Vänkääminen: Hejsan

Onko Hejsan todella Ruotsissa asuva suomalainen maahanmuuttaja?

  • On

    Ääniä: 5 41.7%
  • Ei

    Ääniä: 7 58.3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    12
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.

RPG83

Soome Majori
Tässä aiheessa on tarkoitus vängätä Hejsanin todellisesta identiteetistä; onko hän todella sitä, mitä väittää olevansa?

Alla kopio omasta viestistäni toisessa aiheessa.
Hassu yhteensattuma, että tällaista "sokeutumista" sattuu joillekin niin usein. Lisäksi se, että "Tehtaankatu" -kommenttini oli niin helppo ymmärtää tuntuu vähän hassulta ottaen huomioon, että henkilö on asunut Ruotsissa pitkään, eikä kirjoita suomea äidinkielenään. Helpompienkin asioiden (esim. sanan 'miesmateriaali') suhteen on ollut ongelmia, mutta se luonnistui kuin vettä valaen.

Ja sitten vielä yksi asia; kun henkilö ilmoittaa, että "tämä on viimeinen viestini täällä", niin miksi henkilö kuitenkin jatkaa lukemista ja palaa myöhemmin vielä kirjoittamaankin samalla nimimerkillä (chatin kommenteista sain sen käsityksen, että samasta ip-osoitteesta olisi edelleen luettu, kun kuitenkin vedottiin palaamaan muistaakseni jopa jonkun hallinnon ihmisen taholta)?

Lopetan kuitenkin postauksen tähän, ja aloitan tästä erillisen aiheen, jossa voimme jatkaa keskustelua asiasta. Vänkäämistä en kuitenkaan halua tällä asialla ruveta raiskaamaan.
 
Tehtaankatu ja yehtaankatu...MINÄ GOOGLASIN TEHTAANKATU JA TULI YLÖS :mad:

Tehtaankatu - Wikipedia, the free encyclopedia
en.wikipedia.org/wiki/Tehtaankatu - Översätt den här sidan
Tehtaankatu (Swedish: Fabriksgatan) is an east-to-west street in southern central Helsinki. The street travels in west from Eira and Punavuori to Kaivopuisto in

MITÄ SUA VAIVAA??????
 
Kyllä on tiedustelu mennyt heikoksi, jos Hejsan olisi jonkun tiedusteluorganisaation myyrä keskuudessamme.
 
Ja sitten vielä yksi asia; kun henkilö ilmoittaa, että "tämä on viimeinen viestini täällä", niin miksi henkilö kuitenkin jatkaa lukemista ja palaa myöhemmin vielä kirjoittamaankin

Koska mä sain sähköpostin Noskalta ja häm kirjoitti että minua pyydetään tulla takaisin ja että se oli vain vitsi..SUN IDIOOTI!!!!!! :mad:
 
skärdis kirjoitti:
Kyllä on tiedustelu mennyt heikoksi, jos Hejsan olisi jonkun tiedusteluorganisaation myyrä keskuudessamme.

Supon kenties? =D
 
juhapar kirjoitti:
skärdis kirjoitti:
Kyllä on tiedustelu mennyt heikoksi, jos Hejsan olisi jonkun tiedusteluorganisaation myyrä keskuudessamme.

Supon kenties? =D

Niin mä olen korkea arvoinen Suomalainen upseeri ja halusin vaan katsoa kuin paljon te juoruatte täällä.....:D

Kyllä voin hyväksyä sen tuloksen että täällä on naama kuin petolintujen perse. :D
 
Olisi muuten hienoa, jos vaikkapa Ari Puheloinen kirjoittelisi täällä nimimerkin takaa. Siinä olisi sitten arvailemista. Ehkä hän on jo keskuudessamme, mutta kuka hän olisi?
 
RPG83 kirjoitti:
Olisi muuten hienoa, jos vaikkapa Ari Puheloinen kirjoittelisi täällä nimimerkin takaa. Siinä olisi sitten arvailemista. Ehkä hän on jo keskuudessamme, mutta kuka hän olisi?

Kapiaisen kirjoitustyypi on vaihdellut ajoittain siihen malliin, että olen miettinyt onko nimimerkin takana yksittäinen henkilö vai jonkinlainen foorumilla päivystävä katapeikkojen ryhmä.

Mitä? Taasko lääkityksen aika?
 
Minusta olisi aivan parasta jos tuon OS OSUPS "Kapiainen" lisäksi joku Jokisalon Jimmy kirjoittelisi tänne nimimerkillä. Silloin ei kantoja suotta pehmenneltäisi...

Kyllähän tällä foorumilla on selvästi ajoittain osattu kysyä.
 
Hejsan puhuu ilmeisen hyvää venäjää siihen nähden, että on "suomalaisista vanhemmista syntynyt Ruotsin kansalainen..." Voisin äkkiseltään kuvitella, että kotikielenä on kuitenkin ollut suomi, mutta ehkäpä tarkoituksena onkin hämätä huonolla suomenkielentaidolla, jolloin Hejsan pystyy "huomaamatta" pyytämään täsmällisempiä selityksiä ja kyttäämään jos asia avattaisiin liiankin tarkasti tai uuden selityksen mukana tulisi jotain muuta mielenkiintoista.

Missäpäin Ruotsia Sinä Hejsan asut?
 
Syntynyt suomen kansalaisena!!!!!!!.....äiti muutu kansalaisuutensa ja mä olin vain 15 niin mulle tuli autommatiseksi ruotsin kansalaisuus

Mie asun sun persessä.....olen henki...pstsika...:)
 
Sitä erikoisempaa on, että osaat postaustesi perusteella venäjää paremmin kuin suomea… Kerro toki missäpäin Ruotsia asut?

Spioon?
 
Be linkit mitä mä olen postanut venäjäksi on alkuperästa yks ruotsalaiselta blogista eli http://oplatsen.wordpress.com/ ja hänen twitter sivulta ja toisia ruotsalaisa sivuja

Asun vielä sun persessä!! :)
 
Who cares? Asiaa kirjoittaa ja kuuntelee hyvin. EVVK mikä on mies alkujaan. Olkoon vaikka GRU:n tai FRA:n ukko. EVVK.
 
Keskustelu suljettu. Jokainen tiedostakoon akuutin vakoojauhkan (enkä nyt puhu kenestäkään foorumin jäsenestä) ja pitäköön huulensa rusetilla. :a-rolleyes:
 
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
Back
Top