Valta Kuuluu Kansalle.

Ex-persuhan tuo tyyppi on. Mitä sitä peittelemään. Sehän on vaan hyvä että nämä hörhöt ovat lähteneet kälppimään PS:n riveistä. Ja ehtikö tuo olla Anon riveissä mitä alle vuoden ?
Ei kyse ole peittelystä vaan siinä, että annat ymmärää Anon höpinat persujen syyksi. Pidä jotain rajaa jutuissasi.
 
Ei kyse ole peittelystä vaan siinä, että annat ymmärää Anon höpinat persujen syyksi. Pidä jotain rajaa jutuissasi.

Häh ? Tuossa tapauksessa olisin korostanut sitä että Ano on itse potkittu persuista ulos perseilyidensä takia. Se on minusta oikein mainiota, että nämä foliohattuidiootit on joko heitetty pihalle persuista, taikka ovat tajunneet itse lähteä. PS:ää nimittäin tarvitaan nyt että saadaan Suomi Naton jäseneksi. Jos vastaus ei tyydytä niin annetaan olla tästä vääntäminen.
 
Häh ? Tuossa tapauksessa olisin korostanut sitä että Ano on itse potkittu persuista ulos perseilyidensä takia. Se on minusta oikein mainiota, että nämä foliohattuidiootit on joko heitetty pihalle persuista, taikka ovat tajunneet itse lähteä. PS:ää nimittäin tarvitaan nyt että saadaan Suomi Naton jäseneksi. Jos vastaus ei tyydytä niin annetaan olla tästä vääntäminen.
Niin mutta tuota ei korostettu vaan liitettiin Anon idiotismi on suoraan persuihin.

Mutta antaa olla, on tässä maailmassa muutakin mietittävää tällä hetkellä.
 
Moni ei tutustu kovin tarkkaan niihin henkilöihin joita äänestää. Kunhan ovat valinneet perussuomalaisten listalta jonkun joka pintapuolisesti vaikutti hyvältä. Anon kannanotothan lähtivät tosissaan lapasesta vasta myöhemmässä vaiheessa.
Eikä Ano omilla äänillään läpi mennyt vaan joukon jatkona vaalitavan ansiosta. Huonomipi homma jos hän on harhautunut kuvittelemaan jotakin muuta. Ja onhan hän.
 
Voi harmi.



Verottaja hakee Ano Turtiaisen Gometal Oy:tä konkurssiin

Verohallinto hakee juvalaista Gometal Oy:tä konkurssiin. Asia on tullut vireille Etelä-Savon käräjäoikeuteen torstaina. Gometal Oy:n omistavat tasaosuuksin valta kuuluu kansalle -puolueen juvalainen kansanedustaja Ano Turtiainen ja hänen puolisonsa Minna Turtiainen. Yhtiön toimitusjohtajana ja hallituksen ainoana varsinaisena jäsenenä toimii Minna Turtiainen. Ano Turtiainen ei nykyisin kuulu yhtiön hallitukseen. Länsi-Savo ei ole tavoittanut toimitusjohtajaa kommentoimaan asiaa.
 
Back
Top