Maidan
Respected Leader
Tämä on järjettömyys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on järjettömyys.
Miksi? Kyllä neekeri saisi mielellään pestä minun jalat kun on koko päivän dallannut katsomassa nähtävyykisä.Tämä on järjettömyys.
Muistetaan kuitenkin, että kyseessä on vain marginaalinen osa kansasta jotka polvistuvat ja päätyvät kuvina maailmalle. Surullisen näköistä mutta ei kerro totuutta.Tämä on järjettömyys.
Mitenkäs demokraatit meinasi takavarikoida kaikkien aseet jos lakkauttavat poliisin?
Makaako siinä oikea poliisi, onko hänet kaapattu vain onko tämä joku sairas teatteri?
Villissä lännessä oli kaupungeissa vigilantit kun meno alkoi revetä käsistä, historia toistaa itseään, ostaiskohan ihan stetsonin mielenkiintoisten aikojen kunniaksiHyvä pointi. Veikkaampa, että motivaatiota ei ole tämän jälkeen juuri ollenkaan. Niin pahasti ovat poliitikot, niin rebuplikaanit, demokraatit kuin varsinkin vasemman laidan vasemmisto poliitikot tämän asian hoitamisen ryssineet. No nythän sitten nähdään miten tämä kaupunki "pärjää" tämän jälkeen.
Ja mitkä ovat vaihtoehdot jos Minnepoliksessa poliisia ei enää olisi? "Järjestystä" pitäisivät yllä erilaiset militia-ryhmät, kodinpuolustusjoukot, jengit ja rikkailla totta kai ykstyisarmeijat!?
Euroopassa sitten paavi tulee kuuraamaan ongelmalähiöiden porukoiden varpaita
Poliisipäällikkö.Makaako siinä oikea poliisi, onko hänet kaapattu vain onko tämä joku sairas teatteri?
Eli ts jos poliisi pidättää rikoksesta epäilyn, ja jopa tuntee hänet ennestään väkivaltaisena rikollisen ja tämä rimppuilee, vittuilee ja aina on mahdollisuus korona että poliisi voi saada tartunnan nyt epidemian aikana, niin poliisilla ei ole oikeutta laittaa ketään maahaan, jotta kasvot olivat kauempana??? Tietääkseni maahan kaataminen on keino saada toisen ylipäänsä pidätetyksi ja kaataminen on "normaalia", jos taista saadaan kiinni väkisin, elokuvissa ainakin päälle aina mennään..
Minä en antaisi kenenkään pestä minun jalat:laittaa jalat johonkin ämppärin jossa joku uituttanut omia sieniä ennen minua..ei vetonut koskaan, olen nähnyt kynsisieniä muutenkin kun kuvissa.Miksi? Kyllä neekeri saisi mielellään pestä minun jalat kun on koko päivän dallannut katsomassa nähtävyykisä.
Valta alkoi Teksasissa vaihtua, kun demokraattipuolue alkoi siirtyä vasemmalle ja kannattaa mm. mustien oikeuksia. Alunperinhän juuri demokraatit olivat niitä etelävaltojen orjuuden ja rotuerottelun kannattajia, ja sen perintönä etelä oli demokraattipuolueen vahvinta aluetta. Yhdysvaltojen pääpuolueet ovat aikojen kuluessa muuttuneet sisällöllisesti lähes täysin.Täällä kun pidetään demokraattteja lähes saatanasta seuraava. Tiesittekö että Texas on ollut kauan demokraattien hllitsema osavaltio? Vasta 60/70-luvun vaihteessa taisi alkaa vaihtua valta. Tämä selvisi minulle kun katsoin ohjelmaa Bushien suvusta.
Taitaa vaan olla päinvastainen reaktio tämän tyyppisellä alistumisella...Jos vajaamielinen väestö saadaan tällä nöyristelyllä rauhoittumaan, niin antaa mennä vaan.
Makaako siinä oikea poliisi, onko hänet kaapattu vain onko tämä joku sairas teatteri?