Uutisia Ruotsista

Eiköhän se tyypillinene tapaus; miehellä promilleja päässä, tekee jotain joka saa vartijat huomauttamaan asiasta ja mies taas uhopäissään ei ota komentoja keneltäkään koska hänellä on oikeus! Ja lopputulos on historiaa.
 
Ammattitaidoton arabi kuristi Juhan kuoliaaksi:

Niin mutta mikä sai vartijan alunperin käymään Juhaan käsiksi, jos Juha vain kävelee eikä tee mitään niin ei vartijatkaan liikuta sormeaan.
Katsoin videon, jos ymmärsin oikein niin Juha oli lyönyt jotain tyttöä ja poikaa.

Minulta nyt ei sääliä heru sellaiselle joka käy viattomien kimppuun. Sympatiani vartijoiden puolella.
 
Ammattitaidoton arabi kuristi Juhan kuoliaaksi:

Tuo linkki johtaa Instagramin kirjautumiseen.

Tuossa on videotaltiointeja, kun arabin näköinen vartija kuristaa tämän Juhan hengettömäksi:
 
Tuo linkki johtaa Instagramin kirjautumiseen.

Tuossa on videotaltiointeja, kun arabin näköinen vartija kuristaa tämän Juhan hengettömäksi:
Itselläni tuo avaa suoraan halutun videon, en ole kirjautunut instaan eikä minulla ole sinne tunnuksia.
 
Hienoa ammattitaitoa.... vedetään oikein takakenossa kuristusta ja toinen painaa vielä takaraivosta päätä tiukemmin puristukseen. Noh, ei tarvii arvata miksi noin kävi.
Ei muuta kun molotovon cocktaileilla nyt paikat palamaan ruotsinsuomalaisten toimesta. Ai eikö toteudu?
 
Kaikki vain syyttävät vartijoita miettimättä mitä Juha teki jotta joutui voimakeinojen kohteeksi. Sitä saa mitä tilaa.

Tässä(kin) tapauksessa olisi hyvä tietää mitä taustalla on.

Se mikä vähän itselläni tökkii on tuo Juha turvallaan kanveesissa, dynaaminen duo röhnöttää päällä ja jotenkin ihan pakko kuristaa hengiltä, kun ei muutakaan voi/osaa.
 
Kaikki vain syyttävät vartijoita miettimättä mitä Juha teki jotta joutui voimakeinojen kohteeksi. Sitä saa mitä tilaa.
Eli Suomessakin Vartija, Poliisit, Rise yms kaikki voisi hakata ihmiset kuljetuskuntoon, vähän hapettaa tajua pois ja hups se kuolikin siihen... mutta hei, se ei ollu kunnolla ja ihan oikein se sille sit lopuksi olikin... Pitäskö Hermannin pistää vähän valoja päälle.
 
Jaa-a....miten ihmeessä minä olen 55 vuotta osannut olla ilman että kenenkään on pitänyt ottaa voimaotteeseen. Kuten sanoin; omaa syytä kun ei osaa olla ihmiseksi. Rauhan ihmisenä en omaa minkäänlaista sympatiaa sille joka menee toisen kimppuun syyttä. Tekijä ansaitsee kohtalonsa. Jokaisen syyttömän koskemattomuus on kaikkein pyhin asia tässä maailmassa.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Jaa-a....miten ihmeessä minä olen 55 vuotta osannut olla ilman että kenenkään on pitänyt ottaa voimaotteeseen. Kuten sanoin; omaa syytä kun ei osaa olla ihmiseksi. Rauhan ihmisenä en omaa minkäänlaista sympatiaa sille joka menee toisen kimppuun syyttä. Tekijä ansaitsee kohtalonsa. Jokaisen syyttömän koskemattomuus on kaikkein pyhin asia tässä maailmassa.

Sinulla on sitten ollut hyvä tuuri, kun et ole sattunut olemaan väärässä paikassa väärään aikaan ja siten et ole joutunut epäilysten kohteeksi.
 
Back
Top