Valta Kuuluu Kansalle.

En malta odottaa mitenkä Kavonius seuraavien eduskuntavaalien pienpuoluetentissä prinsessa Leiaksi pukeutuneena muovinen valomiekka kädessä lyö pöytään omat faktansa Suomen suurimmista maanpettureista, joita luonnollisesti uhkaa Q-oppien mukainen kuolemantuomio.

Ja kun toimittaja tivaa faktoista, niin Jaana vastaa tyyliin: "Minä olen itse näitä asioita tutkinut ja netistä tietoja löytänyt."
 
En malta odottaa mitenkä Kavonius seuraavien eduskuntavaalien pienpuoluetentissä prinsessa Leiaksi pukeutuneena muovinen valomiekka kädessä lyö pöytään omat faktansa Suomen suurimmista maanpettureista, joita luonnollisesti uhkaa Q-oppien mukainen kuolemantuomio.

Ja kun toimittaja tivaa faktoista, niin Jaana vastaa tyyliin: "Minä olen itse näitä asioita tutkinut ja netistä tietoja löytänyt."

Ja jos ei viesti mene sittenkään perille, niin valomiekasta tulee ***ousten saattelemana.
 
En malta odottaa mitenkä Kavonius seuraavien eduskuntavaalien pienpuoluetentissä prinsessa Leiaksi pukeutuneena muovinen valomiekka kädessä lyö pöytään omat faktansa Suomen suurimmista maanpettureista, joita luonnollisesti uhkaa Q-oppien mukainen kuolemantuomio.

Ja kun toimittaja tivaa faktoista, niin Jaana vastaa tyyliin: "Minä olen itse näitä asioita tutkinut ja netistä tietoja löytänyt."
Kannattaa olla varovainen näiden kanssa ja olla herjaamatta, kyseessä on uskonto: :D

 
Ano kommentoi edellistä videotaan. Flunssaa kuulemma ollu. Tuossa kuuden minuutin kohdalla miekkariasiaa. On suuret taustavoimat nyt asialla. Ihan Kanadasta saakka myyriä mukana VKK:ta vastaan.

 
Vieläkö ollaan sitä mieltä, että miekkari oli Turtiaisen järjestämä vai joko hävettää?
Ihan rohkeasti kättä pystyyn virheen merkiksi jos sitä suomalaista rehellisyyttä kunnioitetaan.
 
Ei taida olla anolla kaikki palikat tapulissa. Ei oikein noilla videoilla ole edes viihdearvoa.

Jos vaikka joku näistä ukoista ryhtyisi luolueen puheenjohtajaksi, niin voisi ehkä harkita äänestämistä.


Jaa mitä tekemistä evvkoon kanssa? Ei niin mitään.
 
Suomi herran vuonna 2022. Latvakakkoset, amispojat sekä vihaiset kansan syvät rivit barrikadeilla. Poliittinen poliisi pitää aisoissa. Samaan aikaan nöyrä maltillinen kansalainen maksaa 2 euroa bensiinistä, odottaa neljättä piikkiä eikä malta odottaa ensi lauantain Putouksen xxxxxx tuotantokauden ö luokan viihdettä.
 
Suomi herran vuonna 2022. Latvakakkoset, amispojat sekä vihaiset kansan syvät rivit barrikadeilla. Poliittinen poliisi pitää aisoissa. Samaan aikaan nöyrä maltillinen kansalainen maksaa 2 euroa bensiinistä, odottaa neljättä piikkiä eikä malta odottaa ensi lauantain Putouksen xxxxxx tuotantokauden ö luokan viihdettä.
Unohdit vielä noiden väliinputoajat
 
Back
Top