Kuuluukos ano johonkin lahkoon vai onko vain tapakristitty?
Tapakristityt eivät puhu profetioista jne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kuuluukos ano johonkin lahkoon vai onko vain tapakristitty?
Harvemmin joo. Ymmärtääkseni Piho on ollut Anon hengellinen "oppi-isä" ja kyseinen henkilö on...noh, sanotaanko että henkilön historia on melko värikäs. Sopii siinä mielessä kyllä porukkaan. Mutta en suosittele vetämään Pihon ja Anon jutuista yhtäläisyysmerkkejä ainakaan yleisimpiiin herätysliikkeisiin. Näissä äärimmäisyystapauksisa tuntuu joka kerta olevan takana jotain melko omituista ja pääsääntöisesti ne riitaantuvat aina keskenään kun vähän aikaa kuluu.Tapakristityt eivät puhu profetioista jne
Kun nyt tästä Pihosta on puhetta. Tätä ei vaan voisi keksiä. Parempaa kuin Pahkasika. Uskotteko että ne on tosissaan...
Ano saattais uskoa evoluutioteoriaan jos kävisi peilin edessä.
Hmm... Kristus Veli Samuel Turtiainen... Ei kuulosta kovin hyvältä. Mutta, jos hän haluaa nimensä vaihtaa, niin omapa on asiansa. Mikä minä olen tuomitsemaan.Jaahas, meno senkun sakenee:
Valta kuuluu kansalle -puolue (VKK) vaihtaa nimensä. Uudeksi nimeksi tulee Valta kuuluu Kristukselle.
Valta kuuluu kansalle -puolue vaihtaa nimensä
Ex-kansanedustaja Ano Turtiainen kertoo, että puoluekokous päätti nimenmuutoksesta muotoon Valta kuuluu Kristukselle.www.iltalehti.fi
Kyllähän hänestä hyvä pylväspyhimys tulee, riittävästi vain tukiparruja...Hmm... Kristus Veli Samuel Turtiainen... Ei kuulosta kovin hyvältä. Mutta, jos hän haluaa nimensä vaihtaa, niin omapa on asiansa. Mikä minä olen tuomitsemaan.