Uutisia Yhdysvalloista

Mitenkäs demokraatit meinasi takavarikoida kaikkien aseet jos lakkauttavat poliisin?

Yhdysvalloissa ei onnistu. Ei koskaan. Mutta Eurooppa - täällä se prosessi on pitkällä.

Ihme muuten on jos Yhdysvalloissa ei saada noita poliisin virkapukua häpäisseitä tapauksia oikeuteen. Jos joku alkaisi täälläkin hassutella tuohon malliin, kumarrella ja polvistella rikollisten edessä, niin sellainen on väärässä paikassa.

Kyllä minä luulen että hyvin monia ruotsalaisiakin vituttaa ja pahasti se eräskin kuvissa esiintynyt polvistuja.
 
Hyvä pointi. Veikkaampa, että motivaatiota ei ole tämän jälkeen juuri ollenkaan. Niin pahasti ovat poliitikot, niin rebuplikaanit, demokraatit kuin varsinkin vasemman laidan vasemmisto poliitikot tämän asian hoitamisen ryssineet. No nythän sitten nähdään miten tämä kaupunki "pärjää" tämän jälkeen.

Ja mitkä ovat vaihtoehdot jos Minnepoliksessa poliisia ei enää olisi? "Järjestystä" pitäisivät yllä erilaiset militia-ryhmät, kodinpuolustusjoukot, jengit ja rikkailla totta kai ykstyisarmeijat!?
Villissä lännessä oli kaupungeissa vigilantit kun meno alkoi revetä käsistä, historia toistaa itseään, ostaiskohan ihan stetsonin mielenkiintoisten aikojen kunniaksi :cool:
 
Eli ts jos poliisi pidättää rikoksesta epäilyn, ja jopa tuntee hänet ennestään väkivaltaisena rikollisen ja tämä rimppuilee, vittuilee ja aina on mahdollisuus korona että poliisi voi saada tartunnan nyt epidemian aikana, niin poliisilla ei ole oikeutta laittaa ketään maahaan, jotta kasvot olivat kauempana??? Tietääkseni maahan kaataminen on keino saada toisen ylipäänsä pidätetyksi ja kaataminen on "normaalia", jos taista saadaan kiinni väkisin, elokuvissa ainakin päälle aina mennään..

En sano että päällä istuminen ja kuristaminen hengiltä on normaalia. Hartian ja kaulan rajasta saa painaa kuitenkin, vai onko kaula on kielletty alue kokonaan? Poliisin polvi ei voinut lipsua hartoista kaulalle? Uhri oli iso mies ja aika hyväkuntoinen kuitenkin, siksi useampi piti hänet maassa? Ennen kun henkilöllisyys todettu tai kuljetus eteenpäin saapunut?
Vaikka on kirjoitettu että pidetetty käyttäytyi rauhallisesti, niin ymmärttäkseni tämä ei ole sellainen asia, että rikoksesta epäilyn pitää antaa olla rennosti ja vapaana, äkkiä se voi lähteä karkkuun, sylkiä päälle taikka lyödä.

Paljon kysymyksia.

Yksi selvä: tämä joukko makaaminen (solidaarisuudesta muka) ja erityisesti poliisin on kuvottava ja sairasta.
Jokin uskonnollinen hurmiotila tukholmalasen syndrooman piirtein. Oksettava.
 
Yläselästä ja selän alueelta voi painaa kovaakin, se ei aiheuta tukehtumista. Tästä löytyy ihan tutkimuskin jenkeistä. Mutta kaula ja hartian alueella voi ja pystyykin painamaan niin, että verenkierto heikkenee ja pidemmän päälle yhdistetty stressin ja maitohapon takia kohonneeseen hapen tarpeeseen voi ja aiheuttaa ongelmia.
Varsinkin ylipainoisia ihmisiä ei saisi pitää mahallaan.
 
Miksi? Kyllä neekeri saisi mielellään pestä minun jalat kun on koko päivän dallannut katsomassa nähtävyykisä.
Minä en antaisi kenenkään pestä minun jalat:laittaa jalat johonkin ämppärin jossa joku uituttanut omia sieniä ennen minua..ei vetonut koskaan, olen nähnyt kynsisieniä muutenkin kun kuvissa.
Arvostan oma kehoani enkä anna kenenkään tuntemattomaan koskettaa mitään osa siinä, ellei ole lääketietellinen pakko. Siksi en pidä tuntemattomien hieronnasta.

Tuskin nämä kuvottavan teatterin ääliöt tekevät sitä vailla inhoa.
Uhriutuminen on sairasta.

Jos ne pitävät sitä jotenkin hohdokkaana niin juokoot saman pesuveden. Tämä on kuitenkin mennyt niin öveksi, että antakaa pala, hullut!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kun pidetään demokraattteja lähes saatanasta seuraava. Tiesittekö että Texas on ollut kauan demokraattien hllitsema osavaltio? Vasta 60/70-luvun vaihteessa taisi alkaa vaihtua valta. Tämä selvisi minulle kun katsoin ohjelmaa Bushien suvusta.
Valta alkoi Teksasissa vaihtua, kun demokraattipuolue alkoi siirtyä vasemmalle ja kannattaa mm. mustien oikeuksia. Alunperinhän juuri demokraatit olivat niitä etelävaltojen orjuuden ja rotuerottelun kannattajia, ja sen perintönä etelä oli demokraattipuolueen vahvinta aluetta. Yhdysvaltojen pääpuolueet ovat aikojen kuluessa muuttuneet sisällöllisesti lähes täysin.
 
Videossa kerrataan säännöt millä välttää poliisin väkivallan.

 
Back
Top