Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hiukan määkin pelkään, että heppu on tosiaan selvin päin, ainakin melkein
Ei vian tarvitse olla iso, jos se on päässä.Hiukan määkin pelkään, että heppu on tosiaan selvin päin, ainakin melkein
Kai tää valeoppositio homma menee vähän kuin inceptionin juoni...
Uusi apustaja on kuulemma Teppana Euro. On siinä nimellä siunattu
Siinä olisikin hyvä tutkimuksen paikka, oikeasti. Omassa lähipiirissä polku oli q-anon, korona/rokotekriittisyys, vkk. Ja koska kyseessä siis eksäni, niin varmaan minä olen sitten myös riskitekijä..Oli perussuomalaisille lottovoitto varmasti kun pääsivät Anosta eroon. Mitä ihmisen elämässä täytyy tapahtua, että alkaa uskomaan noihin Turtiaisen ja muun VKK:n juttuihin?
Siitä en ole koskaan päässyt ymmärrykseen, että mikä saa näennäisesti ihan fiksut ihmiset lähtemään mukaan sellaiseen paskaan ja uskomaan kaiken, minkä joku "heimolainen" suustaan tai kynästään oksentaa. Onko se joku halu kuulua "vastarintaliikkeeseen"? Vai se, että kun maailman tilanne ahdistaa, ja hörhöjen puhemiehillä on selitys ja ratkaisu kaikkeen?Siinä olisikin hyvä tutkimuksen paikka, oikeasti. Omassa lähipiirissä polku oli q-anon, korona/rokotekriittisyys, vkk. Ja koska kyseessä siis eksäni, niin varmaan minä olen sitten myös riskitekijä..
Koronan kaltaiset kriisit tarjoavat näille "fiksuille" ihmisille mahdollisuuden olla äänessä. Se 15min (some)julkisuudessa saattaa nostaa urean päähän aika nopeasti ja antaa hiljaisille "heimolaisille" vihdoin mahdollisuuden tulla kuulluksi. Omassa lähipiirissä koronavastustajat olivat periaatteen ihmisiä, jotka olisivat halunneet itse päättää rokotteista ja rajoituksista ja sitten meni nuppiin, kun esim. baariin ei päässyt ilman auktoriteetin lupaa (rokotustodistusta).Siitä en ole koskaan päässyt ymmärrykseen, että mikä saa näennäisesti ihan fiksut ihmiset lähtemään mukaan sellaiseen paskaan ja uskomaan kaiken, minkä joku "heimolainen" suustaan tai kynästään oksentaa. Onko se joku halu kuulua "vastarintaliikkeeseen"? Vai se, että kun maailman tilanne ahdistaa, ja hörhöjen puhemiehillä on selitys ja ratkaisu kaikkeen?
Kyllä pitäisi huolestua. Trumpistit ja putinistit eivät eroa toisistaan muuten kuin maantieteellisellä sijainnillaan. Yhdistävänä tekijänä on täydellinen typeryys.Miten mulle on nämä tunnelit jääneet kokonaan huomaamatta? Pitääkö niistä huolestua?
Päihde/mielenterveysongelmat, syrjäytyminen, katketuus yhteiskuntaa kohtaan..Oli perussuomalaisille lottovoitto varmasti kun pääsivät Anosta eroon. Mitä ihmisen elämässä täytyy tapahtua, että alkaa uskomaan noihin Turtiaisen ja muun VKK:n juttuihin?
Eikä välttämättä kaikkia noita, vaan joku noista yksinkin riittää.Päihde/mielenterveysongelmat, syrjäytyminen, katketuus yhteiskuntaa kohtaan..