Valta Kuuluu Kansalle.

Uusi apustaja on kuulemma Teppana Euro. On siinä nimellä siunattu 😂
 
Oli perussuomalaisille lottovoitto varmasti kun pääsivät Anosta eroon. Mitä ihmisen elämässä täytyy tapahtua, että alkaa uskomaan noihin Turtiaisen ja muun VKK:n juttuihin?
 
Oli perussuomalaisille lottovoitto varmasti kun pääsivät Anosta eroon. Mitä ihmisen elämässä täytyy tapahtua, että alkaa uskomaan noihin Turtiaisen ja muun VKK:n juttuihin?
Siinä olisikin hyvä tutkimuksen paikka, oikeasti. Omassa lähipiirissä polku oli q-anon, korona/rokotekriittisyys, vkk. Ja koska kyseessä siis eksäni, niin varmaan minä olen sitten myös riskitekijä..
 
Siinä olisikin hyvä tutkimuksen paikka, oikeasti. Omassa lähipiirissä polku oli q-anon, korona/rokotekriittisyys, vkk. Ja koska kyseessä siis eksäni, niin varmaan minä olen sitten myös riskitekijä..
Siitä en ole koskaan päässyt ymmärrykseen, että mikä saa näennäisesti ihan fiksut ihmiset lähtemään mukaan sellaiseen paskaan ja uskomaan kaiken, minkä joku "heimolainen" suustaan tai kynästään oksentaa. Onko se joku halu kuulua "vastarintaliikkeeseen"? Vai se, että kun maailman tilanne ahdistaa, ja hörhöjen puhemiehillä on selitys ja ratkaisu kaikkeen?
 
Ja sitäkään minä en ymmärrä että kun korona alkoin niin joka perkele baarijuoposta toimitusjohtajaan olivat yhtäkkiä kaikki niin saatanan lääketieteen eksperttejä.
Miksi siis heitä ei palkata helpottamaan sairaanhoitajain vajausta.
 
Siitä en ole koskaan päässyt ymmärrykseen, että mikä saa näennäisesti ihan fiksut ihmiset lähtemään mukaan sellaiseen paskaan ja uskomaan kaiken, minkä joku "heimolainen" suustaan tai kynästään oksentaa. Onko se joku halu kuulua "vastarintaliikkeeseen"? Vai se, että kun maailman tilanne ahdistaa, ja hörhöjen puhemiehillä on selitys ja ratkaisu kaikkeen?
Koronan kaltaiset kriisit tarjoavat näille "fiksuille" ihmisille mahdollisuuden olla äänessä. Se 15min (some)julkisuudessa saattaa nostaa urean päähän aika nopeasti ja antaa hiljaisille "heimolaisille" vihdoin mahdollisuuden tulla kuulluksi. Omassa lähipiirissä koronavastustajat olivat periaatteen ihmisiä, jotka olisivat halunneet itse päättää rokotteista ja rajoituksista ja sitten meni nuppiin, kun esim. baariin ei päässyt ilman auktoriteetin lupaa (rokotustodistusta).
 
Qanon ja BlueAnon tms., on nyt helppo rasti torjua.

Vaikeampaa on sitten asiantuntijoiden muodostaman Zero Covid Finlandin kohdalla, kun yhteen aikaan muodosti jopa yli puolet Suomen koronauutisista. Yrittivät ohjailla -median kautta- yleisön mielipidettä ja edelleen THL:n virkamiehiä.

Taisi käydä jopa niin, että Zero Covid Finlandin asiantuntijat alkoivat käymään agressiiviseksi THL:n virkamiehiä kohtaan.

Qanonilla ei ole institutionaalista vaikutusvaltaa, toisin kuin median pinnalle nostamille asiantuntijoille, vaikka he kävisivät virkamiehiä vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top