelmenit ketsupilla, tässä!”
15:00 ”Mitä te täällä teette, kenen kanssa istutte?”
16:00 Asemien puhdistus
16:50 ”Pojat, sieltä kuuluu huutoa!”
17:15 ”Tehtävä suoritettu täysin!”
17:55 ”Yksi kaatui, yksi kaatui!”
18:45 ”Pojat täytyy pelastaa!”
20:00 ”Riisuudu, tarkistan sinut!”
21:00 ”Me emme tapa omia sotavankeja, me annamme heille lääkinnällistä apua”
21:25 Kiitämme tuestanne sponsoreitamme!

Helikoptereiden pudottamista drooneilla 💥 Ukrainan salaisin taisteluosasto – Alpha-yksikön sisällä
"Alpha" – Ukrainan turvallisuuspalvelun salaisin erikoisoperaatioyksikkö – on nyt yksi maan tuhoisimmista lennokkijoukosta. Tässä eturintaman raportissa seuraamme "Korshun"-ryhmän operaattoreita heidän eliminoidessaan viholliskohteita.

Helikoptereiden pudotuksesta Kurskin alueella aina raketinheittimien tuhoamiseen saakka Alpha osoittaa, miksi se kuuluu Ukrainan kolmen tehokkaimman lennokkiyksikön joukkoon.

#Ukraina #Alpha #SSU #Lennokkisota #Eturintama #Erikoisjoukot #Sotadokumentti
#united24media #united24 #united24taisteluvapaudenpuolesta #united24raportit

Back