Valta Kuuluu Kansalle.

Ulko- ja turvallisuuspolitiikan erikoisosaaja.

Asiasta kolmanteen, muistaakseni Ano viime vuonna kovaan ääneen julisti ja profetoi että vuodenvaihteeseen 2021-2022 mennessä on satoja tuhansia suomalaisia kuollut koronamyrkkypiikkiin jota valtio meille pakkosyötti. Aika hiljaista tuntuu olevan. Itsekin olen parista otetusta piikistä huolimatta yhä elävien kirjoissa.

Foliohattujen piireissä tiedetään ettei piikki tapakaan alle kahdessa vuodessa, vaikka toki itse tuota mainostivat, vaan tällä hetkellä tiedetään massakuolemien alkavan viiden vuoden sisään. Ilmeisesti weffillä ja muilla globohomoilla on tällä hetkellä jotain kiirellisempää tekemistä kuin tappaa valkoiset heterot 5G siruilla.

Jos minulta kysytään, niin toivottavasti nyt jatkossa PS pitää tarkempaa seulaa sen suhteen keitä ehdokkaiksi otetaan. Anon kaltaiset kylähullut voisi jättää rannalle.
Ongelma kylähullujen kanssa on sama kuin idioottien kanssa. Ovat osoittautuneet niin viisaiksi, että onvaikea suunnitella idioottivarmoja järjestelmiä. Kylähullut kuten Ano, osaavat joskus naamioida itsensä.

Foliohattujen piireissä tiedetään ettei piikki tapakaan alle kahdessa vuodessa, vaikka toki itse tuota mainostivat, vaan tällä hetkellä tiedetään massakuolemien alkavan viiden vuoden sisään. Ilmeisesti weffillä ja muilla globohomoilla on tällä hetkellä jotain kiirellisempää tekemistä kuin tappaa valkoiset heterot 5G siruilla.
Huh, mä olin jo laskenut aamuja siitä kahdesta vuodesta. On minulle myös henk7lökohtaisesti sanottu, että kuolen kohta koska myrkkypiikit ja grafeenioksidi.

No nyt on kieli syvällä igorin...

Kuvittelevatko nuo todella saavansa tuolla ääniä? Ei tule riittämään pro-venäläisten äänet Anon ja Jameksen läpimenoon..

Anolla on Juvan suunnalla tiettävästi iso tienvarsimainos jossa tämä julistaa olevansa Tie, Totuus ja Elämä. Eli ei hän mitään maallisia ääniä tietenkään edes tarvitse. Lieneekö uskonnollinen sekoilu osasyy ryssän fanittamiseen ? Toistelee kyllä uskollisesti Kremlin narratiivia siitä miten läntinen maailma on täynnä silkkaa jumalatonta homostelua. Venäjä sen sijaan on pyhä.

Koska salaliittoteoriathan ovat tunnetusti kuin perunalastuja siinä mielessä, ettei kukaan tyydy vain yhteen, niin monetkohan salaliittoteoriat Turdiainen allekirjoittaa? Onko päässyt jo litteään maan edustajistoon?

En tiedä ovatko VKK:n jäseniä, mutta kannattajakunnasta löytyy sitten suunnilleen kaikki tämän maan kylähullut ja salaliittouskovaiset. Yazka Love ja Anne "Linduska" Lindell tulevat heti mieleen.

8alzh84xk-g.jpg

Joskus tekis mieli kysyä Facessa yms, missä on NATO,USA vihaajia tai Q hörhöjä, maapallo on litteä yms. Että missä vaiheessa se elämä suistu raiteelta? Tuliko se jo äidin maidossa, saatanan USA, USSR on paras, Lada on paras auto, paras puoluekirja on punanen yms. Vai sattuko joku onnettomuus, löin pääni ja heräsin koomasta ja se oli USA vika. Vai sattuko joku traaginen onnettomuus, Jenkki sotilas vei vaimon, tappo koiran yms vai heräsitkö joku aamu ja totesit, että USAn syy että kaikki on paskaa... :LOL: :LOL:

Joskus tekis mieli kysyä Facessa yms, missä on NATO,USA vihaajia tai Q hörhöjä, maapallo on litteä yms. Että missä vaiheessa se elämä suistu raiteelta? Tuliko se jo äidin maidossa, saatanan USA, USSR on paras, Lada on paras auto, paras puoluekirja on punanen yms. Vai sattuko joku onnettomuus, löin pääni ja heräsin koomasta ja se oli USA vika. Vai sattuko joku traaginen onnettomuus, Jenkki sotilas vei vaimon, tappo koiran yms vai heräsitkö joku aamu ja totesit, että USAn syy että kaikki on paskaa... :LOL: :LOL:
No siis kyllähän sen pitää olla jonkun muun vika eikä missään tapauksessa omat teot tai päätökset ...

Back