Ja mihinkähän tällä viittaat?Fox syötää aina puhdasta paskaa, laita jatkossa joku uskottava lähde
Olisi hyvä jos viestissä olisi viittaus mihin vastataan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja mihinkähän tällä viittaat?Fox syötää aina puhdasta paskaa, laita jatkossa joku uskottava lähde
Jostain kumman syystä kaikki lehdet ei halua tuoda tämän ampujan nimeä saati taustoja julki. Ei varmaan liity mitenkään tuohon et oli päästään sekaisin oleva ihminen joka larppasi naista. Youtubeen laittoi manifeston joka löytyy erittäin helposti vaikka X:stä. Venäjän fani oli myös ilmeisesti?Fox syötää aina puhdasta paskaa, laita jatkossa joku uskottava lähde
Mä en välitä oliko trans vai ei, vain siitä että fox on sysipaska lähde johon voi luottaa yhtä paljon kuin ryssäänJostain kumman syystä kaikki lehdet ei halua tuoda tämän ampujan nimeä saati taustoja julki. Ei varmaan liity mitenkään tuohon et oli päästään sekaisin oleva ihminen joka larppasi naista. Youtubeen laittoi manifeston joka löytyy erittäin helposti vaikka X:stä. Venäjän fani oli myös ilmeisesti?
![]()
Minneapolis shooting latest: US school killer named as FBI says attack investigated as 'terrorism'
Two children have been killed and 17 other people injured in a shooting at a school mass in the US city of Minneapolis. The suspect, who police say shot themselves, has been named. Recap latest updates.news.sky.com
Sky kertoo että hän oli mies vaikka itse hän ilmeisesti oli eri mieltä asiasta. Tuolta löytyy nimi eli Robert Westman.
![]()
Minneapolis school shooter Robin Westman confessed he was ‘tired of being trans’: ‘I wish I never brain-washed myself’
In a twisted handwritten journal he shared on YouTube before the massacre, Westman groaned about his long hair and his decision to transition.nypost.com
En tiedä kelpaako nämäkään sitten. Yleltä en odota löytäväni faktoja tästä.
Tässä viel toi manifesto jos joku haluaa katsoa. Itse en ryssää osaa.
Voi olla vaikeaa saada porukkaa uusimaan jatkositoumuksia...
Nyt on näköjään siirrytty roskien keräämisestä jo puutarha töihin. Sääliksi käy noita ihmisiä minun. Ovat liittyneet palvellakseen maataan eivätkä varmasti ole kuvitelleet et joutuvat puutarhuriksi.
Tämä voi olla ja sitten voi olla et tälläinen vaikuttaa myös mahdollisesti niiden ihmisten liittymis haluun jotka vasta miettivät liittymistä tähän porukkaan.Voi olla vaikeaa saada porukkaa uusimaan jatkositoumuksia...
Kysytäänkö noiltakin, haluatko kukkakauppiaaksi testissä
Nyt on näköjään siirrytty roskien keräämisestä jo puutarha töihin. Sääliksi käy noita ihmisiä minun. Ovat liittyneet palvellakseen maataan eivätkä varmasti ole kuvitelleet et joutuvat puutarhuriksi.
NYT:kö on luotettava? Hamasin Sanomat?Mä en välitä oliko trans vai ei, vain siitä että fox on sysipaska lähde johon voi luottaa yhtä paljon kuin ryssään
On niitä muitakin lähteitä kuin nuo ja Fox joka suoltaa ryssää tukevia valheitaNYT:kö on luotettava? Hamasin Sanomat?
Kerrotko mikä on luotettava? Ihan että osaan laittaa tulevaisuudessa sieltä uutiset tänne sitten jos he sattuvat totuuden kertomaan. Tämä ei liittynyt mitenkään ryssään ja minä olen ehkä yksi viimeisistä joka ryssän juttuja kertoisi.On niitä muitakin lähteitä kuin nuo ja Fox joka suoltaa ryssää tukevia valheita