"Ihmiset on kyselleet että mistä mut saa kiinni."
Joo, mä oon kanssa sitä mieltä että kiinnihän toi jostain pitäisi saada...
Saiskohan Anon kiinni koronatukien väärinkäytöstä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Ihmiset on kyselleet että mistä mut saa kiinni."
Kuinkaha tuo lain näkökannasta menee, kun kansanedustaja suoraan kehottaa vierasta valtiota puuttumaan Suomen eduskuntavaalin tulokseenAnolla näimä sittenkin 150k ääntä hukassa. Vetoaa venäjään, että tulisivat apuun.
Saattaa täyttää maanpetoksen tunnusmerkit.Kuinkaha tuo lain näkökannasta menee, kun kansanedustaja suoraan kehottaa vierasta valtiota puuttumaan Suomen eduskuntavaalin tulokseen
Onneksi se ei tuolla kunnolla juokse kovin kauaksi..."Ihmiset on kyselleet että mistä mut saa kiinni."
Pikemminkin valtionpetoksen:Saattaa täyttää maanpetoksen tunnusmerkit.
Ei tule heti vastaavaa mieleen, missä suomalainen poliittinen toimija on julkisesti pyytänyt vieraan vallan puuttumista Suomen poliittiseen järjestelmään. Kommunistit vaaran vuosina eivät mitään julkista vetoomusta itänaapurille esittäneet, vaikka pyrkimys olikin sama.On tuo kyllä melkoinen isäntä.
Miettikääpä: suomalainen kansanedustaja (väistyvä sellainen, mutta kuitenkin) pyytää, että Venäjä lähettäisi joukkonsa miehittämään Suomea.
Anolla näimä sittenkin 150k ääntä hukassa. Vetoaa venäjään, että tulisivat apuun.
Kyllä se pärjää kun sillä on politiikan museossa vähän samanlainen homma.Anoa odottaa pitkä ja ansiokas ura THL:ssä varoittavana esimerkkinä pitkäaikaisen steroidien väärinkäytön haittapuolista.
Valtava vahinko, kun polkupyörämekaanikkona palvellut 60 v on pahoittanut mielensä ja siirtyy sivariksi. Kyllä siellä aluetoimistolla on riittänyt iloa ja riemua tämän viestin jälkeen.Muuan EVVK:n edarivaaliehdokas. Puolustusvoimia varmaan kiinnostaa tavattomasti tämän vatnikin mietteet.
Katso liite: 76429
Siellä on ollu Aluetoimiston kahvipöydässä hauskaa. Ai niin reservissä hakee sivariksi = pääsee 7 päivän koulutukseenMuuan EVVK:n edarivaaliehdokas. Puolustusvoimia varmaan kiinnostaa tavattomasti tämän vatnikin mietteet.
Katso liite: 76429
Tässä pitää muistaa Suomen mielenterveyspalvelujen alasajo ja puuttuvat laitospaikat...Ano sai kuitenkin yli 600 ääntä, hiljaiseksi vetää. Olin varma alle 100 äänestä.